Stránka 1 z 1
santa fe 4WD
Napsal: 19 dub 2012, 19:51
od adysek11
motor ve volnobeznych otackach i pri zvyseni otacek silne vybruje pri vsech rezimech... po odpojeni alternatoru aklimatizace stale vybruje.. pri vymacknuti spojky take vybruje.. najeto 120tisic... dekuji za pomoc
Re: santa fe 4WD
Napsal: 19 dub 2012, 20:23
od Pacin
dvouhmotý setrvačník?
Re: santa fe 4WD
Napsal: 19 dub 2012, 20:46
od Bed@
Info k cemu slouzi setrvacnik (pro neznale)
http://cs.autolexicon.net/articles/dvou ... etrvacnik/
Setrvacnik na 2.2CRDi na Elit za ~30tis.
![Sick :-&](./images/smilies/eusa_sick.gif)
ostatni shopy kolem 21tis.
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Re: santa fe 4WD
Napsal: 19 dub 2012, 21:12
od adysek11
jak pozanm ze pozanm ze pri vymontovani ze je setrvacni poskozeny... da se setrvacnik opravit??
je normalni ze se pri 120tisicich setrvacnik poroucha??
Re: santa fe 4WD
Napsal: 20 dub 2012, 07:47
od master
Mne sa pokazil dvojhmotový zotrvačník ešte v záruke, pri cca 30 000 km. Údajne sa jednalo o vadu materiálu, asi pružiny. Vymenili ho v rámci garancie. Teoreticky by to opraviť šlo, nepoznám však nikoho kto opravy robí. Zrejme je to komplikované kôli vyváženiu hmotností.
Re: santa fe 4WD
Napsal: 20 dub 2012, 09:06
od PetrB
AHoj,
mě odešel setrvák v cca 45T. Pokud si vzpomínám, tak auto nevibrovalo, ale pískalo/vrčelo/nebo jako to popsat....
Také mi to měnili v záruce a kdybych to platil, tak by prý cena byla kolem 40T
PB
Re: santa fe 4WD
Napsal: 20 dub 2012, 10:38
od Peko