Stránka 1 z 4

EGR

Napsal: 29 pro 2012, 16:03
od mirob12
po koľko km čistíte ERG alebo má to niekto zaslepené...

Re: EGR

Napsal: 29 pro 2012, 18:33
od FORD
To záleží hlavně na tom jak jezdíš...

Re: EGR

Napsal: 07 led 2013, 07:44
od ErosKE
EGR ventil treba čistiť ???? a načo ???? :D :hyu:

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 08:42
od mirob12
aby si ho nemal takto zasvineneé
ilustračné foto
Obrázek

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 08:59
od mario74
Tak toto je masaker :shock:
Aj ked ja EGR ventil nemam , myslim ze by mala byt kontrolka na to, ze nastal vhodny cas na jeho prepalenie.
A na forach inych znaciek je toho kopa.

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 12:57
od mirob12
no to neviem ako je to s tým intervalom čistenia tak preto sa tu pýtam kompetentných čo sa tomu rozumejú

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 13:07
od FISHkaa
EGR ideálně zaslepit, pokud to čidla dovolí 8)

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 13:15
od DanielD952
Hele EGR je filtr pevných částic?
Já měl u minulýho auta filtr pevných částic DPF a ten se čisltil normálně sám když to potřeboval a měl vhodné podmínky proto, tady to tak nefunguje? Najel jsem na něm přes 150tis km a nikdy nebyl problém až na to, že jsem jednou musel nechat doplnit nějakou močovinu, kterou se to vypalovalo - některé motory to vypalují snad i naftou, ale tady byla speciálně nádržka na tu močovinu. Vyšlo to na 4tis, ale za 150tis km....

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 13:24
od FISHkaa
EGR je jiná "eko" fíčura - výfukové splodiny (rozumněj saze) jsou přepouštěny znova do sání, tak aby byly spalovány ještě jednou.
Filtr pevných částic je DPF - ten je jenom zachytává.
Nové generace motorů mají EGR až za DPF, ostatní před a přepouštějí tedy podobný "kouříček" do sání... Každý si dovede představit jak vypadají ventily sání... ](*,)

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 14:39
od ErosKE
No tá fotka jen super, myslím, že tá klapka už ledva fungovala, možno už vôbec :D
Bol som dnes v servise a pýtal som sa servisáka okrem iného aj na vetil EGR, ako je to s čistením atď.,
tvrdil mi, pokial mi nenabehne kontrolka "EGR ventilu", tak na to nemám šahať !
Ale ako hovorí "FISHkaa", keď takto vyzerajú ventili na saní, tak by sme ich mali tiež vybrať a vyčistiť :D :hyu:
Potom ten filter pevných častíc, má význam...

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 14:57
od DanielD952
To je teda pěkná vychytávka ](*,) Já když jsem to kupoval, tak můj požadavek byl, že nechci filtr pevných částic a to můj motor prý nemá u santy...tzn že nemám EGR, nebo to je ještě bazmek navíc...protože píšeš, že mají EGR za filtrem pevných částic.... Ne že by mě filtr pevných částic nějak zklamal, ale auto mi bralo kvůli tomu prýc skoro o litr víc a navíc mi při každé servisní prohlídce vyhrožovali že už je po životnosti a měl by se vyměnit a to byla pěkná pálka u Forda (na jejich papírově uváděných 120tis km jsem nedal, vše fungovalo, nic to nehlásilo, co bych měnil).

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 15:24
od Vladak
DanielD952:
Myslím, že tě zklamu, EGR s největší pravděpodobností mít budeš i přesto, že DPF nemáš.

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 20:00
od Bed@
Podivej se na motor a najdes-li tam to cervene oznacene, tak ho tam mas. Ale dle mne ho tam na 99,9% mas, protoze jestli ti auto splnuje Euro 4, tak tam urcite bude.


Obrázek

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 20:31
od DanielD952
Díky moc, mrknu na to, akorát nevím zda přes ten plastový kryt něco uvidím. Tak jako tak, kdybych to tam měl a bylo to potřeba vyčistit je tam pro to kontrolka ne, popřípadě bude hlásit nějakou chybu, kterou pak diagnostikujou jako vyčistit EGR.

Re: EGR

Napsal: 08 led 2013, 20:41
od Saimon
EGR vyčistíš, že ho vymontuješ a dáš aspoň na 24 hod. do brzdové kapaliny a pak bude zase chodit :)
Pak, jak dlouho už nevím ale mně zatím funguje přesně rok dále :wink: Když né, tak dám pd šrouby podložky aby nefungoval a pak se zase uvidí co to udělá dále :roll: