Stránka 1 z 1

Zatržený šroub v kastli

Napsal: 26 bře 2012, 20:44
od grindeer
Ahojte,mám takový problémek.na přední nápravě měním silentbloky spodních ramen.Už při demontáži jsem zjistil že šroub předního silentbloku nepůjde ven,tak pracně rozřezat.Nic jednoduchého ve stísněných prostorách.Potom povolit čtyři šrouby abych mohl demontovat celé rameno ven,a ouha jeden se mi zatrhl v kastli.Zkoušel jsem ho odvrtat,ale asi půl centimetra víc to nešlo a vrták šel do kytek,po nabroušení opět to samé a už jsem víc nevyvrtal,takže akce s vytahovákama se nekonala.má někdo nějakou radu jak ho dostat ven?trčí toho šroubu asi necelý centimetr.Ono s ním totiž šlo točit ale těžklo to čímdál víc a pak se zatrhl ](*,) asi jsem tomu mohl předejít ale už je pozdě.poradí někdo?

Re: Zatržený šroub v kastli

Napsal: 26 bře 2012, 20:54
od jiri.vacha
Máš svářečku :?: jestli kouka tak navařit matici,použij trochu větší a pořádně přivařit,Za tepla rozhejbat otáčením sem tam :!:

Re: Zatržený šroub v kastli

Napsal: 26 bře 2012, 20:57
od grindeer
svářečku mám klasické trafo,zkoušel sem navařit třikrát a pokaždé upadla matka.Jsou i nějaké fakt tvrdé vrtáky co by to vyvrtaly?

Re: Zatržený šroub v kastli

Napsal: 26 bře 2012, 21:14
od MICHAL77
Jasně že existují, já osobně na takové akce použiju levotočivej vrták a většinou se to i vytočí.....

Re: Zatržený šroub v kastli

Napsal: 26 bře 2012, 21:19
od jiri.vacha
Tam bude pevnostní šroub a ten bude kurva pevnej,si myslím že to neodvrtáš.Já mam ceočko,vemu větší matku,navlíknu na ten šroub a ze zhora pořádně provařim,až je matka rudá,pak opatrně sem tam cukatůra a vytočit ještě za horka.Jinak nevim co poradit :-k

Re: Zatržený šroub v kastli

Napsal: 26 bře 2012, 22:29
od grindeer
akorát mám strach že se v tom ten vytahovák zalomí.no uvidíme,zkusím to nějakým extra tvrdým vrtákem vyvrtat

Re: Zatržený šroub v kastli

Napsal: 26 bře 2012, 22:34
od alarm
Občas pomôže jednoduchá vec. Zober kladivo a pár krát ho s citom prašti.Otrasmi sa povolí korózia.Ak máš, tak potri petrolejom,ten je tak riedky, že zatečie do puklín po kladive a je mastný.Odležať aspom hodinu, potom blickami skúsiť potočiť do oboch smerov.Ak by si mal tri ruky ,tak súčastne otáčať a klepať kladivom.

Ak budeš vrtať, tak mam odskúšané nevrtať stredom, ale isť do kraja, idealne trafiť kúsok závitu, aby petrolej zatiekol. Ak odvrtaš v strede ,vyrobíš síce ruru, ale po obvode pevnú, takže si moc nepomôžeš, treba ,aby sa mala skrutka kde scucnúť.