Stránka 1 z 1

batéria

Napsal: 27 lis 2012, 17:23
od jna
ahoj sanťáci, ako je to s batériou na féčku, netreba ju kontrolovať prípadne doliať destilku, pri chladnejších ránach a parkovaní vonku sa mi zdá pri štartovaní na začiatku drobné zaváhanie, čo určite v minulosti nebolo, t.č. má už 5 rokov /je tam originál/. Dá sa ten kryt vôbec otvoriť a skontrolovať články? ďakujem.

Re: batéria

Napsal: 27 lis 2012, 20:04
od miooo
zalezi aku mas baterku...
kedze je origos asi bude bezudrzbova ...
a po 5 rokoch by som to uz videl na vymenu...

Re: batéria

Napsal: 29 lis 2012, 09:08
od ErosKE
No neviem, či to bude baterkou "možno", ja mám novú baterku(bezúdržbovú) a štartovanie v "-" teplotách, nieje
na prvý krát, ja by som to videl na neaký žhavič, ale iba pokiaľ máš Diesel, lebo nepíšeš o aký motor ide.
Zaujímalo by ma, aká je origo baterka v novom ...Fečku, pretože pri kúpe novej baterky VARTA(stará tiež VARTA), mi
predajca povedal, ževraj už nemám originál baterku, ževraj do Kórejských aut sa dávajú iné značky, tak neviem.

Re: batéria

Napsal: 30 lis 2012, 19:53
od FORD
Originál aku určitě není VARTA...

Re: batéria

Napsal: 01 pro 2012, 20:04
od hloubas
Vartu jsem OEM neměl taky, a s pomalým startem asi fakt souvisí menší výkon akumulátoru (věk) a možná odejdený žhavič.
vloni jsem tady na fóru řešil a zachránil mne Giovanny71.
Doporučuju pravidelně dobíjet, zvlášť při kratších cestách (jen žhaviče vezmou cca 60 A po dobu cca 5-10s).

Re: batéria

Napsal: 01 pro 2012, 20:49
od 69pavel
no k baterce se je treba patricne chovat, zalezi jake trasy jezdis,kratke dlouhe,to je ruzne, ja osobne treba baterku pravidelne na jare a na podzim dobijim na nabijecce mimo auto, a jelikoz jezdim kratke trasy cca 18km jedna cesta, a potom kdyz je treba dle pocasi (vetsi mrazy,caste starty,popojizdeni) tak ji dobiji preventivne treba 1x za mesic na nabijecce,samozrejme pred nabitim kontrola hladiny elektrolytu,eventuelne doliti vody na max.hladinu

ted zalezi jakou baterii mas zda jde horni kryt oddelat nabo ji mas zatavenou. chce ji zmerit zatezovym merakem kolik vykazuje a,pote nabit do plna a po nabiti znova zmerit,tak lze zjistit v jakem stavu se tva baterie nachazi,zda jeste bude slouzit nebo se odebira do vecnych lovist