Stránka 1 z 2
Klepanie prednej napravy - ked je mokro a pri nerovnostiach
Napsal: 25 srp 2006, 16:47
od Jozef
Mam taky problem ,ze ked prsi a je mokro/ hlavne vtedy sa to prejavuje/ a idem cez nerovnu vozovku , diery atd...tak pri prechode mi klepe predna naprava. Robi to napr. aj na rovnej vozovke ked otacam volantom doprava a doalva tak citit v tej koncovej faze tak klepnutie. Citit to aj vo volante .Rozmyslam co by to mohlo byt, ci nejake čapy alebo silentbloky alebo ramena... Ked auto stoji a volantom hybem do stran tak to klepanie nieje citi ale ked je v pohybe auto a hybem volantom do stran tak to je citelne. Mam taky pocit akoby naprava nebola prisrubovana alebo nieco take...
Getz je 1,5crdi 111 000 km takze uz nieco ma za sebou a duplom je to diesel takze je to tazsie ako benziny tak predpokladam, ze tam naprava je viac namahana ako u benzinov. Neviete niekto co by to mohlo byt.
Diky,
P.S. Zhanam tesnenie na male trojuholnikove okineko 5 dverova verzia- lavych zadnych dveri - niekto sa mi chcel vlupat do auta a orezal mi to tesnenie/ fetaci/ - Original v servise stoji okolo 2000 sk co sa mi zda za kus gumy dost vysoka cena..
Napsal: 25 srp 2006, 23:28
od vipe
A co záruka už máš po. Jak je to starý. Dát to na zvedák nebo na rampu a podívat se ze spoda jestli nebude něco vidět.
P.S. To těsnění možná mám. Napiš mi na SZ kolik jsi ochoten investovat.
Napsal: 25 srp 2006, 23:56
od ivan
Pokud Ti poklepává přední náprava jen za jízdy i na rovné silnici,tak bych to viděl na sbilizační tyčku,či na stabilizační tyčky,pokud si dobře vzpomínám,tak Getz by měl mít už takové to!! viz:
To je první a nejčastější věc co odejde na přední nápravě!!
stabilizační tyčky
Napsal: 26 srp 2006, 09:24
od rade622
Jestli mu vydržely 110 000, klobouk dolů, u fabií je to tak na 30 000.
Rade622
Napsal: 27 srp 2006, 11:28
od ryba
me je menili ted na 200 000, a to jsem s tim najel 80000
Napsal: 28 srp 2006, 15:33
od xmrak
hehe, to nejni stabilizator, to je uplně něco jiného ....
Jsem se chytal za hlavu když mi kolega z práce říkal co to je. On má peugeota partnera a má stejný problém... Jsou to kulové čepy, při mokru se rozmělní a rozmočí prach který do nich nalítal a utěsnil je. Takže když je mokro, tak ten bordel který to drží pevně pohromadě aby to neklepalo se vyplaví a začne to klepat... je to u peugeota servisem dokázaný, prý se jednalo o vadnou serii čepů ...
Napsal: 28 srp 2006, 21:46
od ivan
xmrak píše:hehe, to nejni stabilizator, to je uplně něco jiného ....
Jsem se chytal za hlavu když mi kolega z práce říkal co to je. On má peugeota partnera a má stejný problém... Jsou to kulové čepy, při mokru se rozmělní a rozmočí prach který do nich nalítal a utěsnil je. Takže když je mokro, tak ten bordel který to drží pevně pohromadě aby to neklepalo se vyplaví a začne to klepat... je to u peugeota servisem dokázaný, prý se jednalo o vadnou serii čepů ...
Hm,to je zajímavý jsem se s tím nikdy nesetkal a to dělám Peugeoty a Citroeny dnes a denně a znám jejich všechny mouchy a to je dělám už 10 let!!
Pokud se dostane prach či jiný bordel do čepu,tak by mě zajímalo kudy???
Napsal: 29 srp 2006, 09:25
od xmrak
ivan píše:xmrak píše:hehe, to nejni stabilizator, to je uplně něco jiného ....
Jsem se chytal za hlavu když mi kolega z práce říkal co to je. On má peugeota partnera a má stejný problém... Jsou to kulové čepy, při mokru se rozmělní a rozmočí prach který do nich nalítal a utěsnil je. Takže když je mokro, tak ten bordel který to drží pevně pohromadě aby to neklepalo se vyplaví a začne to klepat... je to u peugeota servisem dokázaný, prý se jednalo o vadnou serii čepů ...
Hm,to je zajímavý jsem se s tím nikdy nesetkal a to dělám Peugeoty a Citroeny dnes a denně a znám jejich všechny mouchy a to je dělám už 10 let!!
Pokud se dostane prach či jiný bordel do čepu,tak by mě zajímalo kudy???
To by mě taky zajímalo, protože mě to tak čaš od času v mokru klepe ... Je pravda že když na peugeotu vyměnili čepy, tak to uý´ž za mokra neklepalo ... Nevím, nejsem automechanik ale grafik ...
)
Napsal: 30 srp 2006, 20:09
od ivan
Jak říkám jsem o tom slyšel poprvé v životě a pořád si nad tím lámu hlavu kudy???
Napsal: 31 srp 2006, 07:19
od xmrak
2 ivan : až na to přijdeš tak dej vědět ... já to taky nevím
Napsal: 31 srp 2006, 21:21
od ivan
xmrak píše:2 ivan : až na to přijdeš tak dej vědět ... já to taky nevím
Jasný!!
Zatím ,ale nic!!!
Napsal: 04 zář 2006, 14:06
od Jozef
xmrak píše:hehe, to nejni stabilizator, to je uplně něco jiného ....
Jsem se chytal za hlavu když mi kolega z práce říkal co to je. On má peugeota partnera a má stejný problém... Jsou to kulové čepy, při mokru se rozmělní a rozmočí prach který do nich nalítal a utěsnil je. Takže když je mokro, tak ten bordel který to drží pevně pohromadě aby to neklepalo se vyplaví a začne to klepat... je to u peugeota servisem dokázaný, prý se jednalo o vadnou serii čepů ...
Diky za info, celkom sa mi to pozdava, ze by to mohlo byt ono...S tym stabilizatorom to velmi nevidim, pretoze ono to je citit priamo na volante. Tie gulova capy by to podla mna tiez mohli byt, skusim nech mi ich vymenia. Nemohli by to tiez byt este silentbloky?
Napsal: 04 zář 2006, 14:10
od xmrak
Jozef píše:xmrak píše:hehe, to nejni stabilizator, to je uplně něco jiného ....
Jsem se chytal za hlavu když mi kolega z práce říkal co to je. On má peugeota partnera a má stejný problém... Jsou to kulové čepy, při mokru se rozmělní a rozmočí prach který do nich nalítal a utěsnil je. Takže když je mokro, tak ten bordel který to drží pevně pohromadě aby to neklepalo se vyplaví a začne to klepat... je to u peugeota servisem dokázaný, prý se jednalo o vadnou serii čepů ...
Diky za info, celkom sa mi to pozdava, ze by to mohlo byt ono...S tym stabilizatorom to velmi nevidim, pretoze ono to je citit priamo na volante. Tie gulova capy by to podla mna tiez mohli byt, skusim nech mi ich vymenia. Nemohli by to tiez byt este silentbloky?
Nevím, ale pokud jsou u tebe v servisu trochu schopný a nejsou to svi*ě jako v některých servisech tak by ti to měli udělat v záruce, pokud jí máš ještě.
Napsal: 04 zář 2006, 16:16
od Jozef
xmrak píše:Jozef píše:xmrak píše:hehe, to nejni stabilizator, to je uplně něco jiného ....
Jsem se chytal za hlavu když mi kolega z práce říkal co to je. On má peugeota partnera a má stejný problém... Jsou to kulové čepy, při mokru se rozmělní a rozmočí prach který do nich nalítal a utěsnil je. Takže když je mokro, tak ten bordel který to drží pevně pohromadě aby to neklepalo se vyplaví a začne to klepat... je to u peugeota servisem dokázaný, prý se jednalo o vadnou serii čepů ...
Diky za info, celkom sa mi to pozdava, ze by to mohlo byt ono...S tym stabilizatorom to velmi nevidim, pretoze ono to je citit priamo na volante. Tie gulova capy by to podla mna tiez mohli byt, skusim nech mi ich vymenia. Nemohli by to tiez byt este silentbloky?
Nevím, ale pokud jsou u tebe v servisu trochu schopný a nejsou to svi*ě jako v některých servisech tak by ti to měli udělat v záruce, pokud jí máš ještě.
Co sa tyka zaruky tak s tym absolutne nepocitam. /Keby som nemusel tak do Hyundai servisu najradsej nechodim/ Auto je este v zaruke do Marca takze to by som sa tam vosiel, ale ako vidim oni povedia ,ze auto ma predsa 110tis. km. a ze to su opotrebitelne suciastky takze nic z toho...
klepanie
Napsal: 14 říj 2006, 11:39
od Juraj
...ja som tiež nedávno spozoroval, že mi niečo klepe od prednej nápravy, resp. v okolí tlmiča či uloženia motora. Máme najazdené len 19000km a pri pomalej jazde pri väčšiej alebo menšiej nerovnost je počuť z prednej ľavej časti také tikanie, ako keď tikajú hodiny. Bol som v dvoch servisoch ale nemajú tušenia čo to môže byť... Ten zvuk je ako keby niečo bolo uvoľnené a vzniká krátky pohyb niejakého dielca. Lenže ktorého
Nemá niekto skúsenosť ?
Inak na prednej náprave fakt zistili uvoľľnenú jednu šrúbu, ale jej dotiahnutie nemalo vplyv na uvedený problém.