Stránka 1 z 1

santa fe 4WD

Napsal: 19 dub 2012, 19:51
od adysek11
motor ve volnobeznych otackach i pri zvyseni otacek silne vybruje pri vsech rezimech... po odpojeni alternatoru aklimatizace stale vybruje.. pri vymacknuti spojky take vybruje.. najeto 120tisic... dekuji za pomoc

Re: santa fe 4WD

Napsal: 19 dub 2012, 20:23
od Pacin
dvouhmotý setrvačník?

Re: santa fe 4WD

Napsal: 19 dub 2012, 20:46
od Bed@
Info k cemu slouzi setrvacnik (pro neznale) http://cs.autolexicon.net/articles/dvou ... etrvacnik/ :idea:

Setrvacnik na 2.2CRDi na Elit za ~30tis. :-& ostatni shopy kolem 21tis. #-o

Re: santa fe 4WD

Napsal: 19 dub 2012, 21:12
od adysek11
jak pozanm ze pozanm ze pri vymontovani ze je setrvacni poskozeny... da se setrvacnik opravit??
je normalni ze se pri 120tisicich setrvacnik poroucha??

Re: santa fe 4WD

Napsal: 20 dub 2012, 07:47
od master
Mne sa pokazil dvojhmotový zotrvačník ešte v záruke, pri cca 30 000 km. Údajne sa jednalo o vadu materiálu, asi pružiny. Vymenili ho v rámci garancie. Teoreticky by to opraviť šlo, nepoznám však nikoho kto opravy robí. Zrejme je to komplikované kôli vyváženiu hmotností.

Re: santa fe 4WD

Napsal: 20 dub 2012, 09:06
od PetrB
AHoj,
mě odešel setrvák v cca 45T. Pokud si vzpomínám, tak auto nevibrovalo, ale pískalo/vrčelo/nebo jako to popsat....
Také mi to měnili v záruce a kdybych to platil, tak by prý cena byla kolem 40T

PB

Re: santa fe 4WD

Napsal: 20 dub 2012, 10:38
od Peko