H - Accent Alpha Style ( Elegance) - miro263
Napsal: 07 led 2013, 10:49
Ahojte, takze aj sa som sa rozhodol cosi spisat o tej mojej strojovni.
Ja a Hyundai:
Prvy krat som sa stretol zo znackou este v prvej polke 90tych rokov.
Pri mojej skole v Banskej Bystrici vznikla predajna Mali tam vystaveny model Accent a Lantru na svoju dobu mali zaujimavy dizajn - take vsetko zaoblene.
Dalsie moje stretnutie zo znackou prebehlo v druhej polke 90tych rokov, ked jeden moj zakaznik mal vozidlo Hyundai Lantra. Presiel som snim par km a auto ma velmi uchvatilo. ( rodinne auto sme mali v tej dobe VAZ 2105( pozdejsie P309D), ja som jazdieval na S120L , S Favorit Pickup a Avia A21F .
Nasledujuci kontakt zo snackou bol v roku 2004 ked som chcel kupit pre seba nejake auto ktore by som pouzival na jazdy po Bratislave, resp. BA - BR a spat.
V inzerate som nasiel Hyundai Accent 3D s 1,3 motorom.
Bol som sa previes, auticko slo dobre a slusne sedelo na ceste. Ale v tej dobre prisla jedna poistovna s poistkami podla vykonu a ja som kupil R19 1.9D
Dalsi kontakt zo znackou som mal az v roku 2006 ked prisiel na trh Accent MC. Bol som ho poziet v jednej ( dnes uz neexistujucej) predajni v Bratislave.
Co sa mi na nom nepacilo bola cena a svetly interier, inac bol OK. Ako som si ho prechadzal na predajni tak som si vsimol rozdiel v naprave oproti predchodcom, nuz setrit treba
Sucasnost:
V roku 2009 som v ramci "srotovneho" som bol donuteny manzelkou predaj moje vtedy aktualne auticko Renault Megane 1.9D
Zacal som si robit prieskum trhu a vybrat si auto podla mojich poziadaviek. Dlho vyhravala ruska LADA KALINA, ale vdaka pristupu predajcu som nekupil a vybral som si druhy model co som mal v mojej tabulke a to Hyundai Accent.
Povodne som chcel uplny zaklad:
tak som rozposlal email z dopytom po predajniach v okruhu 200Km od Banskej Bystrice
Zial ( od predajcu pre ktoreho som sa rozhodol) mi dola nasledujuca odpoved:
Hlavny dovod vyberu predajcu v Lucenci nastal vtedy, ked mi napisal:
Potom som zacal uvazovat o dieslovej verzii, ale dodavka bola otazna, kedze europa "srotovala" .
bola mi ponuknuta aj talianska verzia, ale tu som nechcel.
Takze som nakoniec kupill Hyundai Accent 1.4 MPI narodeny v turecku, krsteny v Slovinsku a predany na Slovenku v predajni LUSTA MOTOR Lucenec
Co sa tyka auta, tak som velmi spokojny aj ked ho uz v sucastnej dobe vyuzivam skor ako "druhe auto v rodine"
Problemi ktore som s autom mal:
- tlmice KO ( viac tu: http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=99&t=14524 )
- Vymena stabilizacnych tyciek pri 27T km
Co som na aute dorabal:
- Parkovacie senzory: viac tu: http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=105&t=23255
- Folie: viac tu: http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=100&t=8608
- Ostrekovace ( rozprasovanie) - viac tu: http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=100&t=8104
- Caluvnenie veka kufra ( Donor spolocny s Adam221 on vstrekovacie 3sky ja tapacirung kufra)
Klady auta:
+ neskutocne nizka spotreba ! Nemam problem podliest spotrebu udavanu vyrobcom a niesom brzda na ceste
+ spolahlivost
+ nik mi ho nezavidi, skor to auto podcenuju
+ genialne jednoducha konstrukcia rozvodu
Remen pohana len vacku sacich ventilov:
a ta nasledne pohana retazou vacku vyfukovych ventilov
cize ciste teoreticky sa da klasicky motor G4EE prerobit na CVVT, kedze CVVT je urobene na cisto mechanickom principe ( ak je tam dost miesta). Otazne je, ako by sa stym vysporiadala elektronika motora.
Zapory:
- podvozok je poddimenzovany
- sadacky nepohodne , nenastavitelna opierka ( len hore/dole)
- priebezne budem aktualizovat
Ja a Hyundai:
Prvy krat som sa stretol zo znackou este v prvej polke 90tych rokov.
Pri mojej skole v Banskej Bystrici vznikla predajna Mali tam vystaveny model Accent a Lantru na svoju dobu mali zaujimavy dizajn - take vsetko zaoblene.
Dalsie moje stretnutie zo znackou prebehlo v druhej polke 90tych rokov, ked jeden moj zakaznik mal vozidlo Hyundai Lantra. Presiel som snim par km a auto ma velmi uchvatilo. ( rodinne auto sme mali v tej dobe VAZ 2105( pozdejsie P309D), ja som jazdieval na S120L , S Favorit Pickup a Avia A21F .
Nasledujuci kontakt zo snackou bol v roku 2004 ked som chcel kupit pre seba nejake auto ktore by som pouzival na jazdy po Bratislave, resp. BA - BR a spat.
V inzerate som nasiel Hyundai Accent 3D s 1,3 motorom.
Bol som sa previes, auticko slo dobre a slusne sedelo na ceste. Ale v tej dobre prisla jedna poistovna s poistkami podla vykonu a ja som kupil R19 1.9D
Dalsi kontakt zo znackou som mal az v roku 2006 ked prisiel na trh Accent MC. Bol som ho poziet v jednej ( dnes uz neexistujucej) predajni v Bratislave.
Co sa mi na nom nepacilo bola cena a svetly interier, inac bol OK. Ako som si ho prechadzal na predajni tak som si vsimol rozdiel v naprave oproti predchodcom, nuz setrit treba
Sucasnost:
V roku 2009 som v ramci "srotovneho" som bol donuteny manzelkou predaj moje vtedy aktualne auticko Renault Megane 1.9D
Zacal som si robit prieskum trhu a vybrat si auto podla mojich poziadaviek. Dlho vyhravala ruska LADA KALINA, ale vdaka pristupu predajcu som nekupil a vybral som si druhy model co som mal v mojej tabulke a to Hyundai Accent.
Povodne som chcel uplny zaklad:
Model: Active, 1,4i dohc 16v (71,3/97), 71/97, 4dv.
Cena vybraného modelu: 8 999,00 €
Celková cena Vášho vozidla: 8 999,00 €
Cena je uvedená s DPH
Farba exteriéru: pastelová Ebony black
tak som rozposlal email z dopytom po predajniach v okruhu 200Km od Banskej Bystrice
Zial ( od predajcu pre ktoreho som sa rozhodol) mi dola nasledujuca odpoved:
Dobrý deň pán Lilko,
Vami požadované auto na sklade k dispozícii nie je. Po telefonickom rozhovore s pánom Krajčírom sme zistili, že prichádza v priebehu týždňa či dvoch novinka vo verzii Classic, kde cenu a výbavu Vám zatiaľ povedať nevieme a navyše sa už vyradili z výroby vozidlá s farbou interiéru – šedá. Dostupné sú už len vo farbe WK – čierna.
V hore uvedenej verzii Classic budú skladom aj vozidlá vo farbe EB – ebony black ale farba interiéru je tiež len WK – čierna.
Na náš autosalón Hyundai v Lučenci je objednaný Hyundai Accent 1.4i, verzia Active vo farbe VS – celadon blue, farba interiéru WK – čierna a verzia Dynamic vo farbe 2R – continental silver tiež s rovnakým interiérom.
Active bude mať cenu pre Vás aj so šrotovným 7.319,- Eur
Dynamic bude mať cenu pre Vás aj so šrotovným 8.319,- Eur
Dodané na náš autosalón budú do dvoch týždňov.
Ak máte pevný záujem o 1.4 Active s farbou exteriéru EB- ebony black, ale bohužiaľ už len s čiernym interiérom, tak dá sa zadať do výroby, ale čakacia doba sa vyšplhá aj na dva až tri mesiace.
V takom prípade by bola cena aj so šrotovným 6.999,- EUR, keďže farba EB – ebony black nie je metalizovaná, príplatok za metalízu sa nezaráta do ceny.
Hlavny dovod vyberu predajcu v Lucenci nastal vtedy, ked mi napisal:
Dokonca Vám môžeme ponúknuť i možnosť bezplatného servisu na 3 roky alebo 100.000km, kde tiež ušetríte nie malú hotovosť.
Potom som zacal uvazovat o dieslovej verzii, ale dodavka bola otazna, kedze europa "srotovala" .
bola mi ponuknuta aj talianska verzia, ale tu som nechcel.
Diesel vo verzii Active nie je skladom, takze tie 3-4 mesiace
Dieslove verzie su skladom v nasledovnej vybave, vid priloha - dodanie do tyzdna vozidla su v Lagermaxe v BA
Cena:
1.5 CRDi ITALY
BYS41BC55 D A235
cena na zákazníka: 11 099 EUR s DPH
Dieslove verzie su v metalickych farbach - 2X - tmavomodra, NT-seda, 2R- strieborna metaliza
interier - sedy
Takze som nakoniec kupill Hyundai Accent 1.4 MPI narodeny v turecku, krsteny v Slovinsku a predany na Slovenku v predajni LUSTA MOTOR Lucenec
Co sa tyka auta, tak som velmi spokojny aj ked ho uz v sucastnej dobe vyuzivam skor ako "druhe auto v rodine"
Problemi ktore som s autom mal:
- tlmice KO ( viac tu: http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=99&t=14524 )
- Vymena stabilizacnych tyciek pri 27T km
Co som na aute dorabal:
- Parkovacie senzory: viac tu: http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=105&t=23255
- Folie: viac tu: http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=100&t=8608
- Ostrekovace ( rozprasovanie) - viac tu: http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=100&t=8104
- Caluvnenie veka kufra ( Donor spolocny s Adam221 on vstrekovacie 3sky ja tapacirung kufra)
Klady auta:
+ neskutocne nizka spotreba ! Nemam problem podliest spotrebu udavanu vyrobcom a niesom brzda na ceste
+ spolahlivost
+ nik mi ho nezavidi, skor to auto podcenuju
+ genialne jednoducha konstrukcia rozvodu
Remen pohana len vacku sacich ventilov:
a ta nasledne pohana retazou vacku vyfukovych ventilov
cize ciste teoreticky sa da klasicky motor G4EE prerobit na CVVT, kedze CVVT je urobene na cisto mechanickom principe ( ak je tam dost miesta). Otazne je, ako by sa stym vysporiadala elektronika motora.
Zapory:
- podvozok je poddimenzovany
- sadacky nepohodne , nenastavitelna opierka ( len hore/dole)
- priebezne budem aktualizovat