Stránka 1 z 1

Ceny ND na H1

Napsal: 06 říj 2012, 20:14
od Tomáš H1
Tak se podařilo :cry: :cry: :oops: při couvání nabourat zadní lampu, naštěstí jsem trefil jen ji a nic jiného. Jinak cenovka je teda parádní. [-o<

Nová cca 7000,- Kč
Vrakoviště 3000,- Kč

Re: Ceny ND na H1

Napsal: 11 pro 2012, 13:36
od Espero
A co pojistka? nebylo by to levnější s ní. Přece jenom do nového auta cpát staré díly.... Jo ceny ND je něco, co tady tepu k nelibost lidí kolem Hyundajů dlouhou dobu, leč zbytečně. Čím větší díl-ptákovina, tím dražší.

Re: Ceny ND na H1

Napsal: 06 led 2013, 10:47
od Idaho
Pokud už někdo kupoval prosím poradte - sháním kotouče a desky na H1 - 2,5CRDi rok 2012. Mam najeto 44tis km a kotouče mají již cca 1mm hranu, zatímco desky mají více jak 75% tloustky. nevím zda ty kotouče delaj z másla nebo desky jsou moc tvrdé (,kotouče nekopou , nejsou zkroucené, jen ubývaj víc jak desky ).
Tahám za H1 podval ( s podvalem najeto více jak 1/3 současného stavu km ) takže na brzdách se to celkem podepíše.
Zatím jsme na všech vozech používal kombinaci TRW kotouče + trw desky ( pokud byly dostupné tak radeji textar desky ) protože s ATE byly spatné zkušnosti - neustále pískaly.
Nevadí mi že desky práší, hlavne s enesmí přehřívat a na druhou stranu nesmí jít o desky co by potřebovali pořádne zahřát než začnou dobře brzdit...

EDIT : jde mi hlavne o zkusenosti s brzdami na tomhle voze..

Re: Ceny ND na H1

Napsal: 06 led 2013, 18:26
od tove
kotouce me taky vydrzi tak 50tis mam uz treti H1 jezdim dost nalozenej a hlavne ve meste

Re: Ceny ND na H1

Napsal: 07 led 2013, 08:25
od Espero
Mně trápí hlavně bubny na zadku, přední kotouče jsou O.K. Ale nejezdím naložený. Ty bubny lze neorigo sehnat tak za 2,5 - 3 tis Kč+ origo za cca 4 tis. Kč. Na zadních koelch pak vše ostatní kromě bubnů je taky O.K. Počítám, že ještě letošek s těmi bubny přežiju a příští rok budou muset nové. Co se týká destiček, měnil jsem jednou, materiál stál v řádu stokorun, ale neorigo desky.

Jinak zkušenosti z brzadmi, spíše tvrdší naladění posilovače, musí se větší silou na pedál, nástup brzdného účinku není pozvolný, zpočátku nic moc a teprve po pořádném dupnutí to zabere. Paradoxně něco podobného zažívám i malého Renaultka Thalie, který má najeto 6 tisíc a je úplně nový.