Stránka 1 z 2

2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 16 úno 2012, 22:15
od Idaho
Mohl by mi tu nekdo pomoci? rád bych si nechal oveřit VIN abych vedel jaká je to výkonová verze -VIN posu po SZ.
Mohl by mi nekdo říci jaké jsou rozdíly mezi 85 a 100kW motory?

Dalsí vec co mne zajímá je polohování sedadel u 2. řady ( tour ) dvojlavice sice má tři poloh y krátce od sebe ale jednolavice ma jen jednu polohu pevnou + odklopeno .( není jen třeba nekde neco zaseklé nebo je to normální??

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 16 úno 2012, 22:22
od Hardcam
Idaho píše:Mohl by mi nekdo říci jaké jsou rozdíly mezi 85 a 100kW motory? ?
Melo by to byt jako u predchozi verze, cili v preplnovani, WGT vs. VGT stejne jako u i30.

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 16 úno 2012, 22:37
od Idaho
Hardcam píše:
Idaho píše:Mohl by mi nekdo říci jaké jsou rozdíly mezi 85 a 100kW motory? ?
Melo by to byt jako u predchozi verze, cili v preplnovani, WGT vs. VGT stejne jako u i30.
jsi to schopen nejak rozvest? nevím jaký je rozdál u VVGT a VGT :(

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 16 úno 2012, 22:43
od Hardcam
Dost zasadni, prvni je software a druhy je turbo, VGT ma promennou geometrii lopatek, WGT je westgate, cili obtokove.
Jak jsem ale psal, tak to bylo jeste pred rokem, kdy byly k dispozici varianty 125kW VGT a 100kW WGT. Ted se ale nabizi myslenka, ze 100kW je WGT a 85kW je pouze softwareove ponizena" verze.

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 17 úno 2012, 21:04
od Idaho
a je tu nekdo kdo by mi dokázal dle vin zjistit jaký výkonostne model mám? mam obavy že mi dodali práve slabší verzi, i když v obejdnávce je sepáno 100kw nikde jinde ( faktura, předávák, pojistka ) není výkon uveden a upřímen, čekal jsem od motoru "trošku více"..

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 17 úno 2012, 22:54
od Hardcam
V sekci Download je ke stazeni posledni verze Microcatu, kdyz si ji stahnes, tak zjistis jak vsechny dily na aute, tak potrebny cisla. Zkus napsat i tam do tematu, at ti nekdo napise, jestli ma stazenou funkcni verzi. Mne bohuzel poslednich 6 mesicu nefunguje ani jedna.
A hlavne se to pak dozvis z technicaku, co tam je. Kdes kupoval?

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 18 úno 2012, 18:14
od oltcitak
posli mi VIN,skusim zistit

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 21 úno 2012, 22:28
od oltcitak
trosku o trvalo,ale mas tu komplet rozsifrovane VINko :D

2011.12.01
Model No GDB86B857 Engine No D4CBB942276 T/M No A201 110105032 KEURPTQ07 H-1 07MY
Engine MIP LE02 T/M MIP A201 Exterior Color P2S / GF Interior Color KD
DRIVE TYPE DRIVE TYPE - LHD WEATHER TYPE WEATHER - THE TEMPERATE ZONE BODY TYPE WAGON LONG - 8P ENGINE CAPACITY 2500 CC - A2 ENGINE TYPE SOHC - TCI
FUEL TYPE DIESEL - DIESEL TRANSAXLE MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD
2111A2 ENGINE GASKET - NON ASBESTOS
2812A1 INTAKE SOURCE - MHI(WATER TYPE)
2821A2 T/C CAUTION LABEL - ENGLISH
2841B7 EMISSION REGULATION - EURO 5
3111D4 FUEL TANK-CAPACITY - 75 LITER
3311A2 PUMP CONTROL - ELECTRONIC TYPE
3711B6 BATTERY CAPACITY - 72AH (5HR)
371CA1 BATTERY SAVER
3731A2 AMS - W/ MICOM
3914A1 F.F.H.S(FUEL FILTER HEAT`G)
4371A1 MT KNOB - SOFT PVC
4501A1 CLUTCH LOCK
517BA2 BEARING TYPE - NORMAL
5271A6 SEMI FLOAT`G - 7.5 SIZE
5293GB 215 TIRE - 215/70 R16-6PR
5295A2 TIRE MATERIAL - SILICA
5297A1 FULL SIZE 1EA - STEEL WHEEL & TIRE
529AB1 TIRE PRESSURE LABEL - EUROPE
529TA7 TOOL SET & JACK LABEL - EUROPE
5411A1 FR SUSP TYPE - MACPH. W/COIL SPRING
5412A2 S/ABSORBER TYPE - GAS
5511A6 RR SUSP TYPE - 5-LINK COIL SPRING
5512A1 S/ABSORBER TYPE - OIL
5611C2 4-SPOKE - POLY URETHANE
5631A3 STEER`G COLUMN-MANUAL LWR TILT
5691A1 DRIVER SIDE - FULL
569CA1 FR IMPACT SENSOR
5711A2 HPS(HYDRAULIC POWER STRG)
5811A5 FR BRAKE - DISC-16 INCH
5812A9 RR BRAKE - DISC-16 INCH
5891A2 ABS (ANTI LOCK BRK SYS)
5894A1 ESC (ELECTRONIC STABILITY CONTROL)
5911B3 TANDEM BOOSTER - 9+10 INCH
6501A1 HIGH GRADE
811AA1 HOOD INSULATOR
8131A1 CENTRAL DR LOCK/UNLOCK - DR`S CONTROL
8136A1 CHILD SAFETY RR DR LOCK`G
813LA1 HOLD OPEN LOCK
813VA1 FUEL FILLER DR SAFETY LOCK
8152A4 FUEL FILLER DR REL TYPE - ELECTRIC
8171A1 TAIL GATE TYPE - LIFT UP
8177A1 CENTRAL T/GATE LOCK/UNLOCK
817AB3 TAIL GATE FINISH`G-FORMED TYPE(PLASTIC)
8195A1 IGNITION ILLUMINATED - BULB TYPE
8231B1 FORMED TYPE - STD
8233B1 CENTER TRIM - CLOTH(A TYPE)
8235A1 MAP POCKET FINISH`G - W/O T/C PILE
823RB1 FR DR ARMREST ASSIST
8241A2 FR DR GLASS - TINTED
8261A2 FINISH`G - BODY COLOR
82B5A3 MAP POCKET TYPE - DOUBLE
8331A2 TYPE - BOTH SIDE
8332A2 MAIN TRIM - PLASTIC(NO COVER`G)
8333A1 CENTER TRIM - PLASTIC(NO COVER`G)
8334A1 WINDOW TRIM
8335A1 MAP POCKET
8341A1 POWER WINDOW(FR)
8347A1 SW ILLUMINATION(DR)
834DA2 AUTO DOWN - FR DR
8421D1 N/PUNCH - FLAT TYPE
8441A3 FR - ASH TRAY W/ ILLUM
8445A2 CIGAR LIGHTER - W/ ILLUM
8466A1 CUP HOLDER
8469A1 H/PHONE TRAY
8491A1 CTR FACIA PNL
8492A1 CONSOLE UPR COVER
8497A1 A/TRAY COVER
84F4A1 CENTER UPR TRAY
84K2A2 UPR TRAY - W/O COOLING
8511B1 DAY/NIGHT TYPE
8521A1 MATERIAL - VINYL
8523A1 MATERIAL - VINYL
852AA1 TICKET HOLDER
852GA2 VANITY MIRROR - NON GLASS TYPE
852HA1 VANITY MIRROR COVER
8532A1 FR - 1 EA
8534A2 FR - 2 EA
8535A2 RR - 2 EA
8536A2 CABIN - FABRIC
853AA3 RR - 4 EA
8611B1 W/S GLASS TYPE-TINTED (W/O S/BAND)
8612A1 MLD`G-WINDSHIELD - BLACK
8631B2 B TYPE - BODY COLOR
863AA2 CAR NAME - H-1
863CA2 GRADE - GLS
8641A1 TOWING HOOK
8643A1 SHIPPING HOOK
8648A1 ANTI-CORROSION TREATMENT
8649A5 ID PLATE - EUROPE(`E` MARK) TYPE
8651B1 TYPE - 2.5 MILE
8652D1 COLOR - TWO TONE COLOR
8681A1 MUD GUARD-FR
8682A1 MUD GUARD-RR
8712B4 BACK LITE GLASS TYPE -TINTED(W/ HEATED)
871BA1 RR HEATED W/ TIMER
8722A4 H.M.S.L - T/GATE OTR
8726A1 GARNISH-ROOF - BLACK
8731B1 MLD`G - BODY COLOR
8761B2 QUADRANT - HINGE TYPE
8765A1 COLOR - BLACK
8781A2 SIDE GLASS TYPE - TINTED
8782C2 SWIVELL`G - LARGE (LH/RH)
8791B1 RR QTR GLASS TYPE -TINTED
8792C1 SWIVELLING - LARGE MANUAL
8801A1 FR FLAT TYPE - FR FULL FLAT
8802A1 RR FLAT - RR FULL FLAT
8811C1 CLOTH - CLOTH
8821A1 HEAD REST - UP/DOWN
8823A1 SLIDING
8824A2 DOUBLE RECLIN`G
8825A2 ADJUSTER - HEIGHT ADJUSTER
8836A1 SEAT BACK POCKET
8851A1 1 PEOPLE(L/BACK) - BENCH-FIXED
8854A1 HEAD REST - UP/DOWN
885DA1 SLIDING
885EA2 DOUBLE RECLIN`G
886BA1 SEAT BACK - SEAT BACK POCKET
8881B1 DRIVER`S SIDE - ELR
8884D1 PASSENGER`S SIDE - ELR
8885A2 RETRACTOR PRETENSIONER - ELECTRICAL TYPE
888AA2 PRE TENSIONER - ELECTRICAL TYPE
888KA2 S/BELT ANCHOR - ADJUSTABLE
888RA2 S/BELT ANCHOR - ADJUSTABLE
8912F2 6:4 SPLIT BACK FOLD`G - 6:4 SPLIT
8913A1 LH
8914A1 RH
8915A1 CTR
8921A1 LH
8922A2 DOUBLE RECLIN`G
892DA1 HOLDER - UPR ANCHOR
892EA1 RH
892GA1 LWR ANCHOR
8932B1 FOR 3 PEOPLE - 6:4 SPLIT FOLD`G DOWN
8934C5 UP/DOWN - UP/DOWN(LH/RH/CTR)
8936A2 DOUBLE RECLIN`G
8981A4 SIDE - ELR
8982A4 CTR - ELR
9211E3 MFR - CLEAR
921BA1 LEVELING DEVICE - MANUAL
9221D1 CONVENTIONAL - CLEAR
9222A1 RR - CONVENTIONAL
9231A1 SEPARATED - CLEAR LENS
9232A1 CONVENTIONAL - CLEAR LENS (ON FENDER)
9241A6 LED(W/BULB T/SIGNAL)TYPE
9281A1 ROOM LAMP-FR(GLOW LAMP)
9282A1 FR - W/ SUNGLASSES
9289A1 STEP LAMP
928CA1 ROOM LAMP-RR(GLOW LAMP)
928HA1 FR - LAMP
9340A1 MULTIFUNCTION SW TYPE - LHD
9402A1 SPEEDOMETER
940AA3 TRIP ODOMETER - LCD
940BA1 TACHOMETER
940CA1 FUEL
940DA1 WATER TEMP.
9451A1 TYPE - DIGITAL
9491A1 RHEOSTAT
94C6A1 DIRECTION INDICATOR
94C7A1 OIL PRESSURE
94C8A1 BRAKE OIL
94C9A1 PARK`G BRAKE
94D0A1 DR AJAR - DR AJAR
94D1A1 BATTERY CHARGE
94D2A1 HIGH BEAM
94D4A1 LOW FUEL
94D7A1 TRUNK LID(T/GATE) OPEN
94D9A1 CHECK ENGINE
94E5A1 A.B.S
94E6A1 A/BAG
94G5A1 GLOW INDICATOR
94H2A1 WATER SEPARATER
94H6A1 IMMOBILIZER
94J0A1 E.S.P OFF
94M0A1 SPEEDOMETER TYPE - KMPH
94N0A1 TEMPERATURE UNIT - C
94X6A1 M/T SHIFT INDICATOR
9542A1 IMMOBILIZER
9545A3 FREQUENCY-SMART KEY - GENERAL
9615A3 FREQUENCY VIBRATION - AM9K/FM50K
9616A1 VOLUME KNOB TYPE - EUROPE TYPE
9621K1 ANTENNA TELESCOPIC - ANTENNA MICRO
963CA1 SPEAKER LOCATION FR DR - GENERAL
9661B1 DUAL HORN - DISK TYPE
9686A1 PARK`G BRAKE WARN`G
9711A2 BLOWER - 4 SPEED FAN
9712A1 HEATER CORE - FR W/
9713A2 PTC HEATER_INT TYPE
9714A1 FUNCTION - AIR FILTER
9721C1 ELEC TYPE - ROTARY+PUSH BUTTON TYPE
9741A1 RR HEATING DUCTS - 2ND SEAT
9745A1 RR FLOOR DUCT
9751A3 RR BLOWER - MULTI SPEED
9752A2 RR HEATER CONTROL - ROTARY TYPE
975AA1 HEATER CORE - RR W/
9811A2 FR WIPER - INTERMITTENT(VARIABLE)
981AA1 FR WIPER-2 SPEED
9871A1 RR WIPER - INTERMITTENT(NON VARIABLE)

0091A3 ENGINE PACKAGE - LOW POWER ENG
5291MA AL WHEEL 6.5J * 16 - A TYPE
5296A2 HUB CAP - B TYPE
5692A1 PASSENGER SIDE - FULL
8135A1 INSIDE HNDL OVER RIDE - DRIVER SIDE ONLY
819AA1 KEYLESS ENTRY-B/ALARM
8467A1 POWER OUTLET
8522A2 VANITY MIRROR - NON GLASS TYPE
852BA1 VANITY MIRROR COVER
852EA2 TYPE - SLIDING TYPE
852LA2 TYPE - SLIDING TYPE
8762C4 PASS`S SIDE - ELECTRIC HTD-CONV
8763C4 DRIVER`S SIDE - ELECTRIC HTD-CONV
8772B1 MLD`G-S/SILL - BODY COLOR
8775A2 GARNISH-SIDE - BODY COLOR
94P0A3 COLOR - FORM`G FACED
9611Q6 RADIO+CD+MP3 - PA 710
9614B1 COMPONENT- 2 DIN
9618A1 USB+AUX
963FA2 SPEAKER LOCATION RR SIDE-COAXIAL
963MA1 SPEAKER LOCATION QUADRANT INR COVER
965AA1 DISTANCE TO EMPTY(D.T.E)
965CA1 AVERAGE VEHICLE SPEED(AVS)
967AA1 AUDIO REMO.
9761A1 FR COOLER - MANUAL A/CON
9791A3 MANUAL A/CON - ROOF SIDE VENT TYPE
C24 CZECH



PS podla tohto cisla motora je to 136k verzia http://palhyundai.com/h1-6-speed ale ten vyznaceny zaznam hovori o znizenom vykone,ale ako to je vsetko v skutocnosti??????

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 22 úno 2012, 07:52
od Idaho
Mockrát díky :)

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 22 úno 2012, 20:56
od oltcitak
po dalsom setreni som bol informovany,ze vykon by mal byt 116 koni........ 8-[

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 23 úno 2012, 21:55
od Idaho
oltcitak píše:po dalsom setreni som bol informovany,ze vykon by mal byt 116 koni........ 8-[
tak ted už v tom mám uplnou bordel, ona to tedy není 103kw ale 86kW?
ma tedy VGT nebo klasickou wastegate?
už sem z toho uplne na prášky...jak to tedy je ? podvedly mne v pruhonicích nebo ne ??

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 23 úno 2012, 21:56
od Hardcam
Je to asi spatne zaokrouhleno, 85kW - 115 koni.

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 23 úno 2012, 22:02
od Hardcam
Nez bys podniknul jakykoliv kroky, napis (dnes uz ne technicky reditel, ale Customer Service Director) p. Jedlickovi, mne byl sice prd platnej, ale Tobe treba pomuze jak s jasnou identifikaci, tak s naslednym resenim.

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 23 úno 2012, 22:03
od Idaho
Hardcam píše:Je to asi spatne zaokrouhleno, 85kW - 115 koni.
práve toho se bojím, ono totiž jsem obejdnával práve tu 103kW ( viz SZ ).
Jenže když se kouknu na kod motoru ( D4CB - viz výše dle vin ) tak doslova píšou :
"Hyundai H1 H100 H200 Starex Porter 2.5 CRDI D4CB Engine with common rail pump Hyundai H1 H100 H200 Starex Porter 2.5 CRDI 103 KW 140 HP Engine code D4CB OEM reference number 21101-4AB10B 21101-4AB20B" ..takže by to mel být 103kW

na druhou stranu zmínka o druhém motoru :
"Hyundai H200 H100 H1 Terracan 2.5 TDI 73 KW D4BH Engine sub Hyundai H200 H100 H1 Terracan 2.5 TDI 73 KW Engine code D4BH OEM reference number 21101-42U00 " .. by mel být teoreticky ten slabší ale není zde zmínka o 85kW ale "jen" o 73..
takže v tom mám guláš.
Liší se vubec motory 85 a 103kW kodem/typem motoru??

Re: 2,5 CRDI 2011 - identifikace přes VIN

Napsal: 23 úno 2012, 22:14
od Hardcam
Idaho: ha, tohle bude orisek vysvetlit, tak znovu, protoze se v tom trochu zamotavas.
Tys objednaval 100kW, nikoliv 103kW, ktera se pouzivala pouze ve starsich modelech H1. Motory, ktere jsi vypsal, jsou konstrukcne velmi stare, prvni z obdobi kolem 2000 (prukopnik common-railu v Hyundai dodavkach), druhy z devadesatych let. Oba tyto motory mely nekolik vykonovych variant, ale s Tvou H1 nema ani jedna nic spolecneho, vzhledove, ani technicky. Od roku 2008, kdy se H1 Travel/Tour v totozne vzhledove verzi vyrabi, byly k dispozici pouze 3 vykonove varianty - 125kW, 100kw a nove i 85kW, pricemz od prelomu 2011/2012 se 125kW verze nenabizi - ze zcela zistnych duvodu, asi nesla moc na dracku, 85kW je mnohem "prodejnejsi", protoze se logicky stava dostupnejsi. Ty se zamer pouze na to jedine, co nabizi cenik, a to 85kW a 100kW, motory jsou pod stejnym kodem, ale z hlavy ho neznam.

Cili kdyz uvedu priklad - oltcitak ma 103kW, ktere ty mit nemuzes, jelikoz mas novejsi model a do nej se 103kW nedavalo. Ale stejne tak olticatak nemuze mit 85kW a 100kW, protoze u jeho modelu se nabizel common-rail 81kW (udajne, zadneho jsem nevidel) a 103kW + D4BH (ten co jsi zminil), coz je dnes prehistoricky motor.