Stránka 1 z 1
Napsal: 05 říj 2008, 16:15
od Mexican
Cez vikend som teda urobil operaciu "kryt motora"
takto to vyzera s odmontovanym krytom, smer jazdy je dole
povodny kryt motora, je to skor maly spojler, drzi na 5 sroboch - 3 vpredu a dva po strane, pohlad je zhora, smer jady hore
kryt motora ala Mexican.. potreboval som:
- 1x1 meter pozinkovaneho plechu - hlinik by bol ale lepsi
- izolacnu tu.. ehm.. vec co sa dava za radiatory - 3mm polistyrenu potiahnute hlinikovou foliou, prichytene je to obojstrannou lep paskou TESA
namontovane... pridal som este jednu dieru dozadu - v napravnici bola diera, cez ktoru som to prestrcil a utiahol.. na fotke je to taky svetly a leskly srob, teda celkovo to drzi na 6 sroboch, optimalne by bolo sedem, ale nenasiel som nic ineho kam by som to mohol dat
Kryt teraz zakryva kompletne motor - az za predne kolesa, ked plech trochu zvetra, natriem ho aby to nevyzeralo ako Accent Scout
Co ocakavam od krytu:
- menej sa bude spinit motor
- ochrana pred mensim poskodenim
- motor bude snac chladnut pomalsie, resp rychlejsie sa zohreje
- mensi odpor vzduchu, teda mozno nejaka ta 0,00005 litra na 100 uspora
coho sa trochu obavam
- prehrievanie motora
- rezonovanie plechu
dneska cestujem do brna tak to vyskusam
Napsal: 05 říj 2008, 16:24
od Romanko999
Daj vediet ci to nerezonuje a ci ten motor sa neprehrieva je to super pracička:) pači sa mi to ja som uz 2 krat nabral spodok motoru:( a toto by mi bodlo
Napsal: 05 říj 2008, 20:45
od palčo
Vyzerá to dobre. Len nezabudni kryt pred garančkou vymeniť za pôvodný. A tú izoláciu si nalepil od motora, alebo zvonku? Ak dobre vidím, tak zvnútra (od motora).
Napsal: 06 říj 2008, 12:34
od Mexican
Romanko999: motor sa neprehrieva aani to nerezonuje.. olejova vana sa tiez neprehrieva
palčo jj, na zimu to tam budem mavat, v lete budem alternovat s povodnym.. ta folia je zo strany motoru - aby sa teplo odrazalo do motoroveho priestoru. odspodu je zatial holy plech
Napsal: 06 říj 2008, 14:53
od Vilda
To vypadá opravdu dobře, určitě si ten kryt udělám taky
a přehřívání motoru bych se nebál. U Primery i Renaulta byl kryt pod motorem od výrobce a nikdy jsem se nesetkal s tím, že by se motor přehřál. Ani v horkých letních dnech. Ale udělám to z hliníku, přece jen je lehčí a líp se s ním pracuje. ( teda jestli ho někde seženu )
.............................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Napsal: 06 říj 2008, 15:04
od David C3
Vilda píše:To vypadá opravdu dobře, určitě si ten kryt udělám taky
a přehřívání motoru bych se nebál. U Primery i Renaulta byl kryt pod motorem od výrobce a nikdy jsem se nesetkal s tím, že by se motor přehřál. Ani v horkých letních dnech. Ale udělám to z hliníku, přece jen je lehčí a líp se s ním pracuje. ( teda jestli ho někde seženu )
.............................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
kdy budeš mít auto? ve středu budu večer kolem 7-8 v praze že bychom mohli dát kafe na benzince
Napsal: 06 říj 2008, 16:38
od Mexican
Vilda píše:To vypadá opravdu dobře, určitě si ten kryt udělám taky
a přehřívání motoru bych se nebál. U Primery i Renaulta byl kryt pod motorem od výrobce a nikdy jsem se nesetkal s tím, že by se motor přehřál. Ani v horkých letních dnech. Ale udělám to z hliníku, přece jen je lehčí a líp se s ním pracuje. ( teda jestli ho někde seženu )
.............................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
mno.. hlinik je lepsi.. problem je ze plat 0,88mm o rozmere 1x2m stoji cca 750 Sk (cez 600 Kc) a to sa mi nechcelo investovat, doma sme mali pozink a tak to bolo z pozinku. Tym prehrievanim som myslel olejovu vanu, ale presiel som cca 240 km aj s horskym priesmykom a slo to vyborne, na kopci som to skusal a bolo to v pohode
spodny kryt motora
Napsal: 28 kvě 2013, 22:20
od patriot93
Chcem sa opytat ci ma niekto skusenosti so spodnym krytom motora na accent kolko to stoji a ci je zlozita montaz ?
Re: spodny kryt motora
Napsal: 28 kvě 2013, 22:54
od Mexican
.
Výroba ochraného krytu pod motor
Napsal: 29 kvě 2013, 07:28
od Martun
Přesunul jsem a udělal nové téma, když už to má Mexican i s fotkami
Re: Výroba ochraného krytu pod motor
Napsal: 29 kvě 2013, 08:29
od oltcitak
na vasom mieste pani,by som to dal z hliniku(1-2mm) s eventualnymi prelismi kvoli zvyseniu tuhosti a odolnosti voci vibraciam a urcite by som tam nedaval tu polystyrenovu izolacnu foliu-to sa tam akurat moze roztopit a spravit problem. Ked bude holy plech,tak teplo salanim prejde aj do plechu a v lete bude chladit,v zime naopak zadrzi prudiaci vzduch pod autom a nebude tak ochladzovat.Tiez to mam zakryte,i ked hlavne z ineho ucelu a je to super vecicka,bez toho sa citim ako nahy....
a motorovy priestor ostava pekne v cistote(to je uz len bonus)
Re: Výroba ochraného krytu pod motor
Napsal: 29 kvě 2013, 09:53
od Mexican
oltcitak mam to tak skoro 5 rokov a cca 120 000km. polystyren som uz raz menil (nejaka macka / nieco ine to roztrhala). inak ziadne dalsie naklady / komplikacie tam neboli
Re: Výroba ochraného krytu pod motor
Napsal: 29 kvě 2013, 09:59
od oltcitak
hups
trosku stary topic,nevsimol som si.....ale aj tak ten polystyren by som tam nedal......
Re: Výroba ochraného krytu pod motor
Napsal: 29 kvě 2013, 14:52
od Mexican
ked to auto ma zhoriet, nech to zhori vo velkom style