Autobaterie
Napsal: 06 bře 2012, 10:24
Řešil někdo výměnu baterky do 1,5 CRDi VGT? Ačkoliv autu jsou 4 roky, totálně mi zdechla. Originál nechci kvůli ceně a výdrži (autu jsou 4 roky, nevím sice, co má za sebou, ale 4 roky na baterku nejsou moc velká výdrž..do Koreje už se mi nechce), rád bych tam dal nějakou solidní osvědčenou klasiku typu Bosch nebo Varta, ale problém je jednak s kapacitou, jednak s úchyty a s rozměry. Našel jsem tady, jak to řešili do IX55, https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=33&t=23762 (odřezání bočních výstupků na Vartě a podložce baterie), ale do mého VGT to nejde, kromě jiných rozměrů potřebuji i rovnou horní stranu baterky, aby se tam daly nasadit svorky.
Originál je 54-26GL.RC: 110MIN,CCA 600 A, CMD68L 12V 68 AH
Rozměry jsem naměřil šířka 25,3 cm, výška 20, hloubka 17,7
Vzdálnost svorek 21,5, plus pól vpravo (v autě je baterka "otočená", takže plus je vlevo, ale je blíž zadní straně).
Asi bych tam dal 70 nebo 74 Ah, tak 650 A, ale potřeboval bych poradit typ, případně úpravy,
Originál je 54-26GL.RC: 110MIN,CCA 600 A, CMD68L 12V 68 AH
Rozměry jsem naměřil šířka 25,3 cm, výška 20, hloubka 17,7
Vzdálnost svorek 21,5, plus pól vpravo (v autě je baterka "otočená", takže plus je vlevo, ale je blíž zadní straně).
Asi bych tam dal 70 nebo 74 Ah, tak 650 A, ale potřeboval bych poradit typ, případně úpravy,