i30 vs Rapid
Napsal: 08 bře 2013, 11:16
Hoj, tak jsem odepsal posledního soupeře pro i30 Teda kolegové, musím říct, že něco takovýho sem nezažil... Popořadě.
Po týdnu od objednání zkušební jízdy jsem se vrátil na místo činu. Pominu, že jsem byl asi jedinej kdo v tom autě za poslední měsíc jel, protože bylo pomalu ještě zapadaný sněhem, ale co následovalo... Už po pár ujetých metrech jsem šílel z toho, jaké rány se ozývají od podvozku po přejetí jakékoliv nerovnosti, takže jsem prakticky nebyl schopen vnímat cokoliv jiného. Pravděpodobně to byla vada konkrétního kusu, ale sakra je to předváděčka!? Týden na přípravu zkušební jízdy asi nestačil, zřejmě slušnej oddíl. I kdybych odhlédnul od toho bouchání, stejně bych o podvozku věděl neustále, je prostě hlučnej. Celkové odhlučnění horší průměr. O plastech v interiéru mohu říci jen jedno: nedotýkat se! Už u nového auta na kostkách interiér rachtal a notoval si tak s nepoddajným podvozkem. Řízení straaašně přeposilované, bez citu. Brzdy na nové auto čvachtací. Výhled dozadu oknem a zrcátky mizernej. Spokojenej jsem byl s řazením (6st. Tsi 77kW) a s motorem, který se nemusí vytáčet aby jel a má pěknej hrubej zvuk.
Následně jsem se odebral do saloonu trochu počítat, dozvěděl jsem se, že od 11.3. už nebude bez příplatku ani základní bílá barva (ale bratru za 4100), to už mi cukaly koutky. Po chvíli padlo sdělení, že za dopravu auta na saloon si kovbojové účtujou dva litry a že je to "napuosto noumání", následoval pád ze židle a neskrývaný smích. Opravdu dobrý marketingový tah, jak hned zpočátku nalákat zákazníka. Odchod.
Na odchodu jsem hodil oko po nové octavii a shledal, že úroveň měkčení plastu obložení předních dveří dosahuje hodnoty 'pogumovaná propiska' a už mi Rapida nebylo tak líto
Otázka zní čeho chce škodofka dosáhnout a co si to o sobě, proboha, myslí?! Komu chtějí prodat těch 150 aut, co okolo salonu zarůstala trávou?? Co na to Jan Tleskač?
Po týdnu od objednání zkušební jízdy jsem se vrátil na místo činu. Pominu, že jsem byl asi jedinej kdo v tom autě za poslední měsíc jel, protože bylo pomalu ještě zapadaný sněhem, ale co následovalo... Už po pár ujetých metrech jsem šílel z toho, jaké rány se ozývají od podvozku po přejetí jakékoliv nerovnosti, takže jsem prakticky nebyl schopen vnímat cokoliv jiného. Pravděpodobně to byla vada konkrétního kusu, ale sakra je to předváděčka!? Týden na přípravu zkušební jízdy asi nestačil, zřejmě slušnej oddíl. I kdybych odhlédnul od toho bouchání, stejně bych o podvozku věděl neustále, je prostě hlučnej. Celkové odhlučnění horší průměr. O plastech v interiéru mohu říci jen jedno: nedotýkat se! Už u nového auta na kostkách interiér rachtal a notoval si tak s nepoddajným podvozkem. Řízení straaašně přeposilované, bez citu. Brzdy na nové auto čvachtací. Výhled dozadu oknem a zrcátky mizernej. Spokojenej jsem byl s řazením (6st. Tsi 77kW) a s motorem, který se nemusí vytáčet aby jel a má pěknej hrubej zvuk.
Následně jsem se odebral do saloonu trochu počítat, dozvěděl jsem se, že od 11.3. už nebude bez příplatku ani základní bílá barva (ale bratru za 4100), to už mi cukaly koutky. Po chvíli padlo sdělení, že za dopravu auta na saloon si kovbojové účtujou dva litry a že je to "napuosto noumání", následoval pád ze židle a neskrývaný smích. Opravdu dobrý marketingový tah, jak hned zpočátku nalákat zákazníka. Odchod.
Na odchodu jsem hodil oko po nové octavii a shledal, že úroveň měkčení plastu obložení předních dveří dosahuje hodnoty 'pogumovaná propiska' a už mi Rapida nebylo tak líto
Otázka zní čeho chce škodofka dosáhnout a co si to o sobě, proboha, myslí?! Komu chtějí prodat těch 150 aut, co okolo salonu zarůstala trávou?? Co na to Jan Tleskač?