Stránka 1 z 1

rozdíl mezi 82kw a 92kw

Napsal: 16 lis 2012, 12:04
od lukas15
jaké výhody a zápora má který motor chtěl bych stím táhát přívěs s koněm.

Re: rozdíl mezi 82kw a 92kw

Napsal: 16 lis 2012, 12:09
od Mexican
rozdiel je 10kW :roll:

Re: rozdíl mezi 82kw a 92kw

Napsal: 16 lis 2012, 12:13
od lukas15
Mexican píše:rozdiel je 10kW :roll:
haha někdo říkal že těch 82 je málo na to auto někdo zas že to drůhé se sere spojka tak nechci prohloupit

Re: rozdíl mezi 82kw a 92kw

Napsal: 16 lis 2012, 12:22
od Mexican
ja mam v accente 81kW.. a neviem si predstavit 82kW v SUV a navyse s privesom .. takze cim viac tym lepsie, spojka sa da kupit vzdy kvalitnejsia

Re: rozdíl mezi 82kw a 92kw

Napsal: 16 lis 2012, 12:28
od lukas15
Mexican píše:ja mam v accente 81kW.. a neviem si predstavit 82kW v SUV a navyse s privesom .. takze cim viac tym lepsie, spojka sa da kupit vzdy kvalitnejsia
aha no ono to tak uplně není stejne tvoje auto a santa fé a krouták je jinde.jj převodovka se dá koupit ale dáš do toho 30tis.Prosím o rady a né srandičky dík všem

Re: rozdíl mezi 82kw a 92kw

Napsal: 16 lis 2012, 12:38
od Mexican
auto ide na vykon, nie na krutak - BTW krutak to ma uplne rovnaky ako accent teda 235nM a tak pisem este raz - ten motor je pre SUV slaby. Pisal si ze sa sype spojka, ja som pisal ta sa da vymenit ( anie , 30 000kc spojka fakt nestoji)

Ak si sem prisiel s tvojou pravdou, tak preco chces radu

Re: rozdíl mezi 82kw a 92kw

Napsal: 16 lis 2012, 12:43
od lukas15
Mexican píše:auto ide na vykon, nie na krutak - BTW krutak to ma uplne rovnaky ako accent teda 235nM a tak pisem este raz - ten motor je pre SUV slaby. Pisal si ze sa sype spojka, ja som pisal ta sa da vymenit ( anie , 30 000kc spojka fakt nestoji)

Ak si sem prisiel s tvojou pravdou, tak preco chces radu
hm.máš doma santa fé

Re: rozdíl mezi 82kw a 92kw

Napsal: 16 lis 2012, 13:12
od Richard555
Máme tu 92KW verzi, je tam jiný turbo s variabilníma lopatkama, asi i jiná verze vstřikování , možná i jiné naft. čerpadlo s vyšším tlakem, navíc je dvouhmotový setrvačník a prý i lepší spojka (víc vydrží) , pak je úplně jiný systém pohonu 4WD je v podstatě stejný jako u Tuscona, tedy klasický přední náhon a k němu se připojuje elmag. spojkou u zadního diferáku zadek v případě, že začne klouzat předek.... je možný tuto spojku sepnout tlačítkem LOOK a na kluzkém povrchu natvrdo připnout zadek 50% na 50% a zadní diferák má omezenou svornost .....
Určitě bych k tahání přívěsu nebral tu 83KW verzi. Samotnej Santa má asi 1,8 tuny a těch 83KW s ním má práce určitě dost. Navíc spojka je nějak divně dimenzovaná a hodně lidí ji lehce spálilo..... ale zas není dojhmota .....