Stránka 1 z 9

Nová ix20 (2015)

Napsal: 11 čer 2013, 20:31
od HonzaTU
Ahoj všem,
dočetl jsem se, že ix20ka dostane na podzim tohoto roku facelift. Nemáte někdo podrobnější info? Pozměněná nabídka motorů, drobná změna výbavy, případně fotečka by nebyla? Copak asi můžeme čekat za novinky :D

Zdroj:
http://www.novinky.cz/ekonomika/302150- ... y-vuz.html

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 12 zář 2013, 19:48
od zdenda.stary
Zatím to nevypadá na nějaké změny, s ničím se nechlubí. Design je zatím shodný se všemi i novými modely, tak to asi měnit nebudou. Spíš bych to viděl na led denní svícení, jako i30 a možná 6 rychlostí pro 1.4 motor.

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 12 zář 2013, 21:10
od airwaves
Vypadá pořád pěkně nestraš s faceliftem :D . Dal bych lopatu na sníh do motoru a pláštěnku do popelníku!

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 12 zář 2013, 21:28
od rosi
Otázka je, jak to všechno dopadne. Byla u mně tento týden na služební návštěvě jedna obchodní zástupkyně z Ostravy ( dodávají speciální měřící přístroje pro lakovny ). Jelikož ze SM pocházím ( Havířov ) a znám i příslušný region, přišla řeč i na jejich místní problémy s prací. Hyundai v Nošovicích se údajně chystá na přesunutí výroby do Polska - u nás jim skončily daňové prázdniny....

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 12 zář 2013, 21:34
od milda h
Typický způsob podnikání v Česku !!!??? ](*,) ](*,) ](*,)

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 13 zář 2013, 23:16
od zdenda.stary
To by se jim pak moc nehodilo to heslo: Kvalitní česká auta z Nošovic. Vždyť na tom mají postavenou reklamní kampaň.

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 13 zář 2013, 23:58
od mmv
na facelift je brzy, matrice se mění tak po pěti letech a po x vylisovaných kusech, ne po 200000. kusech, ale nějaký vylepšení by přijít mohlo, třeba ta vrzající palubka, ta mě teda zatím nevrže, skoro vše ostatní co tu kdo kdy napsal, tak to už mám :-)

no, ono by tam pak stačilo dát do reklamy slovíčko "česká kvalita" jak to dělá PennyMarket třeba s "echt českým rostlinným tukem HERA ,kterej se teď už taky vyrábí v Polsku, úsměvné je, že moje matka HERU stále používá se sloganem, že ona nikdy nic polského nekoupí :-)

na druhou stranu se mi moc nezdá, že by tu továrnu přestěhovali, to není fabrika na LCD panely... ale možná se mýlím

to airwaves: ty tam máš popelník ??? kdyby popelnici, ale popelník ???

imho:
Rushforth přiznává, že zisk Hyundai v Evropě je nepatrný. Automobilka jej chce zvýšit, avšak ne výrazným zvýšením prodejů, nýbrž různými speciálními edicemi automobilů, které bude moci prodávat za vyšší částky.

zdroj: http://www.auto.cz/hyundai-meni-sve-evr ... rizi-76465

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 15 zář 2013, 12:40
od HonzaTU
Tak to trochu přidej, jen za rok 2012 se ix20 vyrobilo přes 45 tisíc kousků :D Pokud se prodává od roku 2010 a životní cyklus odhaduji tak na 6 let (spekulace :) ), tak by možná facelift pro modelový rok 2014 uplně vyloučen nebyl. Je celkem bežné, že na druhou půlku výrobního cyklu automobilka drobnou modernizaci připraví... ale necháme se překvapit.
Ohledně stěhování jsem četl že je to zatím nepravděpodobné. Investice od :hyu: je zatím dost nová a eště není ani odepsaná. Zdroj

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 15 zář 2013, 13:20
od mmv
:-) pardon, chybí mi tam nula, opraveno :-)
číslo jsem střelil od boku ale 200k je asi furt na výměnu matric málo

edit: cca 130000 si myslím je taky málo

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 16 zář 2013, 18:03
od zdenda.stary
Bývalo to tak, že se po čtyřech se udělala sem tam nějaká změna a po osmi přišel nový model.Tak jestli 2014 přijdou nová světla a maska? V tom Polsku se mají dělat jen některé díly a ne stěhovat fabrika.

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 09 říj 2013, 12:00
od Mr. HYUNDAI
O podzimu 2013 se skutečně spekulovalo. A tyto spekulace "odpálil" Vítek Pěkný informací o faceliftu Vengy na přelomu let 2013/2014.
Životní cyklus :hyu: bývával šestiletý s tím, že první 4 roky se vyráběla první verze, zbývající 2 roky pak facelift. Tento systém nicméně začal padat se Sonatou EF, jejíž vzhled svět moc nepřijal (říkalo se jí žába) a ani Accent LC podle toho moc nejel :) . Momentálně se cyklus pohybuje kolem 5-6 let a facelifty přicházejí zhruba v polovině cyklu, přičemž jsou čím dál decentnější.
Osobně tipuju, že facelift ix20 přijde na jaře 2014, kdy náběh i30 GDe už bude zcela hotov, facelift ix35 proběhl teď. Nová i20 se zuřivě testuje, ale tam bych tipoval, s ohledem na právě zahájenou výrobu i10, premiéru na podzim 2014. Z toho mi pro ix20 vychází to jaro, ale jsou to jen moje odhady.

Co se týče stěhování - je to kachna. Investice do výstavby a personálu se dosud nezaplatila. V Polsku se nicméně vyrábějí vnitřnosti v Nošovicích kompletovaných převodovek. Je možné, že podíl tam vyrobených dílů vzroste, ale to je asi tak všechno.

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 15 bře 2014, 12:56
od dagdo
No neviem ci bude novsi model ix20-ky respektive facelift.

Na webe auto.cz som nasiel clanok, kde sa pise, ze nova ix20-ka ma byt male SUV
respektive konkurent X3.

http://www.auto.cz/hyundai-chce-mit-vet ... inek-79838

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 15 bře 2014, 13:36
od Karamusa
To bude něco jak ix2O pro brazilii HB20

Jinač ty změny co byly napodzim na IX20 tak to :hyu: ani ofiko neuvádí jako FL

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 16 bře 2014, 17:24
od frawd
Aké zmeny boli na jeseň na ix20? Ničoho som si nevšimol.

Re: Facelift pro ix20 (podzim 2013)

Napsal: 16 bře 2014, 20:43
od pekoz
Občas s tím jezdím. Asi něco málo změn na tlumení bo se mi nezdá že by to nějak bouchalo. (I na polní cestě). Brzdí to jako sviň bez ohledu na stav cesty . S brzděním mám teda problém bo na tak jedovaté brzdy nejsem moc zvyklý.
Jezdí hlavně majitelka :D ( zatím 8600km) - 1,4 tricolor, koupeno na podzim - vyrobeno po celozávodní dovolené 2013.
Za sebe můžu srovnávat s C. Xsara kombi 1,6/16 který hobluju denně - (torzní tyče vzadu a natáčecí náprava) - nevidím velký rozdíl v tlumení, možná je :hyu: celkově trochu tvrdší (jako všechny dnešní auta - fenomém Golf) - jen je kratší a vyšší takže na dálnici 1,4 více žere a je směrově neklidnější - jinak vše funguje bez problémů.
Ve "starší" verzi jsem ale nejezdil.