Stránka 1 z 1
Ošetrenie dutín
Napsal: 25 bře 2012, 22:24
od ims
Ošetrovali ste dutiny na novom iX20? Ako na to?
Nenašiel by sa nejaký návod obdobný ako tento:
Ochrana dutin svépomocí
Re: Ošetrenie dutín iX20
Napsal: 25 bře 2012, 23:03
od jiri.vacha
Dnešní vozy mají spoustu otvorů,většinou zavřené plastovými krytkami.Jelikož jsem vždy měl starší vůz a pořizuji si ho na delší dobu,vždy jsem všechny možné prostory vystříkal resistinem.Pistole s dvoumetrovou hadičkou a na konci tryska co rozprašuje do všech stran a prolil jsem auto že to teklo odevšad.Doporučuji plachtu pod auto,slunečný den,bacha at si to nenastříkáš do interieru,blbě se to čistí.Resistin ředím tech.benzinem cca jedna ku dvoum.Sice čtrnáct dní je v autě smrad,než se to odpaří,ale účinek maximální.Nevím jak hyundai nové auta konzervuje,ale jestli plánuješ na víc jak pět let tak to určitě má smysl,pokud jezdíš celoročně tak se auto změnami teplot v dutinách rosí,hlavně jestli parkuješ v garáži a pak to prorezne směrem ven.Resistin tomu zabrání stopro.Je to jen má rada,návod žádný není potřeba.A hlavně výrobci nepotřebujou aby nám auta vydržela,neměli by odbyt.
Re: Ošetrenie dutín iX20
Napsal: 25 bře 2012, 23:24
od ims
Keď sme takto zachraňovali škodovky, ľudia si vyrábali trisky na hadičky a prali resistin do dutín. Dá sa po rokoch povedať, že tí čo to robili predĺžili život karosérii aj o tri roky... Na škode už boli známe uzavreté dutiny, rozdelené prepážkami alebo inak zneprístupnené, tam sa vŕtali tie otvory. Ako je robená karoséria iX20 nemám samozrejme ani poňatia - nepoznám nikoho kto hrdlačí v Nošoviciach a vedel by možno o tom viac. A ani v okolí nie je toto auto často vídať. Samozrejme chcem nastriekať každú dutinu čo objavím, len sa môže stať, že niektorá mi unikne (
to sa stáva ).
Re: Ošetrenie dutín iX20
Napsal: 26 bře 2012, 15:21
od airwaves
Ano, dutiny jsem dělal asi měsíc po nákupu auta. 90% konkoru a 10% rezistinu plus vysoký tlak a domácí tryska. Všechno se nakonec podařilo odšpuntovat , zprůchodnit a nastříkat bez jakéhokoliv násilí nebo vrtání.
Re: Ošetrenie dutín iX20
Napsal: 30 bře 2012, 20:57
od petulko666
ved ked to je pozinkovane by to nemalo hnit ...nie...oco ma polo z 97 roku a nema ani hrdzku na aute....
Re: Ošetrenie dutín iX20
Napsal: 30 bře 2012, 21:50
od Mexican
nestriekal by som.. skoda casu a penazi. podvozok zrejme ano, zalezi ako na tom setrili
Re: Ošetrenie dutín iX20
Napsal: 01 srp 2012, 18:05
od JakubN
Dle mého dneska jsou karoserie již na takove urovni, že se ti rozsype zbytek auta než to zrezne. Mám to tak třeba u Mondea 2001 který se sype na co se dá (místo něho kupujem IX20) a kastle je pořád absolutně v pohodě, krom lehce orezlých nikoliv rezatých, spodních hran na předních dveří, ale dělají to všechny Mondea. Dneska bych nový auto a dutiny neřešil a po pěti letech celoročního provozu kdyby někde něco rezlo jak tu někdo psal by to byla pěkná tragédie.
Co mě spíš mrzí, je kvalita laku na IX20 co jsem viděl, části jako prolisy vnitřku karoserie, okolo pátých dveří atd, jsou třeba u červeného modelu (dnes jsem celkem detailně zkoumal) pekelně ošizeny a barva tam je v takové konzistenci, že takřka nekoresponduje s kvalitou barvy karoserie a ani ta není na pohled proti sluníčku bůh ví jaká, přišlo mě to trošičku hrbolatý jako by byl bordel v pistoli, nebo špatně rozředěná barva.
Re: Ošetrenie dutín iX20
Napsal: 01 srp 2012, 22:00
od geoch
Zdravím,
měl jsem 11 let SUZUKI, teď mám kromě iX 20 šest let starou TOYOTU a nesetkal jsem se na obou autech s nějakou korozí karoserie (bez havárie), samozřejmě kromě spodku vozidla. Dnešní auta jsou technologicky i v této oblasti někde jinde, než byly Škodovky, Žigulíky....... atd. Dle mého názoru je to zbytečné vyhazování peněz a mrhání času stříkat dutiny a podobné věci - je to pozůstatek, který zůstal v našich myslích z doby Favoritů=DODO (dodělej doma). Samozřejmě, pokud si chce někdo pohrávat se svým miláčkem, tak proti tomu žádná, ale technicky to nemá opodstatnění.
Re: Ošetrenie dutín iX20
Napsal: 01 srp 2012, 22:07
od jiri.vacha
Mno,já ti nevím,když jsem své auto přivezl ze švýcar,bylo jak nové(tam se nesolí),čtyři roky u nás
- 280720123581-001.jpg (126.17 KiB) Zobrazeno 3318 x
Neudělal jsem si čas udělat dutiny hned po dovozu,a ted mě to docela mrzí.Důsledek každodeního provozu.Takže vystříkání dutin má něco do sebe
Re: Ošetrenie dutín iX20
Napsal: 01 srp 2012, 22:47
od JoKo
na novom aute by som nic nerobil... otec ma 9rokov accenta - korejca {parkuje striedavo garaz - vonku} a zatial je to ok, nemenil sa ani vyfuk, ja mam 6rocneho accenta - turka a ziaden problem... auta jazdia denno denne a jediny servis je pravidelna prehliadka, alebo sem tam umytie a navoskovanie. a po kazdej zime vystriekanie podvozku wapkou
ako pisal mexican, aj podla mna skoda casu a penazi... ak tam nie je konstrukcna vada, tak auto by ti najblizsich 10 rokov nemalo hrdzaviet a aj keby, tak mas zaruku...