Stránka 1 z 2

Azera

Napsal: 03 čer 2013, 15:51
od Deegr
Nevíte, proč hyundai v Evropě neprodává třeba i toto?
https://www.google.cz/search?q=hyundai+ ... 45&bih=902

To auto vypadá úžasně a ten interier... líbí se mi i ta decentně modře prosvícena linka přes celej interier. Luxus. Neříkejte mi, že by se to tu neprodávalo. V americe se prodává s motorem 3.3 V6 GDI, zde by se mohl nabízet třeba s 2.2 CRDI, popřípadě i s 1.6 T-GDI a 2.0 turbo a klidně i s tím 3.3 V6 a 3.8 V6. Začli tu prodávat Genesis coupe a docela se mu daří v EU, tak proč nezkusit i tohle.
Podle toho, co nabízí Hyundai tady v Evropě jsme pro něj asi podřadný trh :(

Re: Azera

Napsal: 03 čer 2013, 17:26
od Hardcam
Ano, jsme zatim podradny trh, ktery ale citelne roste. Azery resp. nove Sonaty je hodne velka skoda, misto ni je tady spurk se jmenem i40. Nekolik salonu v CR umi zaridit individualni dovoz, ale jen ty prachy navic k porizovaci cene jsou strasna raketa, poptavali jsme Sonatu 2.4 GDI - Obrázek, misto ni je ale nakonec 2.0 GDI i40ka.

Re: Azera

Napsal: 04 čer 2013, 18:11
od Deegr
Tak i40 a tohle je mi příjde stejný rozdíl, jako renault megane a dacia sandero. Tím nechci říct, že je i40 špatná, právě naopak, ale proti Azeru/Sonata je to auto prostě jinde :(

Kdyby Hyundai prodával i tady v Evropě tyto auta, jako je Azera, Equus, atd, tak by se i zde v Evropě pověst Hyundaje asi hodně polepšila.

Re: Azera

Napsal: 04 čer 2013, 19:34
od Hardcam
S tim se da jedine souhlasit, Azera/Sonata jsou opravdu nekde jinde...bohuzel :/

Re: Azera

Napsal: 13 črc 2013, 22:18
od David PLEVA
Deegr píše:...Kdyby Hyundai prodával i tady v Evropě tyto auta, jako je Azera, Equus, ...
Equuse u nás koupíš, v Ostravě máme momentálně jednoho na prodej. Druhý je v ČB

Re: Azera

Napsal: 24 črc 2013, 22:46
od Deegr
Ale pořád se jedná o individuálně dovezené auta, zřejmě samotným salonem. Oficiálně se tu bohužel nedají koupit.

Re: Azera

Napsal: 24 črc 2013, 22:55
od Hardcam
Zes obnovil tema, tak hodim vikendovy ulovek vedle v ulici :)
Motor predpokladam 2.4 GDI a kdo to sem dovezl bych taky predpokladal :mrgreen:

Re: Azera

Napsal: 25 črc 2013, 00:12
od Deegr
Tak bílou sice nemusím, ale u tohohle auta bych i tu bílou překousl :)

Jen doplním nějaké info o motorech.
Azera se prodává s motory 2.4, 3.0 a 3.3

2.4
Objem: 2359 ccm
Výkon: 132 kW/180 PS při 6000 rpm
Krouťák: 232 Nm při 4000 rpm
Speed: 210 km/h (214)
0-100: 9.8 sec (9.2)
0-160: (24.4)
Spotřeba: 9.3 litru
0-400m: 16.8 sec
0-1000m: 30.3 sec

3.0
Objem: 2999 ccm
Výkon: 184 kW/250 PS při 6400 rpm
Krouťák: 285 Nm při 5300 rpm
Speed: 223 km/h (240)
0-100: 8.4 sec (7.6)
0-160: (19.2)
Spotřeba: 9.6 litru
0-400m: 15.4 sec
0-1000m: 28.2 sec

3.3
Objem: 3342 ccm
Výkon: 218 kW/297 PS při 6400 rpm
Krouťák: 346 Nm při 5200 rpm
Speed: 240 km/h (262)
0-100: 6.4 sec (6.4)
0-160: (15.6)
Spotřeba: 10.7 litru
0-400m: 14.7 sec
0-1000m: 26.3 sec

Údaje v závorce jsou z měření s plnou nádrží a 90 kg řidičem. Jen doplním, že auto má 70 litrovou nádrž koeficient odporu jen 0.29. 2.4 GDI váží kolem 1500kg, V6 kolem 1600 kg. Poháněna jsou přední kola a auta mají 6° automat. Motory 2.4 a 3.0 jsou určeny pouze pro Asijské trhy a motor 3.3 pouze pro USA. Motory 2.4 a 3.0 používají nepřímé vstřikování, ale motor 3.3 už používá přímé vstřikování GDI. Hyundai má i motory 2.4 GDI a 3.0 GDI, 2.4 GDI potom dosahuje výkonu 201 PS při 6300 a 3.0 GDI má 270 PS při 6400 rpm.

Pokud mám někde chybu, nebo plácám blbosti, tak mě klidně opravte :)

Re: Azera

Napsal: 25 črc 2013, 00:21
od Hardcam
Deegr píše:2.4 GDI váží kolem 1500kg, V6 kolem 1600 kg. Motory 2.4 a 3.0 používají nepřímé vstřikování, ale motor 3.3 už používá přímé vstřikování GDI.

Pokud mám někde chybu, nebo plácám blbosti, tak mě klidně opravte :)
Ja myslim, ze 2.4 GDI je, cili by mela mit primy vstrikovani.

Re: Azera

Napsal: 25 črc 2013, 00:23
od Deegr
2.4 GDI jsou, ale používá je jen nové Santa Fe a myslím že i Sonata. Azera má ale motor 2.4 CVVT, čemuž odpovídá i výkon jen 180 PS. 2.4 GDI se začal používat v roce 2011 a pochází z rodiny Theta II. Tomu odpovídá i vyšší výkon 201 PS.

Re: Azera

Napsal: 25 črc 2013, 00:27
od Hardcam
Jo ze na zacatku to GDI zminujes. Mel jsem za to, ze Azera a Sonata jsou jedno a to samy, jen jinej trh.
Kazdopadne ja videl Sonatu, jestli to neni citelny :)

Re: Azera

Napsal: 25 črc 2013, 00:32
od Deegr
Jo to je Sonata? Toho jsem si ani nevšiml :D Azera a Sonata jsou odlišné modely. I když nevím, jaký je mezi nimi rozdíl. Každopádně na hyundai.us jsou vedeny jako individuální modely. Azera jen s motorem 3.3 V6 GDI a Sonata s motory 2.4 GDI a 2.0 T-GDI.

Re: Azera

Napsal: 22 zář 2013, 20:08
od Korálek
Deegr,Sonata je velikostně to samé jako i40.
Azera neboli Grandeur,Genesis sedan a Equus jsou auta který nevím proč Hyundai tady oficiálně neprodává.
Ikdyž o jednom důvodu bych věděl,celá podělaná Evropa se může zcvoknout z aut do kterejch se leje nafta.Přitom benzínové atmosférické motory jsou 100x lepší ve všech ohledech.
Vždyť si vem že nové Santa Fe se tady prodává pouze jako CRDi.
Přitom je v nabídce i 2.0GDI turbo a V6 3.3GDI

Re: Azera

Napsal: 22 zář 2013, 22:17
od Hardcam
Mame tu diesely, protoze jsme na nich zavisly, jakmile je auto vetsi nez Fabie.
V USA o naftu nezavadis, staci prodavane priklady:

Accent (velikostne jako nas tehdejsi Accent): 1.6 GDi
Elantra GT (u nas jako Elantra, ekvivalent i30) a Elantra Coupe (mimochodem nadherna) 1.8 - tento motor je zahrnut i v nasem ceskym katalogu autodilu, bohuzel jedinej supr motor a my misto neho mame 1.4/1.6/1.6GDI
Santa Fe Sport 2.0 a 2.4 (ani jedno neni GDI)
Santa Fe 3.3 GDI 290HP
Sonata: 2.0 TwinScroll Turbo a 2.4GDI

o tomhle si tady muzeme enchat zdat...chci do USA :mrgreen:

Re: Azera

Napsal: 23 zář 2013, 11:13
od Deegr
Protože Evropané jsou jen tupé ovce, co neznají princip atmo motoru a myslí si, že když ho budou točit, tak ho zničí. Proto chtějí všichni posrané nafťáky, protože to jede vocpodu. Pro mě člověk f oktávce f tédéíčku je jenom blbec, co neumí řídit. (nebavím se o motorech typu BMW 3.0 R6).

Aspoň kdyby tyto auta nabízel Hyundai v autosalonech jako individuální dovoz. Mustang se tu také neprodává a kolik jich tu jezdí. Evropský trh by byl zase o něco pestřejší a zajimavější.