Stránka 1 z 2

Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 13:49
od terinka
Pánové mám takový dotaz.Máme před sebou poslední garanční prohlídku a zároveň jsme zjistili,že se nám dost ztuha řadí jednička a o trochu lépe,ale stále špatně i dvojka.Než se nám podaří zařadit,jde to i na třetí či čtvrtý pokus.Jaká je šance na toho uplatnit reklamačku,myslíte,že to uznají a kde vlastně může být problém? Auto máme skoro rok a od začátku to blblo jen vyjímečně,ale je to čím dál tím horší,zařadit napoprvé se daří už jen občas.Myslíte,že měl na tohle vliv i předchozí majitel,nebo to je spíš vada od výroby?

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 14:01
od Chasnik
jestli předchozí majitel, nebo vada z výroby - to ti vlastně může být jedno. Pokud je auto ještě v záruce, tak do servisu. Pokud tě odbydou, tak do jiného...

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 14:19
od terinka
Tady spíš jde o to,že v servisní knížce je napsáno,že záruka se nevztahuje na díly vozidla,které při jeho provozu podléhají rychlejšímu opotřebení než vozidlo jako celek.Pro tyto díly se vztahuje záruka 2 roky nebo 40000 km od data prodeje.Auto má najeto 52000 km.

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 14:28
od Mexican
chod s tym do servisu. Ak ta odbiju, chod do ineho.

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 15:00
od Chasnik
terinko, tak zrovna u řazení bych neřekl, že by to byla část podléhající rychlému opotřebení. To by sakra mělo vydržet dlouho.
Servis je tady nejlepší volba, a pokud možno bezodkladně

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 15:28
od terinka
Dobře a jaký servis radíte,jakýkoli Hyundai servis,nebo rovnou garančku a v rámci té uplatnit reklamaci?

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 15:44
od Mexican
pochopitelne autorizak ak to chces uhrat na zaruku

dovol ale este jeden poznatok - je zima a to moze sposobit horsie radenie, kym sa zohreje. Mozno by stacilo vymenit kompletne olej v prevodovke. To by slo zvladnut za 1000 aj s pracou, alebo doma za polovicu

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 15:53
od terinka
Autorizovaný samozřejmě,jen mi šlo o to,jestli jen servis a pak na garančku,nebo rovnou na garančku a při té to uplatnit.Olej v převodovce jsme měnili před necelým rokem na garančce a vzhledem k tomu,že jsme v servise skoro tři hoďky čekali,jsme si jistí,že motorový i převodovkový olej měnili a neošidili nás.Tím to není,jak jsem psala,řazení jedničky šlo ztuha už tehdy,ale to byla vyjímka,stávalo se to jen občas,od té doby se to jen zhoršuje.

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 15:54
od Mexican
potom to mozu byt lanovody. takze do autorizaku. S autom je to ako s clovekom, ked sa dlho caka s problemami, zdravotnemu stavu to nepomoze

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 15:55
od Chasnik
Pokud má auto 52 tkm, tak nečekej na další garančku, ale zajeď tam hned. Jakýkoli autorizovaný servis Hyundai.

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 15:58
od terinka
Chasnik-garančka má být do března a do 57000 km,tak to už asi rovnou uplatníme v rámci jí.

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 16:18
od Vilda
Terinko .... určitě bych to nenechával až na garančku a vyrazil do servisu ihned :!: je lepší mít časovou rezervu pro případ hledání jiného, lepšího autorizáku. Mexičan má pravdu v tom, že v zimním období se řazení může zhoršit .... tím spíš, že poslední dobou byla opravdu zima :? můj Accent taky v zimě hůř řadil, tedy dokud jsem stál venku ... to dělá každé auto. Olej v převodovce je ztuhlý a lanovody taky. Nicméně by to chtělo určitě prohlídku v odborném servisu ..... pro případ, že by byla závada na řazení.

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 16:21
od terinka
Nám auto stojí v garáži,tak snad by to řazení netrpělo tolik a jak jsem psala,dělalo to i v létě,ale podstatně méně.Do autorizovaného servisu tedy vyrazíme.Ještě jeden dotaz,jak se uplatňuje reklamačka na auto,necháme opravit,zaplatíme a co pak?

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 16:29
od Vilda
Jestli to budou opravovat v rámci záruky, tak neplatíš nic ..... v servisu nahlásíš závadu a budeš čekat, jak se k tomu autorizák postaví. Měly by bez odmlouvání závadu uznat a bezplatně odstranit .... ale není servis jako servis [-X taky jezdím do jiného, než tam co jsem auto kupoval .... a je mezi nimi diametrální rozdíl, jak v ochotě k zákazníkovi, tak finančně ...

Re: Špatné řazení

Napsal: 31 led 2013, 16:39
od terinka
Jasně,v tom problém nebude,auto bylo servisováno v Praze (i když majitelé v Praze nebydleli) a my jsme z ostravska.A s jakým servisem na ostravsku máte nejlepší zkušenosti? Nejblíž máme karvinský Hyundai,ale nevím,nevím......