klepání do zatáčky
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
klepání do zatáčky
Hledal jsem, ale presne nenasel. Chci se jen ujistit, obcas, ne vzdy, mi do levotocivy zatacky, nejcasteji dlouhy tahly nebo na kruhacich klepe v pravym prednim kole, taptaptaptap...je to lozisko? Zkusil jsem to na heveru rukou protocit, ale to jde potichu. Jestli to huci za jizdy nedovedu posoudit, je to ale mozny.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
- Reklama
Vzhledem k tomu, že to dělá na nezatíženém kole, bych tipnul na něco kolem tlumiče (horní uložení, možná samotný tlumič) nebo tyčka stabilizátoru. Ještě by to mohl být nějaký vymletý silenblok na rameni nebo nejhůře někde naprasklé rameno.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
No me homokineticky kloub odesel na facku ... a chovalo se to tak, ze to zacalo i pri jizde po rovine mlatit a pomohlo couvnout .... ale pak to mlatilo jeste vic a nepomohlo uz ani couvani a i pri tazeni na lane to klepalo ... ale min ....
To vsechno se odehralo behem 200km ...
Takze bych tipnul, tak ty mas pred sebou tak 150-300 km
Ale pak je to na lano ....
To vsechno se odehralo behem 200km ...
Takze bych tipnul, tak ty mas pred sebou tak 150-300 km
Ale pak je to na lano ....
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
hm, pockam cim me prekvapej ve vejplate. Pokud to bude slabota tak si holt odpustim trutnovskej festival Pokud to bude akeqatni, pak pojedu do trutnova s novym kloubem
:edit: tak ted jsme to s kolegama zvedli a prohlizeli. Lozisko jsme vyloucili, kola sedej jak pribity, co se klepe jediny je stabilizator na ty strane co klepe. Poloosy maj vuli cca 0,5 mm, na kazdy strane. Prachovky jsou lety lehce ochozeny, ale ne deravy. Tak nevim...no uvidime v pondeli u servisu
:edit: tak ted jsme to s kolegama zvedli a prohlizeli. Lozisko jsme vyloucili, kola sedej jak pribity, co se klepe jediny je stabilizator na ty strane co klepe. Poloosy maj vuli cca 0,5 mm, na kazdy strane. Prachovky jsou lety lehce ochozeny, ale ne deravy. Tak nevim...no uvidime v pondeli u servisu
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Tohoto vlákna jsem si všimnul až nyní, ale mám typ pro další, kteří budou podobný problém řešit, stejně jako před lety na Lantře já.... Tedy jestli se nepletu
V mém případě šlo o kyneťák, a docela jsem se bál ceny. Ale můj strejda mi poradil, ať koupim jenom ty prachovky + náplň a přehodil mi kyneťák z pravýho kola na levý a opačně. Fungovalo to. Pak už jsem na autě najezdil tak 20 tis, a problém se neopakoval.
V mém případě šlo o kyneťák, a docela jsem se bál ceny. Ale můj strejda mi poradil, ať koupim jenom ty prachovky + náplň a přehodil mi kyneťák z pravýho kola na levý a opačně. Fungovalo to. Pak už jsem na autě najezdil tak 20 tis, a problém se neopakoval.