Stránka 1 z 1
Hyundai Německo
Napsal: 02 čer 2013, 20:36
od Mirus30
Co na to říct.... slintám
ty ceny nejsou zas až tak nízký, ale to se asi ani nečeká, každopádně se mi to hodně líbí
http://www.ath-hinsberger.de/tuning_maz ... 8.49295859
Re: Hyundai Německo
Napsal: 02 čer 2013, 20:46
od Hardcam
To jsou docela rychli, v pripade predchozi generace jim to chvili trvalo, nec nezo vyrobili
pekny, no
Re: Hyundai Německo
Napsal: 02 čer 2013, 20:50
od Mirus30
Nejvíc mě bere ten výfuk, bohužel bez toho zadního spoileru by vypadal blbě.... a celý už je to za pár peněz...
Re: Hyundai Německo
Napsal: 02 čer 2013, 21:39
od kentanjack
Výfuk jako tenhle?
odkaz
IMHO je to jen designová ptákovina, která je z pohledu funkce/výkonu akorát tak na škodu. Jsem schopen tenhle názor někdy rozvést, ale na to nemám momentálně čas
.
Co se týká spoilerů, tak záleží, kde člověk jezdí, já bych je pravděpodobně brzo urval. Německý silnice jsou krapet jiná třída. To co momentálně řeším, je uskakující zadní náprava. Čekal jsem, že to bude lepší. V US si nadšenci mění tlumiče za KYB Gas-A-Just #554384 s překvapivě excelentními výsledky, bohužel u nás a zřejmě ani jinde v Evropě nejsou k sehnání.
Re: Hyundai Německo
Napsal: 02 čer 2013, 21:57
od alarm
pokusim sa rozviesť za teba:
každé potrubie je ladené, aby sa lepšie prepláchol valec... Ak ma potrubie dlžku "l" a odpory "R", sú navrhnuté tak, aby tlaková vlna, ktorá pri spálení vybehne z valca a dorazí na koniec výfuku podporila plnenie valca vzduchom. Pri dlže "L+30" sa to posúva, protivlna dorazí neskôr a má to vplyv na spotrebu a výkon....
Re: Hyundai Německo
Napsal: 02 čer 2013, 22:34
od Mirus30
kentanjack píše:Výfuk jako tenhle?
odkaz
IMHO je to jen designová ptákovina, která je z pohledu funkce/výkonu akorát tak na škodu. Jsem schopen tenhle názor někdy rozvést, ale na to nemám momentálně čas
.
Co se týká spoilerů, tak záleží, kde člověk jezdí, já bych je pravděpodobně brzo urval. Německý silnice jsou krapet jiná třída. To co momentálně řeším, je uskakující zadní náprava. Čekal jsem, že to bude lepší. V US si nadšenci mění tlumiče za KYB Gas-A-Just #554384 s překvapivě excelentními výsledky, bohužel u nás a zřejmě ani jinde v Evropě nejsou k sehnání.
Ano ten, zrovna němci by to nabízeli kdyby to bylo na škodu, ale neberu ti názor, já ho nesdílím, dle mého bude mít auto bez zadního tlumiče hezčí zvuk a i líp pojede.
Tobě odskakuje zadní náprava? U ix20 vím, ale u 30ky slyším poprvé, já s tím nemám nejmenší problém a to jsem už jel po "parádních" cestách, naopak jsem byl překvapen přilnavostí...
Re: Hyundai Německo
Napsal: 02 čer 2013, 23:14
od idam.i
O odskakujúcej zadnej náprave viem ešte u
Elantra.Tam to aj riešili spomínanými KYB tlmičami.U i30new by už tento problém nemal byť
Re: Hyundai Německo
Napsal: 02 čer 2013, 23:49
od Limitz
přesně tak, odskakování zadní nápravy se týká Elantry, která má jednoduchou zadní nápravu
nutno ještě podotknout že v USA se I30 označuje taky jako Elantra
Re: Hyundai Německo
Napsal: 03 čer 2013, 08:36
od kentanjack
Limitz píše:přesně tak, odskakování zadní nápravy se týká Elantry, která má jednoduchou zadní nápravu
nutno ještě podotknout že v USA se I30 označuje taky jako Elantra
To vím, jako Elantra
GT. Nevím ale, jestli tyhle "americký i30" nemají taky zadní nápravu s torzní příčkou, některé fotky tomu nasvědčují.
Ne, vážně, při rychlejším přejezdu nerovností do zatáček je to fakt citelný. S ix20 jsem jel, takže vím, že to bylo o poznání horší. Čekal jsem ale, že v i30 to bude zcela eliminováno, a ono jaksi ne. Při rychlejší jízdě do zatáčky a přejezdu nějaké nerovnosti (třeba vystouplejší dilatace na mostě) je to fakt hodně znatelný. Předek sedí, zadek nečekaně uskočí. Mám srovnání třeba s Focusem 2008, kde se nic takového neprojevuje, takže to imho není jen moje doměnka.
Re: Hyundai Německo
Napsal: 03 čer 2013, 09:30
od zulyk
elantra GT ma vzadu obycajnu lesenarsku trubku
Re: Hyundai Německo
Napsal: 24 črc 2013, 11:47
od Dalin
kentanjack píše:Limitz píše:přesně tak, odskakování zadní nápravy se týká Elantry, která má jednoduchou zadní nápravu
nutno ještě podotknout že v USA se I30 označuje taky jako Elantra
To vím, jako Elantra
GT. Nevím ale, jestli tyhle "americký i30" nemají taky zadní nápravu s torzní příčkou, některé fotky tomu nasvědčují.
Ne, vážně, při rychlejším přejezdu nerovností do zatáček je to fakt citelný. S ix20 jsem jel, takže vím, že to bylo o poznání horší. Čekal jsem ale, že v i30 to bude zcela eliminováno, a ono jaksi ne. Při rychlejší jízdě do zatáčky a přejezdu nějaké nerovnosti (třeba vystouplejší dilatace na mostě) je to fakt hodně znatelný. Předek sedí, zadek nečekaně uskočí. Mám srovnání třeba s Focusem 2008, kde se nic takového neprojevuje, takže to imho není jen moje doměnka.
Jsi asi první s tím odskakováním, zkus zajet do servisu třeba není vše OK.
Já mám to srovnání s Focusem II také a dle mého názoru i30 je podstatně lepší.
Může se to ale lišit verze od verze, Focuse jsem jezdil 1,6 benzín i30 mám 1,6 naftu.
Re: Hyundai Německo
Napsal: 24 črc 2013, 12:17
od vencca
Nafty mají podle více testů ještě lepší tlumiče než benzíny, takže rozdíly skutečně jsou. Zadní náprava je dobrá, ale při správných podmínkách do úzkých dostat jde.
Re: Hyundai Německo
Napsal: 25 črc 2013, 20:34
od Yossa
kentanjack píše:Limitz píše:přesně tak, odskakování zadní nápravy se týká Elantry, která má jednoduchou zadní nápravu
nutno ještě podotknout že v USA se I30 označuje taky jako Elantra
To vím, jako Elantra
GT. Nevím ale, jestli tyhle "americký i30" nemají taky zadní nápravu s torzní příčkou, některé fotky tomu nasvědčují.
Ne, vážně, při rychlejším přejezdu nerovností do zatáček je to fakt citelný. S ix20 jsem jel, takže vím, že to bylo o poznání horší. Čekal jsem ale, že v i30 to bude zcela eliminováno, a ono jaksi ne. Při rychlejší jízdě do zatáčky a přejezdu nějaké nerovnosti (třeba vystouplejší dilatace na mostě) je to fakt hodně znatelný. Předek sedí, zadek nečekaně uskočí. Mám srovnání třeba s Focusem 2008, kde se nic takového neprojevuje, takže to imho není jen moje doměnka.
Tak bohužel přesně toto chovaní zadní nápravy musím potvrdit též. Rychlejší průjezd zatáčkou na rozbitém záplatovaném asfaltu = ustřelení zadní nápravy s přetáčivým smykem ( povedlo se mi na suché silnici, a to si myslím, že už nejsem žádnej divočák:). Combi verze s 1,6 mpi, 15 kola, 2013.
Re: Hyundai Německo
Napsal: 25 črc 2013, 21:18
od Korálek
Re: Hyundai Německo
Napsal: 02 bře 2014, 21:54
od jarous107