DEMONTAŽ BOČNÝCH FUKAROV
Napsal: 10 lis 2012, 19:56
Keďže sa mi ozývali po prejazde nerovnosťami zvuky z palubovky, vypátral som, že idú z fukárov. Treba samozrejme najprv odstániť bočný kryt, pod ním sú dve skrutky. ťahať v smere šipiek.
Auto okamžite stíchlo.
Nevybral som si dobré počasie, lebo elektrikárska páska v zime zle lepí, napriek tomu to pomohlo. Na hrany som nalepil čiernu pásku, a pod každé cvakýtko tak isto. Demontoval som to celé, žial nenafotil som to, bola mi už zima, ale pásku som nalepil aj na iné plochy. Ak to niekto bude rozoberať, pochopí, keď to chytí po rozobraní do ruky a trochu to začne krútiť. Ozve sa praskanie....
Najhoršie to išlo dole medzi tým, čo vidíme z miesta vodiča a súčiaskou, ktorá je hneď za ňou. K dvom cvakýtkam je dobrý prístup, dve sú od zadu, z toho jedno má takú malú placku, za ktorú sa to nožíkom dá odklopiť, druhú treba vytrhnúť.
Ale jednoznačne auto stíchlo.
Auto okamžite stíchlo.
Nevybral som si dobré počasie, lebo elektrikárska páska v zime zle lepí, napriek tomu to pomohlo. Na hrany som nalepil čiernu pásku, a pod každé cvakýtko tak isto. Demontoval som to celé, žial nenafotil som to, bola mi už zima, ale pásku som nalepil aj na iné plochy. Ak to niekto bude rozoberať, pochopí, keď to chytí po rozobraní do ruky a trochu to začne krútiť. Ozve sa praskanie....
Najhoršie to išlo dole medzi tým, čo vidíme z miesta vodiča a súčiaskou, ktorá je hneď za ňou. K dvom cvakýtkam je dobrý prístup, dve sú od zadu, z toho jedno má takú malú placku, za ktorú sa to nožíkom dá odklopiť, druhú treba vytrhnúť.
Ale jednoznačne auto stíchlo.