Tomiboy's i30 1.6 GDi Style
Napsal: 08 srp 2012, 21:03
Tak uz sa aj ja pridavam k vlastnikom novej i30 a od citania prispevkov sa tu dostavam konecne aj k hodnoteniu
Najskor info k mojmu autu:
i30 2012, 1.6 GDi Style
+ navi
+ elektronicka parkovacia brzda
farba Cool Red
Auto objednane 23.5.2012, vyrobene v july 2012, dodane 7.8.2012
Za tie 2 dni co auto vlastnim mam za sebou necelych 300 km a za tuto kratku dobu som bohatsi o niekolko subjektivnych poznatkov:
PLUSY:
1/ nadherny a nadcasovy dizajn auta
2/ tichy a vcelku zivy motor, zabera pekne odspodu
3/ pomerne presne preradovanie rychlosti
4/ interier - kvalitny a komfortny, dobre spracovany, vela miesta vsade, priestor na nohy
5/ komfortne sedacky
6/ disky R17 - velmi pekne, priznam sa, bal som sa toho kvoli kvalite nasich ciest, ale teraz po vlastnej skusenosti viem, ze sa nebolo coho, nakolko:
7/ podvozok je velmi komfortne nastaveny, aj vzhladom k diskom r17 a pneu 225/45 sa cvakanie zubov nekona, na zimnych to bude ako vo vaticke
8/ parkovacia kamera - velky pomocnik, dal by som to do povinnej "vybavy" kazdeho auta, ako aj:
9/ smart key - nobelovu cenu vynalezcovi, uz nikdy ziadne zhladavanie klucov po taskach a vreckach, prides k autu, otvoris, stlacis gombik a ides
10/ volant vyborny, velkost optimalna, nezda sa mi byt tvrdy ako tu niekto spominal, ovladanie a tlacitka umiestnene fajn a rozumne, avsak mute by som dal asi blizsie k prstom
11/ elektronicka parkovacia brzda je vyborna, nielen ze vyzera v interieri dobre s prepracovanym tunelom, vyzdvihujem hlavne funkcnost, ked vas nepodrzi hill assist, parkovacia brzda je v tomto fakt dokonala - davam velke plus a som rad ze som sa pre nu rozhodol
12/ laktova opierka - pocitovo je sice tvrdsia a nema latku a polstrovanie (bol som zvyknuty na maksiu), ale tvrdost mi az tak neprekaza, ocenujem hlavne ze sa da posuvat, co vyuzivam najviac
13/ elektricke nastavovanie sedadla vodica a bedrovej opierky - vyborna vec, nastavovanie sedaka vsetkymi moznymi smermi
14/ navigacia - dobra, prehladna, premix zenskeho hlasu, ktory sa neda vypnut, mi nevadi
15/ supervision display - kvalita dobra, graf spotreby sa mi nakoniec paci, aj ked som bol z predchadzajuceho auta skor zvyknuty na okamzity udaj o spotrebe, co ma niekedy tlacilo jazdit na spotrebu - v tomto pripade clovek nevidi numericku hodnotu spotreby a jazdi sice menej na spotrebu ale viac si uziva jazdy a jazdi tak, ako potrebuje a ako je to optimalne
MINUSY:
1/ potrhavanie pri preradovani rychlosti - po zaradeni rychlosti, vysliapnuti spojky a nabehu plynu, pevne dufam ze je to vec zabehu
2/ hluk od pneu vpredu aj vzadu (zavisi aj od rychlosti a typu vozovky) - odhlucnenie podbehov
3/ prehadzovanie radio stanic cez volant - neprehadzuje v ramci presetov, ale zakazdym ladi nanovo stanicu - ak nepridem na to, ako sa cez volant prehadzuje v ramci presetov, tak je to fail (na volante chcem prepinat medzi stanicami a nie ladit stanice!)
4/ displej - chyba "povinny" udaj hodin, urcite by sa vmestili hore vlavo vedla udaja teploty (takisto prisediaci ma poznatok, ze kvoli krytom budikov nevidi, aka je vonku teplota)
5/ repro a hudba - standardny zvuk, slabe a nevyrazne basy
6/ flex steer - nepostrehol som, aky je rozdiel medzi normal, comfort a sport
7/ chybajuce madlo na uchopenie ruky v dverach (napr ked sa chce prisediaci niecoho poriadne chytit v zakrute
8/ cloveka zohrievajuce sedacky (v lete ratajte so spotenym chrbatom a stehnami)
9/ vypln dveri v polokozi - na jednej strane kvalitna a stylova vypln, na druhej strani sa mi na nej poti laket
10/ nepohodlne vylozenie laveho lakta na hornu hranu dveri - z predchadzajuceho auta som bol zvyknuty pohodlne soferovat s vylozenym laktom na hornej hrane pri okne, tuna je hrana prilis vysoko a material je na laket pritvrdy
11/ po odtiahnuti zrkadla na slnecnej clone sa automaticky nezapne svetlo nad zrkadlom
12/ klima - zda sa mi, ze nevychladi tak ako ma
13/ solarne celne sklo - myslel som si, ze solarne sklo nepusti na cloveka pecuce slnko
14/ truba - zvuk trosku "lacnejsi"
15/ zatial som nenasiel smetnu nadobu. kde je?
16/ kde je aktualny trip? teda pocet odbehnutych KM za session po nastartovani auta?
17/ nutnost zakazdym potvrdit varovanie po spusteni navigacie - trochu zdrzuje
18/ zadna laktova opierka - po spusteni opierka nie je v stave vodorovnom ale sa preklopi do sikmej polohy - drobna chybicka krasy
K niekolko problemom forumakov:
- problem s diletaciou po otvoreni zadnych piatych dveri som zatial nepostrehol
- s tazsim zatvaranim dveri u vodica som sa nestretol
- praskanie/pukanie vyfuku po zastaveni auta a vypnuti nepozorujem
Zatial mam priemernu spotrebu 6.1 l / 100km (300 km jazdy 60% mimo mesto, 40% mesto)
V noci som zatial este nejazdil takze neviem zhodnotit svietenie a podsvietenie palubovky. Takisto som zatial neskusal BT/phone.
Chcem sa vsak spytat na prevadzkovu teplotu - tu mi stale ukazuje pod 90 st. Je to v poriadku, alebo je to nejaka chyba/zavada?
Zaverecne zhodnotenie - ak bude auto dobre sluzit a posluchat, nebude sa kazit a nebude vnutri po case hrkotat, budem velmi spokojny
Pridavam aj par fotiek
Najskor info k mojmu autu:
i30 2012, 1.6 GDi Style
+ navi
+ elektronicka parkovacia brzda
farba Cool Red
Auto objednane 23.5.2012, vyrobene v july 2012, dodane 7.8.2012
Za tie 2 dni co auto vlastnim mam za sebou necelych 300 km a za tuto kratku dobu som bohatsi o niekolko subjektivnych poznatkov:
PLUSY:
1/ nadherny a nadcasovy dizajn auta
2/ tichy a vcelku zivy motor, zabera pekne odspodu
3/ pomerne presne preradovanie rychlosti
4/ interier - kvalitny a komfortny, dobre spracovany, vela miesta vsade, priestor na nohy
5/ komfortne sedacky
6/ disky R17 - velmi pekne, priznam sa, bal som sa toho kvoli kvalite nasich ciest, ale teraz po vlastnej skusenosti viem, ze sa nebolo coho, nakolko:
7/ podvozok je velmi komfortne nastaveny, aj vzhladom k diskom r17 a pneu 225/45 sa cvakanie zubov nekona, na zimnych to bude ako vo vaticke
8/ parkovacia kamera - velky pomocnik, dal by som to do povinnej "vybavy" kazdeho auta, ako aj:
9/ smart key - nobelovu cenu vynalezcovi, uz nikdy ziadne zhladavanie klucov po taskach a vreckach, prides k autu, otvoris, stlacis gombik a ides
10/ volant vyborny, velkost optimalna, nezda sa mi byt tvrdy ako tu niekto spominal, ovladanie a tlacitka umiestnene fajn a rozumne, avsak mute by som dal asi blizsie k prstom
11/ elektronicka parkovacia brzda je vyborna, nielen ze vyzera v interieri dobre s prepracovanym tunelom, vyzdvihujem hlavne funkcnost, ked vas nepodrzi hill assist, parkovacia brzda je v tomto fakt dokonala - davam velke plus a som rad ze som sa pre nu rozhodol
12/ laktova opierka - pocitovo je sice tvrdsia a nema latku a polstrovanie (bol som zvyknuty na maksiu), ale tvrdost mi az tak neprekaza, ocenujem hlavne ze sa da posuvat, co vyuzivam najviac
13/ elektricke nastavovanie sedadla vodica a bedrovej opierky - vyborna vec, nastavovanie sedaka vsetkymi moznymi smermi
14/ navigacia - dobra, prehladna, premix zenskeho hlasu, ktory sa neda vypnut, mi nevadi
15/ supervision display - kvalita dobra, graf spotreby sa mi nakoniec paci, aj ked som bol z predchadzajuceho auta skor zvyknuty na okamzity udaj o spotrebe, co ma niekedy tlacilo jazdit na spotrebu - v tomto pripade clovek nevidi numericku hodnotu spotreby a jazdi sice menej na spotrebu ale viac si uziva jazdy a jazdi tak, ako potrebuje a ako je to optimalne
MINUSY:
1/ potrhavanie pri preradovani rychlosti - po zaradeni rychlosti, vysliapnuti spojky a nabehu plynu, pevne dufam ze je to vec zabehu
2/ hluk od pneu vpredu aj vzadu (zavisi aj od rychlosti a typu vozovky) - odhlucnenie podbehov
3/ prehadzovanie radio stanic cez volant - neprehadzuje v ramci presetov, ale zakazdym ladi nanovo stanicu - ak nepridem na to, ako sa cez volant prehadzuje v ramci presetov, tak je to fail (na volante chcem prepinat medzi stanicami a nie ladit stanice!)
4/ displej - chyba "povinny" udaj hodin, urcite by sa vmestili hore vlavo vedla udaja teploty (takisto prisediaci ma poznatok, ze kvoli krytom budikov nevidi, aka je vonku teplota)
5/ repro a hudba - standardny zvuk, slabe a nevyrazne basy
6/ flex steer - nepostrehol som, aky je rozdiel medzi normal, comfort a sport
7/ chybajuce madlo na uchopenie ruky v dverach (napr ked sa chce prisediaci niecoho poriadne chytit v zakrute
8/ cloveka zohrievajuce sedacky (v lete ratajte so spotenym chrbatom a stehnami)
9/ vypln dveri v polokozi - na jednej strane kvalitna a stylova vypln, na druhej strani sa mi na nej poti laket
10/ nepohodlne vylozenie laveho lakta na hornu hranu dveri - z predchadzajuceho auta som bol zvyknuty pohodlne soferovat s vylozenym laktom na hornej hrane pri okne, tuna je hrana prilis vysoko a material je na laket pritvrdy
11/ po odtiahnuti zrkadla na slnecnej clone sa automaticky nezapne svetlo nad zrkadlom
12/ klima - zda sa mi, ze nevychladi tak ako ma
13/ solarne celne sklo - myslel som si, ze solarne sklo nepusti na cloveka pecuce slnko
14/ truba - zvuk trosku "lacnejsi"
15/ zatial som nenasiel smetnu nadobu. kde je?
16/ kde je aktualny trip? teda pocet odbehnutych KM za session po nastartovani auta?
17/ nutnost zakazdym potvrdit varovanie po spusteni navigacie - trochu zdrzuje
18/ zadna laktova opierka - po spusteni opierka nie je v stave vodorovnom ale sa preklopi do sikmej polohy - drobna chybicka krasy
K niekolko problemom forumakov:
- problem s diletaciou po otvoreni zadnych piatych dveri som zatial nepostrehol
- s tazsim zatvaranim dveri u vodica som sa nestretol
- praskanie/pukanie vyfuku po zastaveni auta a vypnuti nepozorujem
Zatial mam priemernu spotrebu 6.1 l / 100km (300 km jazdy 60% mimo mesto, 40% mesto)
V noci som zatial este nejazdil takze neviem zhodnotit svietenie a podsvietenie palubovky. Takisto som zatial neskusal BT/phone.
Chcem sa vsak spytat na prevadzkovu teplotu - tu mi stale ukazuje pod 90 st. Je to v poriadku, alebo je to nejaka chyba/zavada?
Zaverecne zhodnotenie - ak bude auto dobre sluzit a posluchat, nebude sa kazit a nebude vnutri po case hrkotat, budem velmi spokojny
Pridavam aj par fotiek