Stránka 1 z 2

Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 21 bře 2013, 16:03
od Dennis91108
Zdravim,
Tak najskor auto: Hyundai Accent LC, r.v. 2003, 1.3i 62KW, 42 000 km
Takze problem je v tom ak ide auto v zakrute doprava tak palivo sa v nadrzi preleje na lavu stranu a vtedy motor vynecha 2-3 sekundy a potom znovu ide, akosi v zakrute nedokaze nasat benzin, ale iba v pravej, ked ide auto dolava tak bez problemov, urobi to kludne aj pri 7-8 litorv benzinu v nadrzi. Neviete mi s tym poradit, co by to mohlo byt ?? Dakujem za odpoved
A este jedna otazka idealny olej pre tento motor ? Momentalne tam je 5W 30 ale neviem ci je to vhodny olej ??

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 31 bře 2013, 14:29
od Dennis91108
Aktivne to forum .... :)

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 31 bře 2013, 15:31
od MICHAL77
LC vychází z modelu X-3 a tím pádem to je vpodstatě stejné auto. Pročti si pořádně manuál k vozu a neklaď zde takovéto hloupé otázky. :mrgreen:

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 01 dub 2013, 16:07
od Dennis91108
A ty si na aku otazku odpovedal prosim ta ?? Ja som sa nepytal z akeho modelu to auto vychadza. Neklaď zde takovéto hloupé odpovedi :mrgreen: Naco potom sluzi toto forum ?? Aby som si tu daval fotky auta ktore ma hodnotu mensiu jak kolieskove korcule ?
Tak dam inu. Kolko kolies ma auto ?? Moze byt, tato je lespia ?? :)

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 01 dub 2013, 16:20
od MICHAL77
Pokud ani nevíš kolik kol má auto tak to je potom jasné proč kladeš takové dotazy.

Jinak nekladl jsem otázky, vycházel jsem z faktu z čeho vychází model accentu LC a tím pádem je to jasné že X-3 a tím pádem je to stejné a u X-3 je v návodu k autu jasně napsáno že se nemá nádrž vyjíždět domrtě, pak je nebezpečí zničení palivového čerpadla. Přečti si návod a propátrej fórum a neptej se na takové blbosti. Pokud jezdíš se 7l v nádrži tak ........

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 01 dub 2013, 20:41
od Richard555
no já bych to takhle nehrotil , mě taky Nubira když třeba jedu z kopce na volnoběh a vjedu do pravý zatáčky má tendenci chcípnout, doleva to nedělá a jezdím na plyn tak teď mi řekni kde je problém ? V motoru je vždy nějaký palivo a třeba 20-30 sek. ješte jede z toho co je nasyslíno, tak dlouho nezatáčíš.....

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 02 dub 2013, 22:05
od Vladak
A nemůže to být v posilovači řízení?

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 02 dub 2013, 22:44
od Richard555
posilovač posiluje doleva i doprava :wink: doprava mi padaj otáčky a někdy i chcípne doleva ne když jedu rovně nic se neděje

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 03 dub 2013, 09:22
od Vladak
Dělá ti to i když stojíš na místě na neutrál a otáčíš volantem doprava?

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 03 dub 2013, 14:47
od Richard555
ne jen když jedu na neutrál např. z kopce a zatáčka je ostřejší.... ;-)

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 03 dub 2013, 14:48
od Richard555
ne jen když jedu na neutrál např. z kopce a zatáčka je ostřejší.... ;-)

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 03 dub 2013, 19:24
od Vladak
Aha ](*,) Potom nevím. Mě totiž jen napadlo, zda to nemůže dělat servo, které by motor víc zatěžovalo. Ale nevím jaké tam máš. Možná by nebylo pro začátek na škodu si do zásuvky po zapalovači píchnout měřák napětí a za jízdy zkontrolovat, zda ti v té zatáčce nezačne hodně klesat palubní napětí. Ale to bych zkusil já jako laik.

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 03 dub 2013, 20:13
od jaroslav5
Merat napätie v el.sustave je nepodstatné. Posilovač riadenia na LC 2003 až do 11 mesiaca 2006 je hydraulický. No a na ten výpadok motora v zátačke na pár sekund ten posilovač riadenia nebude mat vlyv. Mne sa pár krát tiež podarilo vyjazdit nádrž do sucha ale tento prípad sa nevyskytol. Na kolko je palivová jednotka umiestnéná v strede nádrže a pri popise tej chyby by muselo pri preliati toho paliva vynechávat pri zatáčaní na obidve strany. Bud tam máš menej litrov paliva ako udávaš alebo uvolnila nádrž v držiakoch.

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 03 dub 2013, 23:31
od Vladak
Richard555 nepíše, že by měl málo v nádrži.
Pokud je servo čistě hydraulické, potom bude motoru odebírat dost velký mechanický výkon. větší než ektrické nebo elektrohydraulické
servo. A při volnoběhu.....? Nejsem mechanik, ale když nikdo jiný neporadí, tak teoretizuju :-k
Zkus v zatáčce na volnoběh přidat plyn :mrgreen:

Re: Pri zatoceni doprava motor vynecha

Napsal: 04 dub 2013, 09:14
od Richard555
kluci včera zas , jedu Hřebenkama (pražáci znají) dolů a schválně jsem to pozoroval, doprava má auto po celou dobu zatáčení tendenci chcípnout, otáčky jdou z cca 1000 na 500 na rovině zas normálně 1000 zatáčka doleva 1000 zatáčka doprava po celou dobu zatáčení tendece chípnout ;-) a s nádrží to nemá nic společnýho jezdím na LPG fakt netuším - záhada zkoušel jsem třeba i zabrzdit, jestli třeba to nějak ovlivňuje posilovač, ale ani to nemá vliv - prostě něco mezi nebem a zemí A týká se to Nubiry....