Stránka 1 z 1

H1 TOUR 2013 8mist = sedacky = pruser

Napsal: 30 bře 2013, 08:15
od sk8luky
ahoj vsem,
vcera jsem se byl povozit v nove H1 2013, 100kW, na aute jsem nenasel zadne mouchy az do te chvile kdy jsme se dostali k sedackam ve 2 a 3rade - variabilita naprosto zadna, coz mi uplne zkazilo dojem z jinak perfektniho auta.
Chtel jsem se zeptat tedy zdejsich odborniku jestli nahodou neresili stejny problem,
mym zamerem pokud bych se rozhodl koupit H1, ze z minibusu by mela jit udelat dodavka.
Byl jsem zklamany z 3rady ktera neni delitelna, drzi to na 4sroubech - verim ze nekdo uz urcite vymyslel nejaky rychloupinak + transportni kolecka a po najezdove rampe ven do garaze - to bych jeste prekousnul i kdyz kdyby to bylo delitelne alespon 2/3 tak bych se nezlobil.
Co ale nemuzu pochopit z jakeho duvodu nelze zklopit sedadla ani do jednoho smeru (udelat z toho luzko do roviny) nebo alespon zklopit na podsedak do roviny aby sel vyuzit cely prostor dodavky pri prevozu delsich veci.
Moje otazka tedy zni?? Nenajde se tu nejaky kutil, ktery by vedel upravu jak dosahnout teto variability?
Verim ze ty sedadla budou mit nejake dorazy, takze tomu trochu pomoct, tak by to mohlo fungovat.
Dalsi muj dotaz, jestli nevite jake jsou rozdily mezi 2008-2013 (je to porad stejne? interier, motory, prevodovky, variabilita)
Diky vsem.

Re: H1 TOUR 2013 8mist = sedacky = pruser

Napsal: 30 bře 2013, 10:36
od oltcitak
rozdiely v motore(prklad z rustiny bez korekcie)

Kód: Vybrat vše

Dňa 1. februára 2012 v Grand Stareksy dať motory D4CB zmena A2. 
On H-1 začal vyvíjať niekde o šesť mesiacov skôr. 

Hlavné rozdiely od predchádzajúcej: 

Power hral Kórea 174 -> 175 hp 
Čas 402 (392 v Európe) -> 441 nm 

1. Nová Delphi paliva s injektory piezo do 1800 bar. Nové čerpadlo. Bosch bol 1600 bar. 
2. Sacie potrubie je plastové. 
3. VGT typu turbíny je chladený vzduchom. (Býval vody) 
4. Nový veko ventilov. 
5. USR systém s lepšie chladenie a ventilom DC-motora namiesto elektromagnetu. 
6. Olejové čerpadlo je integrovaná do jednotky. 
7. Kompresný pomer bol znížený 18-16,4! 
8. Nová kľukový hriadeľ. 
9. Nové piesty s novým anti-trenie povlaku. 
10. Nový chladiaci systém oleja. 
11. Nová hlava s optimalizovanou polohy vačkového hriadeľa. 
12. New žeraviace sviečky s 4 mm elektród, namiesto 3,5 mm. 
13. Nové čerpadlo. 
14. Snímač tlaku v medzichladič nahradený snímačom (alebo teplota) 
15. Nový ľahký motor blok. 
16. Nové reťaze so silnejšou časťou. 
17. Nový generátor s riadiacou kapacity mozgu na úsporu paliva. 
18. Ventilátor namiesto "Carlson" viskózna spojka. 
19. Pridanie sýtič riadiť krokový motor. 
20. DPF filter (sadze) zo všetkých senzorov vo forme vákua Pribluda a diferenčný tlak. 
21. Snímač hladiny oleja.
V preklade: dali tam menej spolahlivejsi Delphi vstrekovaci system,turbo je horsie chladene.....

Uzitkovy dizajn u korejcov vzdy bol a zrejme dlho bude na nizkej urovni(v preklade,NEVEDIA robit prakticke veci) tie sedacky treba vyhodit a namontovat sedacky z VW Multivanu,vratane kolajnic. :lol:

Re: H1 TOUR 2013 8mist = sedacky = pruser

Napsal: 30 bře 2013, 11:44
od David PLEVA
No já nevím, ale 2011, což je předpokládám totožná generace, v druhé řadě variabilitu umožňuje, je dělená 2/3 a podélně posuvná v dost velkém rozsahu. I opěradla šly sklopit (sice jen dozadu na lůžko, ale šly). Třetí řada bohužel, tak jak píšeš. Posuvná sice nejsou, nicméně, opěradla šly sklopit na doraz k zadnímu výklopnému čelu.

Přikládám alespoň foto druhé řady s částečně posunutou a sklopenou sedačkou. Používal jsem to jako pojízdnou kancelář :-)

Re: H1 TOUR 2013 8mist = sedacky = pruser

Napsal: 31 bře 2013, 12:33
od sk8luky
diky za odpovedi i za prilozene foto.
ale z obrazku je zrejme, ze jde sklopit jen predni 1.rada.
2.+3.rada ma dorazy jak je videt na obrazku a neda se to sklopit do roviny ani na jednu stranu(rozsah podle me stejny u 2.i 3.rady na maximum co je videt na obrazku),
chtel jsem tedy vedet jestli nekdo se nepokusil zjistit/upravit ty dorazy a trochu tomu pomoct rozbruskou ;-)
2.rada jak pises jezdi v kolejnicich a je tam docela velky rozsah.