Stránka 1 z 4
i30 2012- Ostatní
Napsal: 04 úno 2013, 14:49
od romo23
Zdravím mam Hyundai i30 1,6 GDI.Něco mi občas bublá v digi.klimě.Dělá to taky někomu?????Prodejce tvrdí že to dělá každá digi.klima v GDI!Dále by mě zajímalo kolik cca najedete na jednu nádrž km.Zdá se mi že to papá trochu moc a to nejsem žádný zavodník.diky moc
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 04 úno 2013, 16:26
od Deegr
Já si žádného bublání v klimě nevšiml
A ta klima je stejná jak u 1.4, tak u 1.6 CVVT, takže to s motorem určitě nesouvisí. Já na nádrž ujedu kolem 800 km, při šetření jsem se dostal i přes 900 km
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 04 úno 2013, 16:55
od romo23
hm tak to je maras stema km.ja najedu tak 620 a dost.co s tim??tu klimu budu muset poresit
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 04 úno 2013, 18:28
od jostrih
Vsetko zalezi od profilu a stylu jazdy. Ja tiez tankujem v priemere po prejdeni 600km. Podla dojazdu na PP by som v tej chvili este cca 150km presiel, ale hladove oko mi zatial zasvietilo len raz. Vsetko to prave suvisi s tym kade jazdim. U mna je to drviva vacsina mesto (Praha) a potom dialnica. (Na dialnici neriskujem ze ostanem stat v zapche a dojde mi benzin.) Takze som rad, ked podleziem medzi tankovaniami 7 L. Verim tomu, ze v prazdnom aute a na okreskach by som sa vozil za 6,2 a menej. Ale bohuzial, na okresky sa dostanem mozno raz za mesiac
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 04 úno 2013, 19:05
od romo23
Ja jezdim vesmes mesto.ale ted jsem jezdil po dalnici asi 500 km a zbytek mesto a stejne tak 650 celkem.nejezdim drave.setrim to a ted se ani moc na dalnici nedalo.prumer byl tak 110 km/h.ukazuje to prumer 6,4 ale jak jsem to prepocital vyslo mi 7,6 a vic.druha vec je ta ze mi ukazovalo 50 km dojezd a presto jsem tam mel jeste 7l benzinu.
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 05 úno 2013, 07:52
od jostrih
Prumer 110km/h je uz celkom slusne cislo, tam uz to auto velmi nesetris. Dialnica je peklo na spotrebu. Nad 120km/h narastaju odpory nelinearne a velka vacsina vykonu ide na prekonanie tychto odporov. Takze o uspornej jazde na dialnici sa neda hovorit, teda pokial nepojdes 100km/h. V meste detto, tam to papa k 8L. Co sa tyka ukazatelu dojazdu, tak s tymto som sa taktiez este velmi nezzil. Mam uz sokoro 10000 km a stale mi to pripada, ze to ukazuje bludy. Dojazd svieti cca 120km, ja tam narvem az po hrdlo cca 43l a po prepocitani mi to hodi priemer cca 7.3L . Proste mi to nesedi, kedze by tam malo byt este viac ako 10L.
Tohoto sa trosku obavam, kedze cez vikend by som potreboval prejst na nadrz 550km po nemeckej dialnici s plnym autom a rakvou na streche. Bude to challenge pre motor, ale hlavne pre vodica
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 05 úno 2013, 09:48
od j_cechy
Mě ukazuje počítač při nabrání plné nádrže cca 680 km, ale ujede se trochu více - tak asi 750 km. Je to jízda většinou po městě. - 1.6 MPI, 88KW
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 05 úno 2013, 10:12
od mnkk
jostrih píše:cez vikend by som potreboval prejst na nadrz 550km po nemeckej dialnici s plnym autom a rakvou na streche
V nemecku ti stačí ísť po dialnici tak ako u nás. Nemusíš tam ísť na max.
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 05 úno 2013, 10:20
od jostrih
Tak to ani neplanujem. S boxom na streche max 150km/h
Aj to len kraktodobo. Skor nemam este otestovane auto v plnej zatazi a co to bude papat. No a jazda cez nemecko je adrenalinovy sport. Vzdialenost medzi pumpami kludne aj viac ako 80km. Holt to nie je ceska D1
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 05 úno 2013, 10:53
od mnkk
Musíš tankovať na každej tretej pumpe.
Odhadujem spotrebu na dialnici s boxom max 10l/100km. 500km v pohode dáš. Teda ak nemáš box velký ako stan...
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 05 úno 2013, 10:55
od jostrih
Tomu by som sa rad vyhol
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 05 úno 2013, 12:08
od Chasnik
jostrih píše: No a jazda cez nemecko je adrenalinovy sport. Vzdialenost medzi pumpami kludne aj viac ako 80km. Holt to nie je ceska D1
Trošku přeháníš
Pumpy přímo na dálnici nejsou skutečně na každém rohu, ale okolo dálnic je dost Autohofů, které jsou od dálnice vzdáleny většinou okolo 1 km a jsou na dálnici přehledně značeny. Možná budou i cenově příznivější, ale ruku do ohně za to nedám.
A když je nouze nejvyšší a není zrovna víkendový večer, tak se dá sjet z dálnice do nějakého městečka, nějaká tankstelle se tam už najde. Ale to je čistě teoretická záležitost, to jsem nikdy neměl zapotřebí...
http://www.viamichelin.com/web/Routes?s ... eConso=5.6
Klikni si na mapce na ikonku "Petrol Stations" a uvidíš, kolik červených teček se ti rozsvítí
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 05 úno 2013, 12:12
od jostrih
Ja som mal ale na mysli ofiacialne pumpy umiestnene pri dialnici. Na kazdej znacke ktora ukazuje zjazd k pumpe je doplnkova znacka informujuca o vzdialenosti k dalsej. A tam byvaju niekedy dobre cisla
Jasne, ze mozes spojit prijemne s uzitocny, pozriet si dake mestecko a nakrmit tatosa. Ale na trase 1200km je kazda minuta draha
Re: i30 2012- Ostatní
Napsal: 05 úno 2013, 13:48
od Chasnik
Autohof je v podstatě taky dálniční pumpa, akorát, že místo nějakých 100 metrů navíc ujedeš třeba 1 - 1,5 km navíc. Většinou tam je víc místa na to, aby si člověk dal svačinku a trošku se protáhnul. Jinak já tam jezdil jenom pro CNG, při ježdění s benzínem nebo naftou mi běžně stačily dálniční pumpy.
Ono přes Německo jsem jich stejně moc nepotřeboval. Když jedu do Itálie, tak z Plzně nebo Rozvadova vystačím až na BrennerSee v Rakousku, cestou do Švýcarska germánské pumpy taky s úsměvem míjím a když mířím na Paříž, tak tankuju na Goldene Bremm u Saarbrueckenu. A cestou zpátky, když člověk víc dupe na plyn a žere to trošku víc, tak před Regensburgem (pod tím stoupákem) je pumpa AVIA. Případně cestou ze západu použiju Frankenhöhe Süd na A6. Za posledních 5 let jsem si vystačil s těmito třemi
Mrkni trošku do mapy a uvidíš, že to zase taková trága není, ve skutečnosti ti na trase 1-2 pumpy dostatečně poslouží
i30 2012- Ostatní
Napsal: 05 úno 2013, 14:17
od romo23
chlapi a co ta klima dela vam obcas nejake zvuky????myslim digitalni.prodejce tvrdi ze to dela kazda digi.+ GDI hyundai.co vy na to?,???
EDIT MOD Haer: Slouceno... Prosim Te, nezakladej porad nova temata