Bílej ďáběl
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Bílej ďáběl
Za týden to bude rok co jsem si koupil i30. Byla to racionální volba - záruka, dobrá cena a poměrně slušný výkon (aspoň jsem si to kdysi myslel). Po pár měsících zajíždění jsem si celkem zvykl na ten nedostatečný komfort. Ze začátku to žralo i děcka kolem cesty, ale naštěstí se to, zhruba po půl roce, ustálilo na krásných 9-10litrech. Hodně pracuji na venkově, v odlehlejších oblastech, kde jsou celkem špatný cesty. Podvozek je perfektní! To auto drží i když to hasím kilem po děravé asfalto-polnačce. Není to sice jako ix55, kterou mám občas pučenou, ale to jsem za ty prachy ani nečekal. Posledních pár měsíců mi něco chrastí v motoru, v servisu mi řekli, že je to v normě. Taky jsem tam byl se spotřebou a řekli mi, že si můžu ještě pískat! Musím ale ocenit karoserii, kromě pár škrábanců a promáčklin nic.
Jednou mi známý půjčil E90tku 2litr v naftě, má to 400Nm od 1700 otáček a dálky to jezdí za 5 litrů. Normální provoz do 6.5, ale pánové, to svezeníčko! Rozhodl jsem se vzít ještě o něco silnější báwo. Protože při 250 kobylách žere stejně jako i30 a ten zátah je nesrovnatelnej. Mám v plánu teda 3.0 v naftě hodím tam nový pružiny aby to bylo výš na ty špatný cesty, poladím trochu řidící jednotku, tak na 650Nm. Nechci to hrotit.
Teď mám dvě možnosti, buď tu i30 prodám, nebo si to nechám na polňačky. Což bude asi rozumnější. Víc jak 100k za to bych za to stejně asi nedostal. Nedávno jsem byl na sněhu a bylo to dobrý, byl tam i známej s E90tkou a zapadl, musel jsem ho s i30 tahat. Takže žádný problémy se sněhem i30 nemá. Proto si to báwo koupím radši čtyřkolu, sice je těžší, ale zas bezpečnější
Jednou mi známý půjčil E90tku 2litr v naftě, má to 400Nm od 1700 otáček a dálky to jezdí za 5 litrů. Normální provoz do 6.5, ale pánové, to svezeníčko! Rozhodl jsem se vzít ještě o něco silnější báwo. Protože při 250 kobylách žere stejně jako i30 a ten zátah je nesrovnatelnej. Mám v plánu teda 3.0 v naftě hodím tam nový pružiny aby to bylo výš na ty špatný cesty, poladím trochu řidící jednotku, tak na 650Nm. Nechci to hrotit.
Teď mám dvě možnosti, buď tu i30 prodám, nebo si to nechám na polňačky. Což bude asi rozumnější. Víc jak 100k za to bych za to stejně asi nedostal. Nedávno jsem byl na sněhu a bylo to dobrý, byl tam i známej s E90tkou a zapadl, musel jsem ho s i30 tahat. Takže žádný problémy se sněhem i30 nemá. Proto si to báwo koupím radši čtyřkolu, sice je těžší, ale zas bezpečnější
Naposledy upravil(a) jaeden dne 23 led 2013, 20:25, celkem upraveno 2 x.
I30 1.6 CVVT 2011 - nechal jsem ženě
IX55 3.0 CRDi 2011 - prodáno
VW Passat 2.0 TDI, chiptuning na něco málo přes 400Nm - firemní dálkáč
Lexus RX 450H 2010 3,5l V6 - Miláček s pořádným motorem. Japonská kvalita.
IX55 3.0 CRDi 2011 - prodáno
VW Passat 2.0 TDI, chiptuning na něco málo přes 400Nm - firemní dálkáč
Lexus RX 450H 2010 3,5l V6 - Miláček s pořádným motorem. Japonská kvalita.
- Reklama
Re: Bílej ďáběl
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Bílej ďáběl
jaeden:
to nemá ani hlavu ani patu
to nemá ani hlavu ani patu
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Bílej ďáběl
Si ma predbehol, to isté som chcel napísať.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Bílej ďáběl
Ideální by byla i30 4x4 s motorem z Genesis upraveným na konzumaci nafty a zvýšeným podvozkem
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Bílej ďáběl
o Genesis jsem přemýšlel... ale na rozdíl od USA, se zde neprodává v sedanu. Ale i kdyby to coupe, proč to nedělají v naftě? BMW, Audi i Mercedes mají coupe v naftě. 3.8 atmosferický, nebo 2.0T tě sežere za živa a poježdění ne-li horší než 2litr v naftě třeba od Mercedesu.
I30 1.6 CVVT 2011 - nechal jsem ženě
IX55 3.0 CRDi 2011 - prodáno
VW Passat 2.0 TDI, chiptuning na něco málo přes 400Nm - firemní dálkáč
Lexus RX 450H 2010 3,5l V6 - Miláček s pořádným motorem. Japonská kvalita.
IX55 3.0 CRDi 2011 - prodáno
VW Passat 2.0 TDI, chiptuning na něco málo přes 400Nm - firemní dálkáč
Lexus RX 450H 2010 3,5l V6 - Miláček s pořádným motorem. Japonská kvalita.
Re: Bílej ďáběl
Jak Ti mohli v servisu říct ,že se spotřebou 9-10 l si můžeš pískat ?To s tím ořeš nebo co?S takové spotřeby bych byl na mrtvicu !!!
Asi jsem blbý - ale co je E90 ?
Asi jsem blbý - ale co je E90 ?
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Bílej ďáběl
E90 je BMW 3 posledni generace
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Bílej ďáběl
E90 je bohužel předposlední generace F30 je poslední, ale tu za 280k nekoupíš.
I30 1.6 CVVT 2011 - nechal jsem ženě
IX55 3.0 CRDi 2011 - prodáno
VW Passat 2.0 TDI, chiptuning na něco málo přes 400Nm - firemní dálkáč
Lexus RX 450H 2010 3,5l V6 - Miláček s pořádným motorem. Japonská kvalita.
IX55 3.0 CRDi 2011 - prodáno
VW Passat 2.0 TDI, chiptuning na něco málo přes 400Nm - firemní dálkáč
Lexus RX 450H 2010 3,5l V6 - Miláček s pořádným motorem. Japonská kvalita.
Re: Bílej ďáběl
Pravda, predposledni, nicmene to muj zajem o BMW asi nezvysi
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Bílej ďáběl
Tesat do kamene tyhle slova
Sám mám služební (lehce upravenou) i30 a jezdím kromě dálek Praha-Bratislava-Budapešť, ještě po polňačkách a špatných cestách a auto drží vážně skvěle, přesně jak píšeš - můžeš tomu šlapat na krkavici a ono to ty díry vytlumí docela dobře.
Horší je celkové zpracování - všechno vrže, něco chrastí v motoru, po 50k km nám (naštěstí v záruce) vyměnili převodovku. Jelikož v autě trávím dost času, uvítal bych něco komfortnějšího, ale není to ix55 za mega
Ale žere teda jak ruskej tank!
Po dálnici většinou spěchám, takže pod 180 se ručička nemá šanci podívat a spotřeba tomu odpovídá - krásných 13,5l ! Po polňačkách to taky nešetřím - 2ka, 3ka plnej, kolikrát naloženej a je to docela podobný. Průměr mi spraví město, takže jsem podle PP dlouhodobě na 11,9l.
V únoru nám končí lízačka, auto má necelých 90k km a z mýho stylu ježdění je docela v prdeli. Bylo mi řečeno, že se Hyundai vrátí a můžu si vzít i40, ale při představě dalšího Hyundaie se mi ježí chlupy na prdeli. Vydupal jsem si za stejný prachy z Německa skoro novou Audi A4 3.0TDi se 238 koněma. Známej má tu samou, jen v 2.7TDi a i když jezdí jak kat, je na nádherných 6.8l !
Nemyslím si, že báwo bude to správný, podívej se po nějaké audině, obzvlášť, jestli chceš 4kolu. Né náhodou tenhle pohon vymysleli
Sám mám služební (lehce upravenou) i30 a jezdím kromě dálek Praha-Bratislava-Budapešť, ještě po polňačkách a špatných cestách a auto drží vážně skvěle, přesně jak píšeš - můžeš tomu šlapat na krkavici a ono to ty díry vytlumí docela dobře.
Horší je celkové zpracování - všechno vrže, něco chrastí v motoru, po 50k km nám (naštěstí v záruce) vyměnili převodovku. Jelikož v autě trávím dost času, uvítal bych něco komfortnějšího, ale není to ix55 za mega
Ale žere teda jak ruskej tank!
Po dálnici většinou spěchám, takže pod 180 se ručička nemá šanci podívat a spotřeba tomu odpovídá - krásných 13,5l ! Po polňačkách to taky nešetřím - 2ka, 3ka plnej, kolikrát naloženej a je to docela podobný. Průměr mi spraví město, takže jsem podle PP dlouhodobě na 11,9l.
V únoru nám končí lízačka, auto má necelých 90k km a z mýho stylu ježdění je docela v prdeli. Bylo mi řečeno, že se Hyundai vrátí a můžu si vzít i40, ale při představě dalšího Hyundaie se mi ježí chlupy na prdeli. Vydupal jsem si za stejný prachy z Německa skoro novou Audi A4 3.0TDi se 238 koněma. Známej má tu samou, jen v 2.7TDi a i když jezdí jak kat, je na nádherných 6.8l !
Nemyslím si, že báwo bude to správný, podívej se po nějaké audině, obzvlášť, jestli chceš 4kolu. Né náhodou tenhle pohon vymysleli
Re: Bílej ďáběl
Fakt myslíš, že audi je lepší? Je pravda, že to bmw má strašně tvrdej podvozek. A ta zadokolka je tak na sprinty ve městě. Určitě potřebuji čtyřkolu, když sekám ty rozbahněný zatáčky není to prdel. Neviděl si o to ochipované? Kolik bych z toho dostal - nechci jít pod 500Nm, to se mi zdá málo.
I30 1.6 CVVT 2011 - nechal jsem ženě
IX55 3.0 CRDi 2011 - prodáno
VW Passat 2.0 TDI, chiptuning na něco málo přes 400Nm - firemní dálkáč
Lexus RX 450H 2010 3,5l V6 - Miláček s pořádným motorem. Japonská kvalita.
IX55 3.0 CRDi 2011 - prodáno
VW Passat 2.0 TDI, chiptuning na něco málo přes 400Nm - firemní dálkáč
Lexus RX 450H 2010 3,5l V6 - Miláček s pořádným motorem. Japonská kvalita.
Re: Bílej ďáběl
Tesat možná,ale ne do kamene a ne slova.Hoši pobavili jste mě fakt dost dobře.Možná by nebylo marné si založit vlastní fórum 2,7l a výš,500Nm a výš
Každopádně Vám držím palce a sobě pěsti-snad se s Váma na silnicích nepotkám-abych na nich nezavazel
Každopádně Vám držím palce a sobě pěsti-snad se s Váma na silnicích nepotkám-abych na nich nezavazel
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Bílej ďáběl
Heh, ma 1.6 s asi 150Nm, ale u dalsiho auta nepujde pod 500Nm...zajimave, tady se clovek nenudi
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT