Stránka 1 z 2
Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 23 kvě 2013, 22:26
od japi
Tak 22.5. prišiel deň D a bol som si prevziať "korejca" vo výbave style, dnes dostal ŠPZ. Zatiaľ najazdené 250 km. Pocity ? Dobré - veľmi dobré a verím že aj také zostanú. Zabehávam podľa pokynov v manuali, takže pohoda. Oproti Fábii combi 1,9 TDI PD 74 kw čo som doteraz mal, je to podstatne tichšie auto a samozrejme rádovo komfortnejšie. Zajtra sem prilepím nejaké foto.
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 27 kvě 2013, 20:52
od japi
Ako vám ukazuje teplomer, ak máte motor riadne zohriaty na prevádzkovú teplotu ? Mne nikdy nedosiahne 90 st. C, ale je cca 2 milimetre pod značkou.
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 27 kvě 2013, 21:55
od lupe
Aj moje tak ukazuje.
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 28 kvě 2013, 06:45
od japi
ok, takže asi špatne namaľovali čiarky
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 28 kvě 2013, 07:19
od pietro32i
Alebo žeby normálna prevádzková teplota bola nižšia než 90 °C?
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 28 kvě 2013, 07:21
od bony
Taky mi to tak ukazuje.
Hyundai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 28 kvě 2013, 07:43
od nulda
presunuto z i30 Auta členů
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 28 kvě 2013, 14:38
od japi
Tak konečne som spravil aj nejaké fotky. Takúto farbu má moja i30. Interiér béžový.
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 28 kvě 2013, 15:19
od FISHkaa
japi píše:Ako vám ukazuje teplomer, ak máte motor riadne zohriaty na prevádzkovú teplotu ? Mne nikdy nedosiahne 90 st. C, ale je cca 2 milimetre pod značkou.
dělá to i v ix35, to není chyba ale nějakej úmysl
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 28 kvě 2013, 17:25
od PetteP
japi píše:Tak konečne som spravil aj nejaké fotky. Takúto farbu má moja i30. Interiér béžový.
Ahoj a velká gratulace. Prosím napiš svoje dojmy a zkus ukázat nějaké foto špinavého auta
Zajímalo by mě jak moc dobře nebo špatně fungují lapače nečistot. Mám auto bez nich a není to špatný, ani mi žádné kamínky neběhají po kapotě. Nicméně s lapaci by to mohlo být lepší... Nechce se mi jen za pokus dávat takové hříšné prachy
Díky.
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 28 kvě 2013, 17:34
od doktorbartollo
oni Ti zabudli odlepiť fóliu z chromovej listy na prednych aj zadnych dverach pod oknom. Alebo to je umysel ?
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 28 kvě 2013, 18:19
od japi
Tak ešte som sa nemal kde zablatiť, nepršalo a aj by mi to bolo ľúto s novým sa čvachtať po blate
, však príde čas keď si aj blato užije. Ja som si dával zásterky montovať vždy keď som kupoval nové, od Š 120 = tam to myslím že bolo povinné r.1980, potom Fiat Punto 1996 a nakoniec Fábia combi 1,9 TDI PD 2002. S tými páskami, to mi vraveli, ale zámerne som to tam nechal, pokiaľ sa nebudú samé pýtať dolu, tak ich tam nechám.
Dojmy ? No samé dobré - zatiaľ veľmi dobré. Moc som si nevedel predstaviť jazdenie napr. v meste, ale na 3-ke to ide tichúčko, otáčky 1900 -2000 a okamžitá spotreba podľa "vejárika" pod 5 litrov. Ak by tam bola 4-ka, tak by sa motor podtáčal a už to aj cítiť na chode auta. Treba motor počúvať. Aj ten ukazovať preraďovania rýchlostí ukazuje moc skoro na preradenie na vyšší prev. stupeň a potom sa motor podtáča. Už to tu bolo písané. Ak som tak išiel s 1,9 TDI PD, tak ten motor podstatne viac "vrčal" na 3-ke a rýchlejšie spomaľoval. H i30 ide plynulejšie. Ešte mi zostáva poštudovať manuál, ešte nemám všetko nastavené. Ja nie som typ motoristu, ktorý sa vo všetkom vŕta, rozoberá a ani to nebudem preháňať 170 km/h, ja si to užívam a teším sa z pohodovej jazdy. Zatiaľ sa nemám na čo sťažovať. Obával som sa DPF filtra, ale ak sa bude jazdiť s otáčkami nad 1600 a to som už písal v meste je to na 3-ke úplná pohoda, tak nevidím najmenší problém. Samozrejme chodím aj dlhšie trasy, do mesta by som dýzel nekupoval
.
Výborná vec je inteligentný kľúč, prakticky sa ani nemusí vyťahovať z vrecka alebo tašky, tí čo to majú určite zdieľajú tiež tento názor. Takže toľko, zatiaľ neviem napísať nič negatívne
PS: keby som predtým jazdil v audine alebo mercedese určite by to bolo iné hodnotenie
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 28 kvě 2013, 21:55
od japi
A ešte jeden pre mňa veľmi podstatný poznatok. Ak bolo ráno napr. 10 st.C, tak fábia 1,9 TDI PD sa zohriala na cca 50 st. po cca 7-8 prejdených km a i30 pri rovnakých teplotných podmienkach sa mi zohreje už na pracovnú teplotu po prejdení 5 km. Samozrejme pri mojom štýle jazdy.
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 28 kvě 2013, 23:10
od vencca
To si tam ty folie necháš aby se ti jako náhodou nepoškrábaly či co?
Tak to je ale úlet, ke všemu to vypadá mizerně...
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
Napsal: 29 kvě 2013, 07:54
od japi
však príde čas a pôjdu dolu...