Stránka 1 z 1
i30 08 vs. i30 12 vs. rapid 12 vs. octavia 13 EURO NCAP
Napsal: 07 bře 2013, 17:47
od SCiFi
Dnes mne na jednom nejmenovaném servru, který se honosí titulem LUPA, opět rozesmáli, a to článkem :
Nová octavia exceluje v crash testech. I díky vystřelovací kapotě NEdalo mi to a video i článek jsem skoukl a přečet. Nic tak převratného, aby si to zasloužilo tak křiklavý název jsem neobjevil. Ale budiž, jedná se o protlačovanou škodofku, což je zřejmé z článků kde se každý den píše kde si škodárna upšoukla.
Navíc v srovnání s Hi30 , má vyšší skore pouze u řidiče (3%) a ochraně chodců, naopak děti a bezpečnostní prvky jsou daleko menší.
http://www.euroncap.com/tests/hyundai_i30_2008/331.aspx
http://www.euroncap.com/results/hyundai/i30/478.aspx
http://www.euroncap.com/results/seat/toledo/495.aspx
http://www.euroncap.com/results/skoda/octavia/512.aspx
Tento článek berte pouze pro zajímavost, možná se zde najde někdo kdo vidí videa POPRVÉ, MNE TO PŘIŠLO DOCELA ZAJÍMAVÉ.
Vesměs se mi v deformaci líbí i30 2012.
Re: i30 08 vs. i30 12 vs. rapid 12 vs. octavia 13 EURO NCAP
Napsal: 07 bře 2013, 18:56
od Mirus30
Máš naprostou pravdu, nadpis jako kdyby to uneslo to co dvoutunouvej Hummer a přitom se dozvíš že si máš dát pozor na boční náraz, že tam to není žádná sláva, což ten nadpis zase protiřečí
Já osobně jsem si díky takovým článkům a propagaci Šade werke jako "uberwagen" světa, vybudouval odpor k této značce, proto jsem u Hyundaie a proto mě baví poslouchat od všech hlupáků že jezdim v Hyundai a že to na Škodofku nemá........ joooo a proto má Ochcavka3 jednoduchou nápravu
která pokud je dobře naladěná, tak je vlastně skoro stejná jako víceprvek
No nic, to už jsem mimo téma, měj se.
Re: i30 08 vs. i30 12 vs. rapid 12 vs. octavia 13 EURO NCAP
Napsal: 07 bře 2013, 21:20
od Richard555
No dle mě, jsou testy jen informační, ale když dojde na lámání chleba, je třeba mít štěstí..... oni výrobci stavěj auta tak aby vydržela testy, ale stačí změnit několik "proměnných" a vše může být úplně jinak.... prostě při bouračce je třeba mít štěstí, pokud to někdo někam plácne blbě, nepomůže mu ani tank..... takže mějte hodně štěstí ...... a hlavně jezděte tak rychle, aby jste mohli vždy jet ještě rychleji..... tohle mi poradil můj táta.... a funguje to
Re: i30 08 vs. i30 12 vs. rapid 12 vs. octavia 13 EURO NCAP
Napsal: 07 bře 2013, 21:48
od Chasnik
".. a hlavně jezděte tak rychle, aby jste mohli vždy jet ještě rychleji.."
To je dobře řečeno, to si musím zapamatovat
Re: i30 08 vs. i30 12 vs. rapid 12 vs. octavia 13 EURO NCAP
Napsal: 08 bře 2013, 21:05
od milda h
...... a hlavně jezděte tak rychle, aby jste mohli vždy jet ještě rychleji..... tohle mi poradil můj táta.... a funguje to.....
Tak v tom je sakra velkej kus pravdy a Tvůj táta je frajer.
A já bych dodal : rozjet to dokáže každej vůl, ale zastavit to.......
Jen mezi námi hyundajáky - škodovce jajich velkej táta nepovolí nic kloudnýho udělat, protože by neudal ty svoje a proto jsme tady.
Re: i30 08 vs. i30 12 vs. rapid 12 vs. octavia 13 EURO NCAP
Napsal: 09 bře 2013, 19:55
od Richard555
no bohužel musím jen poznamenat, že můj táta " byl frajer"
a i ta druhá poučka o rozjetí a zastavení mi také byla poskytnutá společně s čerstvým řp. ........
Re: i30 08 vs. i30 12 vs. rapid 12 vs. octavia 13 EURO NCAP
Napsal: 09 bře 2013, 20:32
od Axel.Foley
to Richard555 & milda.h: moudrá slova hodna zapamatování
Re: i30 08 vs. i30 12 vs. rapid 12 vs. octavia 13 EURO NCAP
Napsal: 09 bře 2013, 20:33
od milda h
To jsem nevěděl , promiň Richarde.
Re: i30 08 vs. i30 12 vs. rapid 12 vs. octavia 13 EURO NCAP
Napsal: 23 bře 2013, 10:42
od willy50
Mirus30 píše:Já osobně jsem si díky takovým článkům a propagaci Šade werke jako "uberwagen" světa, vybudouval odpor k této značce, proto jsem u Hyundaie a proto mě baví poslouchat od všech hlupáků že jezdim v Hyundai a že to na Škodofku nemá........ joooo a proto má Ochcavka3 jednoduchou nápravu
která pokud je dobře naladěná, tak je vlastně skoro stejná jako víceprvek
Přesně toto je i můj případ, jen bych jako druhý důvod mého odporu dal nekritickou adoraci Š jejich majiteli(některých).
To se v nezmenšené míře týká i VW(hlavně Golf, částečně Passat), tam je ta adorace až k hranici devótnosti.
Re: i30 08 vs. i30 12 vs. rapid 12 vs. octavia 13 EURO NCAP
Napsal: 04 dub 2013, 06:05
od severtom
Nečtu celé, možná to už tu zaznělo, ale za mě stručně a jasně:
1. v ČR musíš kupovat auto podle toho, co nekradou zloději, jinak ti nepřináší radost, ale starost
2. zloději pořád kradou jako kdyby Šáde byly kvalitní. Nejsou - motor 1.2TSI má problémy 2 roky, změní řetěz. Problémy další 2 roky, přejdou na řemen. Vstřikovače se vyviklávají u naft i benzínu. Tragédie.
Tříválce hTP? netřeba komentovat.
3. Šáde snižuje náklady výroby, ale ceny až tak ne. Aby nezkrachovali, tak místo multilinku dají vlečenou nápravu z roku 1932, ËSP nastaví tak, že se aktivuje i slavnému "řidiči v čepici s vajíčky za zadním sklem"
Jsem moc zvědav na výdrž převodovek vyráběných u nás ve Vrchlabí - neříkám, že budou špatné, ale nikdo nemůže říct ani to, že budou držet. Nikdy se tam nevyráběly a jdou nejen do MB. To zas bude veselo.
4. pohled do ceníku příplatků Šáde werke je pořád stejně tristní. Kolik dávají airbagů a kdy jich bude osm jako v mém skoro 3 roky starém autě? Kolik budou u Šáde stát? Po kolika dnech nebo měsících mi je někdo ukradne ze zaparkovaného auta, jako se to u uberwagenů děje už 20 let (z doby, kdy byly jen ve volantu)?