Stránka 1 z 1
Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 03 čer 2013, 16:07
od Láďa515
Mám najeto 1000 km a ptám se jestli můžu udělat trasu Olomouc-Benešov na dálnici?Jel bych maximálně tak 110km/h.Po cestě plánuji zastávku v Prostějově,někde za Jihlavou.Jak na trasu bude reagovat nový motor?Dík
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 03 čer 2013, 21:05
od jirikstbk
A proč ne? To auto je k ježdění a těch 110 je v normě i co se týká přenosu hluku do kabiny.
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 03 čer 2013, 21:10
od caruser
Láďa515
Motor je zabehnutý už z výroby, netreba sa obávať diaľnice
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 03 čer 2013, 21:17
od Axel.Foley
Jen směle na dálnici, ať si zvyká
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 04 čer 2013, 00:02
od soban
A proč si nepřečteš návod?
Prvních 2000km udržovat otáčky 2000 až 4000 a nedržet pořád stejné.
Takže pokud nepojedeš na dálnici 5 hodin a nebudeš držet pořád stejné otáčky je to OK.
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 04 čer 2013, 00:15
od Hardcam
A pokud to nedodrzis, tak se motor v cili rozdrti na milion malych soucastek, ze jo...
Od zacatku auto prohanim, po vic jak 100tkm nezere olej, ma porad stejnej zvuk a porad tahne jak za mlada, zadnou vedu bych v zajizdeni nehledal.
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 04 čer 2013, 14:47
od Láďa515
Díky za váš názor-a hlavně Sobanovi,návod jsem četl jen jsem chtěl vědět váš názor díky Láďa
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 04 čer 2013, 17:05
od Amalfi
Jop kdyz nepojedes celou dobu stalou rychlosti a proste obcas uberes a obcas pridas tak to je v pohode. Nic se nebo, at si auto zvyka. Nevim jak otacky u tveho motoru my mame 4000 toceno ve 140km/h takze klidne dalnicni rychlosti jezdi.
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 04 čer 2013, 17:39
od Rybář
V poslední době mě to tady dost irituje
Jak bude reagovat nový motor na tuto trasu? Proboha, co je to za dotaz. Bude žrát benzín
Tohle je takový přežitek z dob socialismu. Pobavil mě prodejce vozů Dacia (hrozně důležitej), který mému otci zcela vážně tvrdil, že nový motor nesmí vytočit na víc jak tři tisíce otáček. Jenže to by to auto nevyjelo hned první kopec.... (1,2).
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 04 čer 2013, 18:45
od jirikstbk
A proč tě to irituje? Proč by se nemohl zeptat? Koupil si nové auto a je rád, že ho má a nechce ho hned zničit.
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 04 čer 2013, 21:00
od suah
Presne tak. Nevidim nic zle na takej otazke. Praveze je super vidiet, ze este existuju ludia, ktori sa v ramci moznosti snazia udrzat motor v dobrej kondicii. Aj napriek tomu, ze je to benzinova atmosfera, ktora s velkou pravdepodobnostou prezije vsetko ostatne v aute..
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 04 čer 2013, 21:01
od Láďa515
Tak díky jirikstbk-a suah-proč bych se nezeptal"rybáři" nejde mi o benzín,ale o to aby mi motor dlouho šlapal jak má!!!!
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 04 čer 2013, 21:38
od Méďa Béďa
Rybář píše:nový motor nesmí vytočit na víc jak tři tisíce otáček. Jenže to by to auto nevyjelo hned první kopec.... (1,2).
Dacia nemá šaltpáku?
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 04 čer 2013, 21:53
od Rybář
Velmi vtipné, nadsázka Ti asi nic neříká...
Přijde mi poněkud hysterické se bát vyjet s novým autem na dálnici, to je celé. Co by se tomu motoru jako mělo stát? Dotaz mi prostě přišel hloupý. Nic ve zlém.
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Napsal: 05 čer 2013, 00:13
od soban
Prostě já jsem s novým hned jel 100km tam a 100 zpátky, první 100 km jsem ho trochu šetřil, moc nešlapal po plynu, zpátky jsem ho trochu prohnal ale pořád v doporučených otáčkách.
Po 150km se mi rožla kontrolka motoru
tak jsem byl z toho trochu nesvůj, pak jsem ráno za světla dotlačil konektory a bylo to OK pro jistotu jsem to nechal v Olomouci skontrolovat Ok žádné vysvětlení atd....
Pak jsem byl v Opavě a zmínil jsem se tak mi maník řekl že nějaká série to dělá, nějaký dělník nedocvakl-nedotlačil pořádně konektory na nějaké směně, takže pokud se ti to stane skus projít všechny konektory a dotlačit je u mě to pomohlo a zatím je klid.
Takže ze záčátku dodržovat otáčky do 4000 a nedržet pořád stejný plyn, po 2000km už nic neřeš a normální jízda, co mu škodí nejvíc je když je studený a běží na volnoběh takže nastartovat a jet.