Stránka 1 z 2

A je po smrti, accentík :(

Napsal: 21 čer 2012, 16:23
od myhead
:( :( :( :(

Zdravím všechny

včera při cestě domů z práce se mi stala ohromně nemylá věc.
už když jsem byl v práci, tak začalo šíleně pršet, po práci jsem sedl do auta a vyrazil k domovu, stěrače vůbec nestíhali tak jsem jel max do 50km/h, blížil jsem se přez zatáčku k onomu osudnému místu pod viadukt, jelikož byla silnice total pod vodou nevšiml jsem si pod viaduktem ohromný louže (rybníček) a šup do ní +- v 50km/h rychlosti voda se valila přez haupnu až na přední sklo, a v tu chvíli si to loklo vody a na tvrdo se motor zastavil a zůstal jsem stát uprostřed tý louže, mno vyhrnul jsem si kalhoty a hurá do vody, při otevírání dveří jsem hrnul vodu a v autě cca 2-3 cm vody, fakt pěkný ale to mě tak neštvalo jako ten motor, naštěsní mě potom vytáhl hodný pán s off roadem, ale..... motor nejspíš v pytli,

Dnes ráno jsem vymontoval svíčky a zkusil protočit přez starter, pár otáček jsem to nechal voda odsud stříkala jako .... pak jsem to vypl a od tý doby se motor už neotočil.

nevím zítra zkusím rozpůlit výfuk protože ten bude taky plný vody, rozdělám celé sání a nakonec zkusím protočit přez ráčnu nebo trhák motorem ručně... a jestli nepůjde protočit tak je po něm. :cry: :cry: :cry:

Na závěr, motor mám ještě jeden ten samý, ale tam nevím jek se to musí udělat na technické atd, a jestli se musí třeba něják ještě nechat přeprogramovat řj. ?

Snad pojede ale nevím nevím. :cry:

S lítostným oznámením Zdeněk

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 21 čer 2012, 16:34
od MICHAL77
Vyndat vzduchovej filtr, vysušit alternátor, starter, a všechnu elektriku, samosebou dostat vodu z výfuku, kouknout na olej, pak zkusit pootočit motorem rukama a pokud se točí tak změřit komprese. Pokud by bylo vše OK teprve potom zkusit start. Ale ani to nemusí být vyhráno, pokud to nasálo vodu tak je pravděpodobné že se motor v té rychlosti poroučel - voda není stlačitelná jako vzduch a tak to odnesou většinou ojnice atd.

Jinak pokud máš stejnej motor (typ a obsah) tak přehodit motor a jedeme dál ......

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 21 čer 2012, 17:30
od myhead
náhradní motor je totožný. Tak to vidím jako nejlepší východisko.

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 21 čer 2012, 18:05
od Hardcam
Motor uz je nove veden jako nahradni dil, navic tam davas ten samy, takze bez obav. Osobne si myslim, ze v tuhle chvili to pro tebe bude nejrozumnejsi volba.

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 21 čer 2012, 23:03
od jiri.vacha
Takhle jsem utopil liazku v Pelhřimově pod viaduktem #-o ,srovnal jsem všech šest pístů do jedné lajny,ojnice byly jak hadi :mrgreen: ,pod hlavami nezůstalo skoro žádné těsnění :mrgreen: .Jediný co bylo pozitivní,že takle čistej motor na liazu jsem snad jěště neviděl :mrgreen: Chybama se člověk učí no,komplet go #-o.Šéf měl ze mně radost ](*,)

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 22 čer 2012, 16:08
od myhead
Tak a zítra začínáme odstrojovat a snad i vyndavat :) motor který tam budem dávat tak měl najeto nějákých 100 000km tak snad bude OK a hlavně byl uskladněný v suchém prostředí. mno uvidíme. :shock:

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 22 čer 2012, 18:04
od MICHAL77
Je jedno kde jsi ho měl, vlhkost ve vzduchu je všude. Pokud jsi ho nenakonzervoval a neutěsnil tak mu to asi moc k dobru nepřineslo. Navíc bych po stání (nevím jak dlouho) doporučil vyměnit alespoň všechny gufera a hlavně zkontrolovat vodní pumpu a rozvody..... Klidně je možné že do 1/2 roka Tě bude čekat těsnění pod hlavou ......

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 22 čer 2012, 18:08
od vlado1979
Radšej by som sa poobzeral po omladení vozového parku, ako dávať 100 000 km motor do zatečeného 15-ročného vraku.

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 22 čer 2012, 18:09
od Rybář
Blesku, nestraš ho:-) Hele já měl třeba motor ve vraku Accenta dva roky na zahradě, pak se dělala přestavba, motor se přehodil a běžel jako hodinky :D

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 22 čer 2012, 18:16
od MICHAL77
Nestraším, ale připravuju ho na realitu. :hyu: nejní stará audina, která stála bez svíček dva roky skoro pod okapem a pak stačilo roztáhnout a jela... První tisíc žrala olej jak buldozer, ale postupně si to sedlo a kamarád s ní jezdí na ryby ještě dnes :(

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 22 čer 2012, 18:28
od myhead
nojo ono by se zvesela omlazovalo :) ale tet si to fakt nemůžem dovolit, platíme hypošku na barák a výměna motoru je pro mě nejjednodušší a hlavně nejlevnější řešení a hlavně auto není sežrané a vše krom motoru tet je ve velmi dobrém stavu, auto je totiž garážované a právě když slouží a snad ještě bude :) necítím potřebu vyměňovat auto které se nerozpadá :wink: :)

100 000km na 15 let starý auto není zas tak špatné :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

budu dávat info jak to probíhá

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 22 čer 2012, 18:33
od vlado1979
Držím palce, nech to dobre dopadne. Peňazí nie je nikdy dosť. Hypošku dnes platí asi každý kto chce dôstojne bývať a nekradne, vrátane mňa.

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 23 čer 2012, 13:01
od valach
To máte pravdu, tak ať jezdí :wink:

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 23 čer 2012, 14:00
od 69pavel
taky bych ti doporucil jeste nez stim motorem ktery lezel ladem pootocis tak nalej nad pisty do kazdeho valce petrolej a nechej to min24hodin pusobit,pokud budou prirezle pistni krouzky k valci tak toto je pomuze odtrhnout,taky jestli uz je valci stena valce pokryta rzi tak ta rez se narusi,taky povoli nezadouci karbon pokud tam nejaky je,pak sice to bude zrat trochu vice olej nez si krouzky sednou.ale ty budou volne,ne treba zapecene,po namontovani by tam bylo nalit proplachovy olej,nechat motor bezet, a pote vymenit filtr a olej,pokud nesezenes proplachovy olej tak tam dej novy olej(filtr nechej stary) a po cca 200-300km ho pak vymen za novy olej i s filtrem

Re: A je po smrti, accentík :(

Napsal: 24 čer 2012, 07:43
od myhead
Tak motor který budem dávat se krásně točí. tad je pár foto :) no a dnes se to možná podaří dát dohromady :)