Laďa 71:Díky za přivítání.
No jestli dávám autu zabrat-to snad nee
Ale je fakt,že prostě patří k mé práci servisního technika.Jezdím po celé Evropě,tak ať slouží-já mu za to dopřeju tu snad nejlepší možnou péči.Takže snad si vyhovíme navzájem.Jsem zastáncem teorie,že auto má jezdit a když díky tomu vydělává na svou údržbu a ještě na svého nástupce,je to ta nejlepší kombinace
Snažil jsem si vždy maximum údržby dělat sám-podmínky k tomu mám naštěstí velmi dobré,nicméně tady kvůli záruce budu muset v některých věcech spoléhat na "autorizované" servisy-nebo servis
.No bude to porod,ale tak snad tady na fóru najdu odpovídající tip na servis s jehož prací budeme já i modras spokojení.Je mi to jedno kde to bude,fakt jezdím po celé ČR,takže si nechám rád poradit.
Co se týká vkusu-jsem naprosto spokojený-výbava pro mě až převybaveno,ale je to velmi příjemné.V porovnání s předchozím vozovým parkem...První Passat B3 Variant 1,6TD-kupoval jsem jej dovezený z Holandska-80tis.km?-za 390tis.Kč
v.r.1992,na tu dobu super-auto po smrti-totálka nového majitele v Rakousku(mikrospánek)-motor jezdí dodnes na Šumavě v jiné kastli-v loni 880tis.kmJá to prodával v 410tis.-1997.Další Passat B4 Variant 1,9TDi-Pacific-dovezeno z Belgie 60tkm,referenčka Veluxu-340tis./1996to byl fakt miláček-prostě sluha se vším všudy.Nikdy mě nezradil-jezdil,jezdil,jezdil a já se s ním fakt mazlil.Neuvěřitelné auto.Prodával jsem jej po 7letech 2004-najeto 480tkm a jezdí dodnes na Brněnsku-vloni měl 690tkm.Následníkem byla Octavia 1.9tdi/81kW/2001-elegance-combi-koupeno 2004/120tkm-od kámoše-za 240tis.(cena protiúčtu na nové)jezdila jen Brno-Milano a zpět-dobrý auto-oproti Passatu zoufale málo místa,ale jinak stačilo a sloužilo do 390tis.do 2008-teď by měla být někde na Třinecku,ale nemám o ní zprávy.Další OctavieII-1,9tdi/77kW-2007-combi-nová 770tis.
oproti jedničce super-auto úplně někde jinde...ale...zůstala bývalé ženě.Pak Passat B5 2,5tdi/v6/4motion-110kW-solidní auto-opět od kamaráda 120tkm-první majitel-190tisKč-kromě přední nápravy bez problémů,ale obsah,povinné ručení,pojistka,spotřeba...Ale zase čtyřkola-jezdilo to jak po kolejích,v zimě žádný problém jezdilo to jak tank a hlavně 6kvalt...No je na prodej...
A teď k Hyundai.To co jsem napsal,za tím si stojím.Jsem naprosto spokojen-i po přesednutí z Passatu.Jo uvnitř je trochu hlučnější-2,5tdi je opravdu superodhlučněný motor uvnitř,ale oproti Octavii-sametové ticho.Na to že je to 1,6-troufám si říct,že bomba motor.Vyvážený-je to můj první common rail a kdo tvrdí že jedině VW umí diesly-měl by se projet
Exteriér mi vyhovuje naprosto,interiér zrovna tak.Prostě pohoda.Neříkám,že je to fantazie-pořád je co zlepšovat,ale jak tady píše spousta dalších-za ty prachy...
Jen taková odbočko smyčka-dnes jsem byl v Hradci Králové-vezl jsem našeho šéfa pro nové auto-Audi S7/3,0tdi biturbo 230kW-no pánové a dámy-mazééc jak prase-jiná galaxie,ale při pomyšlení že za ty prašule mám 6 nových i30...
Takže zpátky na zem...
Jsem prostě taky s hentým CRDíčkem zatím nadmíru spokojený.Auto si kolem těch 10tkm pěkně sedlo,takže teď jezdím v průměru za 5,32l/100km.Tankuju taky Vervu,nebo ultradiesel Globus a VIF.V těch mrazech co jsme tady na severovýchodě Moravy-Opava-měli i pod -20´C-absolutně žádný problém.Jedno nažhavení,druhé a brmmmmm...Pokud bude zítra trošku počasově nafotím a dám fotky.
Jak jsem psal a píšu-jsem spokojen.Věnoval jsem výběru auta dost času a energie-vyplácí se.Takže zatím vše O.K.