Stránka 1 z 1
po výměně palivového filtru uniká benzín
Napsal: 18 led 2013, 23:14
od lumik
Ahoj pánové,
měnil jsem palivový filtr a šel jsem auto projet. Poté jsem ještě opět šel prozkoumat zda je všechno ok a tak jsem hledal, zda neprotýká filtr a doprčic dole mi teče. Rozhodně jsem dotáhl spodní závit od trubice z nádrže na palivovýho filtru na max a o ono mi to teče nejspíš v tom závitu. Nový filtr má delší závit než původní,ale měl by být ok je to Nipparts. Nevíte někdo prosím ,kde jsem udělal nějakou chybu?
Díky Luděk
Re: po výměně palivového filtru uniká benzín
Napsal: 18 led 2013, 23:46
od Limitz
a nemělo by tam být někde nějaké těsnění?? např. na ten závit na trubce taková ta těsnící páska, případně zkontroluj v jakém stavu je ten závit
Re: po výměně palivového filtru uniká benzín
Napsal: 19 led 2013, 00:10
od lumik
no těsnění tam žádné nebylo aspon u toho původního, u toho novýho byly tři měděny kroužky ,ale jako těsnění to nevypadá, zkusím je tam zítra dát,ale podle mě je to naprd to poteče dál, to nemá žádné těsnící účinky. Závit je ok ,sice sundat ten původní byl opravdu porod
ale dal jsem to celkem asi za 2hodky -nulový přístup a člověk se..e strachy aby to neutrhl
Re: po výměně palivového filtru uniká benzín
Napsal: 19 led 2013, 02:17
od Limitz
já už lantru sice nemám, takže to nemůžu omrknout, ale taky sem ho chtěl měnit sám, ale nakonec sem to svěřil společně s výměnou oleje servisu, jelikož sem moc nevěřil pevnosti těch trubiček
Re: po výměně palivového filtru uniká benzín
Napsal: 19 led 2013, 07:47
od Lhoty
já si ho měnil sám, chtělo to hodně silou dotáhnout, hlavně dát pozor, aby trubička byla při dotahování kolmo, pokud si jí dotáhl a nebyla kolmo, tak si jí mohl poškodit a proto to teče
Re: po výměně palivového filtru uniká benzín
Napsal: 19 led 2013, 13:55
od lumik
Díky za radu, měl jsi pravdu mě se to už včera nezdálo, že nejde filtr uplně kolmo na tu trubici, ale ten držák, kterým je to přidělaný ke kastli mi moc nedovolil stím manipulovat, tak ted jsem ho hodně vyhnul a nasadil trubici nakolmo a pořádně ho dorazil. Pak jsem zachytil ten spodní závit , doladil horní část, tak aby seděla ta trubice se šroubem , co jde do motoru a zase jsem zachytnul horní šroub a doutáhnul jsem spodek na max. Potom jsem doutáhnul horní šroub a nakonec jsem přichytil ten držák ke karoserii. Tak snad to bude všechno ok ted to neteče. Do servisu se mi auto už dávat nechce, protože mi už tolikrát okradli a natáhli a podvedli a odflákli práci, že pokud možno si to dělám sám.