Stránka 1 z 1

Relé a palivové čerpadlo

Napsal: 09 led 2013, 16:24
od petrfilip
Kluci,je mi schopnej nekdo rict k cemu je tento konektor v prostoru motoru,ve skrince s rele a pojistkama.A dale kde najdu servisni konektor palivoveho cerpadla?Nenasel jsem,ma mit jen jeden kontakt ale takovej tam neni :( A nakonec,jakej muze byt duvod prehrivani palivoveho cerpadla?Pridrene?Jde mi totiz do nej elektrika z rele ale cerpadlo se chytne jen za studeneho motoru nebo u zahrateho jen sem tam ale spis vubec,budu ho menit ale zajimalo by me proc to dela?
A jen bokem dotaz,nemate nekdo vsechny ctyri kliky,vnitrni na moje auti,uz jsem z toho zoufalej ](*,)

Re: Relé a palivové čerpadlo

Napsal: 10 led 2013, 07:47
od Lhoty
podle mě servisní konektor čerpadla visí na kabeláži někde mezi cívkama a baterií

Re: Relé a palivové čerpadlo

Napsal: 10 led 2013, 08:36
od Rybář
Vnitřní kliky tady http://aukro.cz/vnitrni-klika-pred-l-p- ... 06961.html a nebo je údajně mají přímo v :hyu: servisu a překvapivě docela levně. Někdo to tady kdysi psal..

Re: Relé a palivové čerpadlo

Napsal: 10 led 2013, 08:58
od Lhoty
to jsem psal já:) byly tuším kolem 250kč / ks

Re: Relé a palivové čerpadlo

Napsal: 11 led 2013, 22:06
od petrfilip
Ahoj chlape,tak dneska vymenene nove cerpadlo,nove kabely zapalovani,nove svicky ty co jsi tu na foru radil,novej palivovej filtr,novej olejovej filtr + olej polosyntetika,nove cidlo klikovky,nove teplotni cidlo,novej vlnovec a posledni dil vyfuku.Auto se jizdne o hrozne moc zlepsilo,skvelej tah a reakce na seslapnuti plynu,tichoucke,nadhera.Ale :( vyjedu ze servisu ze to pojedu projet a po par kilometrech najednou motor stichl.Zkousel jsem startovat a v rele to cvaklo ale cerpadlo nic,tak jsem rele rozebral a zkousel otacet klickem,jen cvakalo,ten kontakt priskocil k civce co je uvnitr ale hned zase odskocil.Dal jsem cigarko a zkusil to znovu,otocim klickem,rele cvaklo a zustalo seple,cerpadlo natlakovalo a rele se rozeplo,otocil jsem klickem a rele seplo a motor hezky bezel,vzal jsem kus dratku zaizolovaneho a ten kontakt seplej v rele jsem stahl dratkem aby neodskocil.Zajel jsem zpet do servisu a koupil rele.Vypada skoro stejne ale jsou na nem jine cisla u tech kontaktu.Dal jsem ho tam a udelalo to zase.A jeste jsem vypozoroval,ze kdyz jsem nechal rele bez toho dratku co ho drzelo seple tak pri nastartovanem motoru to melo snahu se rozpojit,motor na vonobeh kolisal.Porad co s tim?Zatim jsem udelal to,ze jsem rele objednal v hyundai,musel jsem tam dvakrat protoze poprve to pan objednal podle microcatu ale to co mi potom daval vypadalo uplne jinak nez co tam mam ja.Tak jsem ho vyndal on na to koukal ale nakonec to nasel,bude v pondeli za 350,-.Vim na tuty ze to dela to rele,napadlo me jeste jesli s tim treba nema neco spolecneho alternator,vis jestli neodchazi a dava blbe elektriku do palubni site a proto to blbne.Proste zavada,rele nesepne pokazde nebo se rozpoji behem jizdy.Pokud mu pomuzu po nastartovani stazenim dratkem muzu jezdit treba celej den,jen pri zastaveni musim ten dratek sundat aby nejelo cerpadlo.Co s tim?Pokud by to nicemu nevadilo a nepomohlo original rele udelal bych tam spinac ale nevim s cim vsim je to rele propojeno a co by to mohlo mit za nasledek.Co myslis?Jeste me napadlo jestli to rele nespina za jizdy nejak podle nejakeho regulatoru tlaku paliva,jakoze pokud je tlak ok rozepne se pokud tlak klesne sepne?Takze to by znamenalo ze by byl v haji ten regulator?Poradis?Dekuju Petr

Bylo psano jako SZ ale davam to i sem,treba poradite nekdo,je to zajimavej problem,tady jsem ho nikde nenasel