Stránka 1 z 2

Nižší výkon

Napsal: 03 srp 2012, 12:46
od Vlabonvi
Mám :hyu: ix20 Trikolor 1,4 a mám najeto cca 2 500 km. Nejsem spokojený s akcelerací, zejména však nižším výkonem při jízdě do kopce. Mám ještě sedm let starou Š Fabia 1,2 a ta bez problému má na srovnatelném kopci větší akceleraci a na jeho vršku o cca 30 km vyšší rychlost. Je to tím, že můj :hyu: ix20 není ještě zcela zajetý, uvolněný, nebo je výkon nějak uměle snižován a bude až po první garanční prohlíce odblokován? A nebo čím to je? Nebo to je takový druh? ](*,)

Re: Nižší výkon

Napsal: 03 srp 2012, 13:45
od FISHkaa
1) 2k5 km je na zajetí strašně málo
2) Fobie vážila cca 1,1t zatímco ix20 je o cca 150-200kg těžší
3) MPV má větší čelní odpor vzduchu...

nicméně, po zajetí motoru a vhodném řazení by si neměl mít problém se minimálně vyrovnat 8)

Re: Nižší výkon

Napsal: 03 srp 2012, 13:59
od ims
Možno pomôže:
Výkon.jpg
Výkon.jpg (34.99 KiB) Zobrazeno 4215 x
Točivý moment.jpg
Točivý moment.jpg (33.9 KiB) Zobrazeno 4215 x

Re: Nižší výkon

Napsal: 03 srp 2012, 14:40
od Richard555
Ještě je třeba vzít v úvahu, že všeobecně auta co mají Euro5 nejsou tak živá a reakce motoru není tak bezprostřední jako např. u Euro2..... je to dané tím, že u E5 se každá kapka benzínu několikrát překontrolována jestli se spálí a tak ten motor tak nějak nejede...... dále je trend těžkých převodů (úspora paliva) takže ty koně tam někde budou, ale nejsou třeba hned ve 2000 ot. ale třeba nad 4000...... no a proto je nutné správně řadit..... co vylítneš s E2 na 5 jak nic, budeš muset jet s vozem E5 třeba na 4, nebo i na 3

Re: Nižší výkon

Napsal: 03 srp 2012, 15:13
od airwaves
Euro 5 bude ten problém. Zajetí motoru sem vůbec nepozoroval , výkon se nezvedl. Nechci se opakovat ale důkladné otestování auta před koupí je to nejdůležitější. Teď už je pozdě na překvapení. Ale abych tě trošku zrelaxoval do pozitivního myšlení....Měl jsem možnost porovnat třeba s Roomsterem 1,2 tsi 63 kw, neskutečná raketa a síla motoru ve všech režimech. Líbilo by se ti to. Pokud ty motory tsi ujedou 300000km tak klobouk dolů jako že fauvé nemusím. To bylo jako až neuvěřitelný co ten motor za 7 litrů dělal :D Jenže co s tím na LPG že? Pak se "to" nikomu doma nelíbilo plus ty blbý zadní sedačky. Dále Focus 1,6 benzín, tam bych řekl že to jelo stejně snad o malinko hůř, ale jist si nejsem. Zase problém s motory Ford obecně na LPG. Dále jsem jezdil s Hondou Jazz. Tak to byl uplně chcíplej motor ten dole nejel vůbec. Zato celková spotřeba byla bomba pod 6 za to loudání a zajímavá možnost zvedání zadních sedáků. Opel meriva se základním motorem to je na sebevraždu a ty jejich tlačítka a celej divnej interiér :D .
Je obrovská nabídka aut a vždy je něco za něco. I motor 1,6 co máme je při plným a plně naloženým autě málo. Ideální je asi ta nejsilnější nafta pro naše auto. Ano chce to řadit a točit a má to taky plochu. No a poslední otázka, kam spěchá majitel MPV? Spěch k tomuto typu aut nepatří :D. Je těch pár minut k něčemu potřeba?

Re: Nižší výkon

Napsal: 03 srp 2012, 15:45
od FISHkaa
EURO normy jako takové nejsou špatné. Průser je v měření spotřeby. Automobilky dělají maximum pro snížení emisí v tomto testu, který je zcela mimo běžných podmínek - trpíme my, spotřebitelé... ](*,)

Re: Nižší výkon

Napsal: 06 srp 2012, 09:41
od Vlabonvi
Děkuji za odpovědi, trochu jste mě uklidnili. Uvidíme jak to půjde dál. :lol:

Re: Nižší výkon

Napsal: 06 srp 2012, 11:33
od koudý
.. mám taky 1.4 ccvt -> že to "nejede" si zvyknete :*-)) .. horší je spotřeba ve městě - to jsem vyřešil "plynem", takže nakonec to je jakš-takš použitelný.

Re: Nižší výkon

Napsal: 06 srp 2012, 15:44
od nicolas.tesla
Mohl bych vědět odkud jsou ty grafy?
Jinak moje ix20 je na LPG a mám 1,6. Zatím najeto 3500km a můžu říct, že vyjet prudký kopec i sám, je teda občas nadlidský výkon. Jezdím hodně Valašsko a tam o pořádne kopce není nouze. 12 let starý 66kw Accent byl proti ix20 raketa. Ale jak tak koukám na ten graf, tak to tak odpovídá! :(

Zrovna v pátek jsem byl na garančce s LPG a říkal jsem mu, že ten motor je líný i na benzín. Jestli s tím jde něco udělat. Tak říkal, že jak budu mět najeto aspoň 5000km tak se to zlepší. Ale než jsem to z něj vypáčil, tak furt mlžil :(. Tenhle graf to jen potvrzuje.

Jen by mě zajímalo, řídící jednotka podle najetých kilometrů povoluje výkon?

Re: Nižší výkon

Napsal: 06 srp 2012, 19:28
od ims
Re.: nicolas.tesla
AUTOCZ: "Kroucený moment"

Re: Nižší výkon

Napsal: 07 srp 2012, 00:20
od iggyno
toz s mojou 1,6kou (bez LPG) problem s kopcami nepoznam ani s plne nalozenou károu...

Re: Nižší výkon

Napsal: 07 srp 2012, 12:42
od Richard555
No neříkej, že se s 1,6 bojíš kopce ...... :shock: tak to není normální

Re: Nižší výkon

Napsal: 08 srp 2012, 09:13
od frawd
Nehovorte mi, že 1,6 má problém s kopcami. Ja s mojimi 66kW s nimi problém nemám pri obsadení 2,1 ľuďmi a kufrom plným po strop. A to si často hovorím: "Nemůžu, jsem v záběhu".

Re: Nižší výkon

Napsal: 08 srp 2012, 09:40
od ims
No asi pre vyšší výkon - aj podľa grafu treba motor riadne vytočiť.
Pozrite si videá: Hyundai Ix20 0-100 Test
포르자 모터스포츠 4 - [Hyundai] ix20 at 트윈 링 모테기

Po zábehu vyskúšam :D

Re: Nižší výkon

Napsal: 08 srp 2012, 19:10
od iggyno
To druhe je predsa PC hra :-k realne sa to auto predsa naklana viacej a o skakani ani nehovorim :D