Stránka 1 z 2

accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 05:29
od jendat
Ahoj chlapi chci se zeptat zdali se da nafoukat tlak turba . Mam v accentu motor s scoupe a chci zvednout vykon mechanickou stranou. Poradte prosim a budu rad jestli nekdo udelal to same s accentem dik honza

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 07:46
od 69pavel
lze to udelat upravou dat v souboru a ten pote prehrat v RJ, neni to ale jednoduche jak to vypada, pokud upravis tlak turba musi se upravit i jine veci ktere stim souvisi (dodavka paliva atd.),jinak se ti muze stat ze auto bude neprimerene kourit,neb se zvedne spotreba,v nekterrych mezich rozsahu to nepojede jak ma. pokud chces nachipovat accenta tak bud si sezen od nekoho znameho uz upraveny soubor a prehraj svuj puvodni(ten nejdriv si zalohuj pro pozdejsi prehrani zpet pokud by tito nevyhovovalo at muzes prehrat zpet puvodni), nebo jsou firmy ktere toto delaji.

na druhou stranu, accent ma dostatecny vykon a myslim si ze na dnesni provoz je zbytecne do toho valit penize timto zpusobem,taky tim ze se zvedne tlak v turbu a dalsi upravy tak zkracujes zivotnost turba,i kdyz zalezi o kolik se zvedne tlak,je to specificke,kamos na peugotu meni turbo velice casto,nebot to dava na maximum co lze ztoho vyzdimat, jenze ho penize netrapi a je mu jedno zda po 30.000km meni turbo ci ne,hlavne ze to ma paru a nikdo na nej nema,co ho znam tak na gumach najede max 8.000km,nekdy i to ne. a pritom nase turba nejsou zrovna levna zalezitost,kdyz se rozsype tak je vymalovano a pri klesajici hodnote vozu pak budes zvazovat zda jit do noveho turba ci to radeji neprodat.

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 14:31
od jendat
Dekuji za uzitecnou radu accenta mam upraveneho na vrchy a amater rally dostava kour. Turbo mam jeste jedno ale menit bych ho nechtel. Vykon ted je dobry ale jak rikam potrebuji aby spinalo drive nikoho nemam co se zyve chipu nebo upravy rj. Pokud o necem vis tak napis jsem s okresu mlada boleslav. Ale s motorem jsem spokojen kazdou zimu menim vsechny tekutiny jine veci nalitam rocne cca 500km ale na tvrdo. Je to drzak.

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 15:08
od MICHAL77
Pravděpodobně máš ten motor v acentu X3 1,5? Také jsem o tom uvažoval, ale dát na acenťáckej motor turbo mi připadalo blbé, neměl jsem jistotu zda by to vydržela klika, ojnice případně hlava. No a sehnat dobrej 1,5 motor s turbem je skoro nemožné. Navíc hromada práce a ladění. Neprojití na TK a mnoho dalšího mě od toho odradilo.

Dej sem nějaké foto ať se mrkneme.

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 17:59
od jendat
mám ho v X3 je tam ten motor s scoupé šlo to dobře ale potřebuješ hafec věcí s celé káry no, ale tu sem sehnal za babku, zkusím hodit foto ale mám problém s velikostí obrázku no uvidíme

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 19:04
od jendat
momentka

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 19:13
od jendat
2

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 19:14
od jendat
3

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 19:16
od jendat
4

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 19:48
od MICHAL77
Velice pěkné. Jen na běžné ježdění to krapet nejni....

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 19:51
od Hardcam
parada =D>

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 20:34
od Yurii
Super!! No U Scoupe zvládně řídící jednotka zvýšení tlaku ze seriových 0.6 až na 1.0 bar ale pak už se začíná u vyšších rychlostních stupňů objevovat fuelcut nemluvě o tom že seriové T15 to moc nesvědčí :(
Vzhledem k velikosti turbíny její nástup moc uspíšit nepůjde ale nějáký MBC by zvládnul alespoň zvednout ten tlak.

Zdá se mi že máš dost velký trubky k IC možná to bude částečně ten problém proč se Ti zdá že turbína není moc agilní... ono chvíli trvá než to ten prcek stihne dostatečně "nafoukat" těch odhadem 20 litrů vzduchu plus IC :)
Sou to takový trouby jak od kanalizace skoro xD

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 20:48
od jendat
jojo trubky sou brutal ale už sou pryč ten prcek to neufouká, musím něco vymyslet aby to fungovalo s IC jinak maže jak drak ofiko mám 879 kg. Jinak děkuji jsem rád že se líbí :mrgreen:

jen jestli se to dá nafoukat ručo nebo musí být zásah přes ŘJ

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 21:11
od MICHAL77
Je tam origo turbo Garett T15, co tam zkusit dát turbo Garett T25, známej tam dával turbo myslím že z volva s renaulťáckým motorem o obsahu 1,7.

Re: accent 1.5 turbo

Napsal: 31 kvě 2012, 22:25
od 69pavel
bohuzel u teto volby mas dve moznosti,bud to- ze das jiny typ turba ktere bude tlacit vice nebo to prave upravis pres RJ, v pvnim pripade to nebude to prave orechove nebot to bude tlacit vice vzduchu ktere motor nevyuzije nebot RJ nedoda vice paliva, u druhe volby ti bude stacit stavajici turbo ale musi se upravit soubor v RJ prave doladenim ruznych velicin at uz je dodavka paliva a ost. veci k tomu dane. v prvnim prispevku jsem to spatne pochopil a myslel jsem ze chces ladit orig. motor v acciku,ty mas ale jinem domontovanej, v tvem pripade bych hledal manika ktery upravuje tyto souborky a dle tvych pozadavku na danou vec ti naladi to co presne potrebujes pro svuj vykon, upravou RJ lze naladit aby to tahalo od spodu, ci vicemene po celou dobu rozshahu otacek,jenze toto neni jen o motoru, ktomu se take dela prevodovka a staly prevod, co ztoho ze budu mit nadupany motor jak nebude postavena prevodovka aby ten vykon byl prenesen na kola.
spis bych vychazel z toho jake mas predstavy a co ocekavas od auta,co snim ches delat, pokud zavody do vrchu a amater rally tak v tvem okoli se najde nekdo kdo dela upravy RJ, snim bych se domluvil a pote dle potreeb ktere mu budes hlasit tak on bude upravovat ruzne data v RJ,aby to melo zatah v urcitych otackach apod.


PS:samozrejme pak nemuzes pocitat stim ze budes jezdit za nizkou spotrebu