Stránka 1 z 2
zarovka stavu benzinu
Napsal: 18 srp 2006, 11:50
od shotik
ahoj . mam problemek mensi . jel jsem autem a svitila mi kontrolka benzinu. zaparkovals em u baraku a sel chrapat a ranko do toho sednu a uz nesvitila a ted nesviti vubec i kdyz mam prazdnou nadrz . mel sem rozebranou palubku azarovka je dobra. tak nevim ci m to muze bejt . nevite nekdo pls ?
jedna se o SCOUPE 1994
Napsal: 18 srp 2006, 13:15
od shotik
tak sem se snazil dostat na plovak a trosku sem to precdenil . sroubky zarezly a hlavicky z papiru
))))
Napsal: 18 srp 2006, 15:38
od Rasty
shotik píše:tak sem se snazil dostat na plovak a trosku sem to precdenil . sroubky zarezly a hlavicky z papiru
))))
bude to pravdětodobně ten plovák. Asi si ho chudáka utopil v nádrži ty sadisto
Upřímnou soustrast s těmy šroubky je to opruz a na 90% jeden ukroutíš
Nejdřív by jsem ale ještě zkontroloval kabel jestli není přerušenej
Napsal: 18 srp 2006, 19:41
od Vita
Tady si myslim, ze je potreba pripomenout, ze ukazatel vysky hladiny (plovak) a Kontrolka rezervy (hladovy oko) jsou dve ruzny veci ....
Takze asi budes mit upadly jeden drat (od hladovyho oka .... ) Jestli ti merak normalne ukazuje ....
Takze by mohlo stacit napajet (nebo nasroubovat) tam kde ma byt ...
Nebo se pletu ???
Napsal: 18 srp 2006, 21:05
od Rasty
Vita píše:Tady si myslim, ze je potreba pripomenout, ze ukazatel vysky hladiny (plovak) a Kontrolka rezervy (hladovy oko) jsou dve ruzny veci ....
Takze asi budes mit upadly jeden drat (od hladovyho oka .... ) Jestli ti merak normalne ukazuje ....
Takze by mohlo stacit napajet (nebo nasroubovat) tam kde ma byt ...
Nebo se pletu ???
Nevim jak je to u S-Coupe, ale co jsem viděl plovák z R19ky, tak ta má ten princip, že jakmile se plovák dostne na určitou hranici hladiny jsou spojeny kontakty které dávají impuls na kontrolku. Každopádně jak jsem psal nejprve zkontrolovat projistotu kabel ke kontrolce s tim souhlasim
Napsal: 18 srp 2006, 21:25
od Dastin
měl jsem stejný problém, jen s malým rozdílem, že kontrolka svítila pořád i při max. plné nádrži, vyndal jsem plovák a a ten slouží pouze k vizualní kontrole stavu paliva v nádrži( celá, půl...atd) na stejném držáku plováku je takový váleček a ten rozhoduje zda kontrolka bude nebo nebude svítit tak to bude podle mě ten problém. Je tam napájený na takovém držáku a vede k němu jeden drátek. U 1993 lantry je samostatne plovák a samostatně čerpadlo. K plováku se dá dostat vyndáním zadní sedačky u tohoto modelu a u modelu J2 je pal. čerpadlo i plovák dohromady. Tak snad to pomůže. Pokud se ovšem nepletu. Hodně štěstí při opravě a hledání závady.
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kW 1997 LPG
Napsal: 18 srp 2006, 21:39
od Rasty
Zdeněk Dostál píše:měl jsem stejný problém, jen s malým rozdílem, že kontrolka svítila pořád i při max. plné nádrži, vyndal jsem plovák a a ten slouží pouze k vizualní kontrole stavu paliva v nádrži( celá, půl...atd) na stejném držáku plováku je takový váleček a ten rozhoduje zda kontrolka bude nebo nebude svítit tak to bude podle mě ten problém. Je tam napájený na takovém držáku a vede k němu jeden drátek. U 1993 lantry je samostatne plovák a samostatně čerpadlo. K plováku se dá dostat vyndáním zadní sedačky u tohoto modelu a u modelu J2 je pal. čerpadlo i plovák dohromady. Tak snad to pomůže. Pokud se ovšem nepletu. Hodně štěstí při opravě a hledání závady.
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kW 1997 LPG
hezky napsaný
Napsal: 22 srp 2006, 13:57
od shotik
mno tak to si to muzu hodit . ty sroubky pak nejak odvrtam nebo co s nima kdyz je urvu ? pac to vypada ze nevyndam ani jeden
))) a nejak mi prijde divny ze by se to pretrhlo nekde na dratku do rana kdyz sem vypnul a zapnul motor:)
Napsal: 22 srp 2006, 15:20
od Rasty
shotik píše:mno tak to si to muzu hodit . ty sroubky pak nejak odvrtam nebo co s nima kdyz je urvu ? pac to vypada ze nevyndam ani jeden
))) a nejak mi prijde divny ze by se to pretrhlo nekde na dratku do rana kdyz sem vypnul a zapnul motor:)
neparkuješ ve sklepě nebo na půdě či stodole? Krysy a podkani su kurfy
ty překoušou všechno
Napsal: 22 srp 2006, 19:59
od Dogi27
Mel jsem ten sami problem jak shotik,plovak ukazuje,ale rezerva porad sviti,tak sem se pustil do samo opravy,sroubky jsem samozrejme urval jak byli zrezly,pri novem nasunuti plovaku jsem premyslel jak to opet zkompletuju,tak jsem to vzal texama,akorat jeden mi tam moc nesel,ale dlabal jsem na to,jenze pri natankovani plne nadrze to samozrejme netesnilo,tak mi cestou do prahy pulka nadrze vytekla
,nezbylo nic jineho nez to poradne provrtat a narvat tam vetsi texi a od te doby mam klid.Jo to je tak kdyz se clovek sere do neceho,cemu moc nerozumi
Napsal: 24 srp 2006, 09:34
od shotik
to dogy: hele ja bych to klidne vovrtal ale co kdyz preskoci jiskra z vrtaku a sup benzin vzplane:)))) a navic me nevsiti ta rezerva vubec prave . me proste zhasla a nesviti . i kdyz mam prazdnou. jo jeste dotaz nevite jakej servoolej se leje do pumpy servo?
Napsal: 24 srp 2006, 13:21
od black_sheep
do serva patri cervenej olej.. zajed do hyundaie tam ti to dolejou a zkontrolujou funkcni kdyz mas pocit ze ti servo nebezi!
Napsal: 30 srp 2006, 11:29
od Mr.Scully
Kdyz uz jsme u toho, tak mne kontrolka benzinu nesviti vubec. Je to teda celkem jedno, stejne vim, ze az je rucicka na nule, tak to ujede treba tech 40-50 km. No ale az budu v servisu, tak jim to musim pripomenout (na technicky veci jsem desne levej, sam si akorat vymenim gumy).
Napsal: 21 zář 2006, 14:15
od shotik
mno jakoto ja nevim vubec jak kolik dojedu
)))) pac u hyundaie sou ty meraky fakt nepresny
)) jedes trosku dokopce a je tam jinak nez na rovine
))) to je vonicem .)))))) radsi tankuju driv
uz me to jednou ksoro nechalo na strakonicky v praze
)) ale dojel sme jeste na pary k benzine
Napsal: 21 zář 2006, 14:19
od black_sheep
shotiku nevim jak tvuj palivomer ale muj je naopak velice presnej
a to ze rucicka kolisa, to je podle aktualni spotreby, staci jezdit trosku sviznejsi a klesne niz, pak zpomalis a postupne jeste povyroste! z kopce do kopce to nejak nema vliv na funkci, ani kdyz parkuju v kopci...