Topení
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Topení
Dobrý večer pánové..
Mám malý problém, i když momentálně při sněhu a zimě je to dost velký problém..
Nefunguje mi přepínač směru topení(čili aby mi topilo na okna, nebo do kabiny, nebo na nohy, apod.). Topení sice funguje, ale mám zmrzlý nohy a to se mi nelíbí ) Děkuji za pomoc
Mám malý problém, i když momentálně při sněhu a zimě je to dost velký problém..
Nefunguje mi přepínač směru topení(čili aby mi topilo na okna, nebo do kabiny, nebo na nohy, apod.). Topení sice funguje, ale mám zmrzlý nohy a to se mi nelíbí ) Děkuji za pomoc
- Reklama
Re: Topení
Mám ten samý problem, fouka to pouze na okno, ano sice je pak v aute mirne teplo, ALE nohy stale zmrzle na kost Jelikoz jsem samouk snazim se toto vyresit sam, hledanim po internetu a hledanim pod kapotou, avsak jak se da ocekavat zatim jsem nic neobjevil ... Zde na foru je psano na toto tema a hovori tam o jakychsi hadicka za ETC nebo co to je , ale nevim kde presen je tam hledat....
Hyundai Lantra J1 1992 1.6 16V GLS
- Lhoty
- Moderátor
- Kontaktovat uživatele:
je to řízené podtlakem, takže je možné, že někde něco prasklo nebo se rozpojilo, asi bych vyndal středový panel a hledal závadu někde tam
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
4 x Trabant 601 1970 - 1991
- Limitz
- Kontaktovat uživatele:
tady máš návod jak rozdělat středový panel.... http://www.lantraweb.net/garaz/tuning/i ... deska.html na 7. fotce jsou ty hadičky, nemůžeš si je tam s ničím splést
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Dnes se k tomu jiz nedostanu, zitra se na to vrhnu a podam info.
Středový panel nech, odpoj trubky sání motoru a dole je podtlaková hadice, ta v mém případě byla na hadry, zkus co u tebe