Stránka 1 z 4
První rozporuplné dojmy.
Napsal: 22 dub 2013, 21:37
od petr.s
Tak mám najeto prvních 100 km se svým ix35 4x4 135kW, vím že je to ještě málo a proto bych rád zkonzultoval první dojmy a rozdíly s autem, které jsem měl na 14 dní od prodejce půjčené s motorem 100kW. Největší problém mi dělá řazení, při přeřazování na vyšší rychlosti mi zůstává motor v otáčkách a vytočený, už opravdu nevím jakým způsobem řadit, ale hlavně u toho půjčeného jsem tenhle problém neměl, pořád doufám, že je to tím, že se s více kilometry motor usadí. Pak mám ještě pocit, že při akceleraci má motor jakoby prodlevu než zrychlí, což opět půjčené nemělo a přijde mi, že slabší jelo lépe, mělo najeto 7tisíc.
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 22 dub 2013, 23:49
od idam.i
Moc skoro na hodnotenie.
Môj motor si sadol defenitívne asi pri 30.000km a to mám benzín.No už po10.000km určite poznáš výrazný rozdiel.
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 01:58
od Hardcam
Korejcum otacky pri prerazeni neklesaji tak rychle jako ostanim, coz nechapu, jak nekdo muze videt jako nevyhodu. Asi jinej gang
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 07:07
od petr.s
Hardcam píše:Korejcum otacky pri prerazeni neklesaji tak rychle jako ostanim, coz nechapu, jak nekdo muze videt jako nevyhodu. Asi jinej gang
Nepíšu nikde o tom, že je to nevýhoda a ani se to nesnažím nijak hodnotit, jen mě zajímalo, jestli je to normální a nebo jestli se jen musím naučit s tímhle autem jezdit a zvyknout si na to? Jak jsem psal, je mi ale divné, že s půjčeným autem jsem tenhle problém neměl a chovalo se naprosto bez tohohle efektu.
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 07:27
od Skyline
Zvyknout se da na vse, padani otacek me taky stvalo, i kdyz jsem s I30 jezdil jen obcas, tak jsem se naucil pred razenim nejdriv sundat nohu z plynu a pak vyslapnout spojku a uz jsem si pripadal normalne.
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 07:57
od zulyk
pomalsie padanie otacok je pre mna povedal by som ze aj vyhoda...plynulejsie prechody medzi jednotlivymi rychlostami
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 08:20
od ParnosCZ
o_O to nechapu jak je to mozne to mesmi vubec delat !!!!!!
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 08:25
od Skyline
zulyk píše:pomalsie padanie otacok je pre mna povedal by som ze aj vyhoda...plynulejsie prechody medzi jednotlivymi rychlostami
za celou dobu co jsem meli I30 jsem v tom vyhodu nenasel, spis naopak, ale asi je to i tim, ze pri podrazovani umim v pripade potreby dat meziplyn. Proste ja to nepovazuji za vyhodu.
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 09:07
od caruser
Skyline
Neviem, či je to len môj prípad, ale ja v tom v určitých prípadoch vidím nevýhodu. Napr. pri rannom cúvaní z parkoviska, keď motor nie je zohriaty. Pustím plynový, vyradím spiatočku a motor ešte zopár sekúnd zbytočne točí nejakých 2000 ot., zdá sa mi to zbytočné
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 09:19
od zulyk
rano ti predsa bezi este sytic, tam musis vo vseobecnosti narabat s plynom jemnejsie...
skyline:
ja zasa za celu dobu co som jazdil s fabiou som nenasiel jednu vyhodu rychleho padania otacok
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 09:23
od caruser
zulyk
Na iných autách tie otáčky pri studenom motore tak nekolísajú.
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 09:31
od ParnosCZ
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 10:01
od idam.i
Prvý krát som si opozdené klesanie otáčok pri preraďovaní všimol na Forde Mondeo.Niečo podobné robil aj C max a teraz si to už vôbec neuvedomujem.
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 10:12
od zulyk
presne, robia to aj ine auta, nie je s tym ziaden problem
Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 10:23
od mnkk
Je to iba o zvyku. Netreba v tom hladať problém. Že to 100kW nerobí a 135kW robí nevadí, problém je, keď to robí iba tvoje a ostatné nie. Ja som niečo podobné zažil na seate altea 1,6i.