Motor a světla

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Motor a světla

Příspěvek od bony »

Dnes jsem v garáži po nastartování a přepínání světel mezi potkávačkami, parkovačkami a automatikou vypozoroval, divný zvuk od motoru a výfuku (jako by si motor sám přidával plyn). Při pohledu na otáčkoměr jsem viděl při přepínání, jak se zvedají a zase padají otáčky. Je toto normální? Jedná se o i30 (2012) kombi 1,6 CVVT.
Reklama
 

matej1410
*
Příspěvky: 92
Registrován: 09 srp 2013, 23:06

Re: Motor a světla

Příspěvek od matej1410 »

Podľa mňa áno, zapínaním svetiel, klímy a všeobecne elektroniky sa zvyšuje odber = alternátor má väčší odpor, čo spôsobuje pokles otáčok, čo môže rozpoznať riadiaca jednotka a tá si môže upraviť otáčky motora (opäť ich zvýšiť). Ak sa mýlim, opravte ma niekto.
Hyundai i30 1.6 CVVT Comfort + Smart Key, Creamy White, od 10/2013
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

Taky me to napadlo, ale predni LED ze by mely tak velky odber... Ale asi to tak bude.

Odesláno z mého GT-I9100
Uživatelský avatar
Richi_i30
**
Příspěvky: 202
Registrován: 24 bře 2012, 15:24
Bydliště: kósek od Štatlu ;)

Re: Motor a světla

Příspěvek od Richi_i30 »

Je to přesně tak, jak píše matej ;)
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

Je to tak overeno. Dnes dokonce jak se v jinem vlakne resi cukani motoru pri rozjezdu projevilo to same kdyz jsem zapnul topeni na plny vykon a cukani bylo o 100% znatelnejsi. Mozna to cukani nema nic spolecneho s nizkou teplotou venku ale s vetsim odberem proudu. Kazdopadne budu to reklamovat treba uz bude novy FW ridici jednotky


Odesláno z mého GT-I9100
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“