Stránka 1 z 1

Prosím o pomoc s diagnostikou vady na 1,3 12v 62kw

Napsal: 17 úno 2013, 17:46
od TatraBeta
Zdravím, potřeboval bych poradit s potížema s volnoběhem na motoru 1,3 12v 62kW. Motor je z prvního Accenta X-3 akorát je v Tatře Betě.. což ale nemá na to vliv.
Potíž je následující - za studena má motor velmi velké problémy se startováním. Chytne a zdá se že se rozíždí na méně válců nebo smíš mu to dýl trvá, na plyn reaguje ve spodjní části hodně mizerně a ve vyšších otáčkách cca pře 2,5k je to už relativně dobrý. Neudrží vonoběh, při puštění plynu spadnou otáčky na 1100 +- chviulku drží a nejdou padne upnklě hlubokoko a chytá dech a když je větší zima chcípne. (svíčky a kabely jsou nové) za tepla je auto v pohodě, je přestavěné na LPG, na LPG jede uplně bez obtíží za tepla i na benzín jede.
Měl jsem podezření na obtkovej ventil volnoběhu, tak jsem ho vyměnil za jiný, ale ten když se připojí tak vyletí otáčky přes 4000ot a za tepla pak houpe otáčkama +1000 -1000. Odezva na plyn je za studena velmi špatná. Za tepla jede perfektně.
V podstě jsem vypozorvoal, že když se odpojí konektor toho obtoku, tak se za studena dá udržet nastartované ale zkušel sem vác těch ventilů a nezdálo se, že by to byl zrovna on.

Nějaký tip co s tím?

Re: Prosím o pomoc s diagnostikou vady na 1,3 12v 62kw

Napsal: 21 úno 2013, 13:57
od Bizon
Neco podobnyho ma bracha taky na aute, ale ma starsiho renault espace.. Volnobezny ventil zkousen jiny 3x, komplet zkontrolovane tesneni, lambda,.. Vse se zda byt ok.

Jedine na co jsme prisly bylo, zemel nalomeny kostrici drat od baterie, tim se to zlepsilo, ale stale to neni ono.. Zkus volnobeznej ventil poradne prostrikat WD 40 a pak ho par hodin nechat lohovat v petroleji..
Pak cidlo teploty vody, RJ motoru nebo taky zaklepany ventil..

Ale kdyz rikas ze na plyn bez problemu, pak jeste tlak paliva, palivovy filtr... Vic me uz nenapada :-(

Re: Prosím o pomoc s diagnostikou vady na 1,3 12v 62kw

Napsal: 21 úno 2013, 14:22
od Yurii
Je několik variant:
1: volnoběžnej ventil... to už jsi zkoušel
2: špatná komprese na některém z válců... když vyndáš svíčky, měly by všechny mít stejnou lehce šedou barvu (pokud se některá bude lišit //tipuju druhej válec z leva// nech změřit komprese.
3: Když budou komprese vpohodě, tak to můžou dělat i zapalovací kabely. Zkontroluj jestli jsou všechny neporušené / chutnají kunám / otevři kapotu v noci jestli někde něco jiskří, vyměnit.
4: špatná kostra někde kde to má co společného se zapalováním, na cívce, u baterky nebo altíku to ale bývá málo časté.

Re: Prosím o pomoc s diagnostikou vady na 1,3 12v 62kw

Napsal: 25 úno 2013, 20:30
od TatraBeta
tak vyřešeno - bordel v nádrži, respektive špatné palivo. Njn, ani benzín dneska není bezpečnej :-D zlatý LPG

Re: Prosím o pomoc s diagnostikou vady na 1,3 12v 62kw

Napsal: 26 úno 2013, 12:18
od Yurii
Jak jednoduchý a vyjímečný :-D

Re: Prosím o pomoc s diagnostikou vady na 1,3 12v 62kw

Napsal: 26 úno 2013, 16:12
od drago47
Prepačte že skačem do tejto temy ale Možem dat na accent 1999 1,3 12V tieto sviečky
http://www.gafaautodiely.sk/inshop/scri ... as=tecdock
a kable http://www.gafaautodiely.sk/inshop/scri ... as=tecdock

Re: Prosím o pomoc s diagnostikou vady na 1,3 12v 62kw

Napsal: 28 úno 2013, 21:16
od petros
Ano

Re: Prosím o pomoc s diagnostikou vady na 1,3 12v 62kw

Napsal: 28 úno 2013, 21:26
od drago47
petros píše:Ano
Hujer ma opravil že maju mat modri nadpis a dal mi presne označenie BKR5ES-11 takže uprava sviečok su to tieto http://www.gafaautodiely.sk/inshop/scri ... as=tecdock a že kable možu byt