Stránka 1 z 1
Rána z motoru
Napsal: 16 lis 2012, 08:19
od sevava
zdravim.. Mam i30 1,4 benzin rok 2011...koupeno nove...zatim zadne problemy,najeto lehce pres 20tis. km....ted pozoruji pri studenem startu a naslednem rozjezdu razantni priduseni a az cuknuti a posleze se ozve z utrob motoru tupa rana...nekdy vetsi a nekdy mensi...kdyz je motor zahraty,zadny problem...zacalo to delat az ted,co se ochladilo....predem dekuji za odpoved a vase nazory
Re: Rána z motoru
Napsal: 16 lis 2012, 09:12
od Vlček Pavel
sevava píše:zdravim.. Mam i30 1,4 benzin rok 2011...koupeno nove...zatim zadne problemy,najeto lehce pres 20tis. km....ted pozoruji pri studenem startu a naslednem rozjezdu razantni priduseni a az cuknuti a posleze se ozve z utrob motoru tupa rana...nekdy vetsi a nekdy mensi...kdyz je motor zahraty,zadny problem...zacalo to delat az ted,co se ochladilo....predem dekuji za odpoved a vase nazory
V záruce do mé i30 HMCZ vrazila více jak 200tis Kč (podle položek v servisní knížce). Takže rada jediná - přejít na jinou značku vozu. Toť můj názor.
Re: Rána z motoru
Napsal: 16 lis 2012, 09:12
od lada 71
Jestli to nebudou brzdy. Je vlhko, sychravo a díky tomu se podle mě můžou jakoby brzdové destičky "přilepit" ke kotouči a pak to dělá při prvním rozjezdu takovouto neplechu.
Re: Rána z motoru
Napsal: 16 lis 2012, 09:40
od Luboshak
Nech si přehrát sw řídící jednotky zdarma v rámci záruky.
Viz
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 9&start=90
Re: Rána z motoru
Napsal: 16 lis 2012, 09:40
od Luboshak
Vlček Pavel píše:sevava píše:zdravim.. Mam i30 1,4 benzin rok 2011...koupeno nove...zatim zadne problemy,najeto lehce pres 20tis. km....ted pozoruji pri studenem startu a naslednem rozjezdu razantni priduseni a az cuknuti a posleze se ozve z utrob motoru tupa rana...nekdy vetsi a nekdy mensi...kdyz je motor zahraty,zadny problem...zacalo to delat az ted,co se ochladilo....predem dekuji za odpoved a vase nazory
V záruce do mé i30 HMCZ vrazila více jak 200tis Kč (podle položek v servisní knížce). Takže rada jediná - přejít na jinou značku vozu. Toť můj názor.
Konstruktivní názor.
Re: Rána z motoru
Napsal: 16 lis 2012, 09:50
od Hardcam
Vskutku. 200 tisic odpovida dvema vymenam rizeni, ne vymene 70% casti vozu, jak by castka mohla napovidat.
Pan Vlcek neustale pise o prechodu k jine znacce, ale nabadat k necmu, co sam za 5 let neudelal. Patrne to nebude tak horke, ze?
Re: Rána z motoru
Napsal: 16 lis 2012, 10:01
od Espero
Hoši, kupte si Dacii. Skutečně první závadu po 91 tisících ujetých km jsem řešil o uplynulém víkendu, kdy se mi předřela hadička k trysce ostřikovače v zadních dveřích křídlovkách, takže drahý metylalkohol do -60 st. z Lidlu tekl do dveří. Spojka hadiček stála stovku (ve VW, což byl nejbližší krám s autodíly od mé práce, hadička - Dacia používá úplně stejné hadišky jako VW - stála 27 Kč a pak jsem ještě spotřeboval něco hadrové lepící pásky. Cena opravy cca 150,- Kč a asi tak 1,5 hodiny práce, mé drahé, inženýrské). V záruce doopravdy vyměňovali jen palubní desku, kde se rozlomil zámeček víka přihrádky zalitý v plastu a to by, (kdybych to musel platit), stálo asi 13 tis. Kč. No a zbylé kusy hadičky (ta ustřižená z dacie a ten kus, co mi zbyl té nové) mi postačí k obnově hadiček u H1, kde jsou po těch letech už hadičky nehezky ztvrdlé stářím, leč stále funkční.
Re: Rána z motoru
Napsal: 16 lis 2012, 18:31
od Vladak
Asi dobrej oddíl a kovářská práce
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: Rána z motoru
Napsal: 16 lis 2012, 18:33
od Hardcam
To byla tenkrat ve fabrice streda a Rumuni se to rano konesne dostali z opice. Jeste ctvrtecni serie vozu za neco stala, pak prisel maly vikend, vikend, opice a poopice. Pak zase byla streda.