Stránka 1 z 3

Pístní kroužky nebo gufera ventilů?!

Napsal: 12 zář 2006, 03:36
od adys
Zdravím Háčka,
Chtěl bych se zeptat co stojí za zvýšenou spotřebou oleje?(1000Km/1l)Těsnění po víkem ventilů a pod vanou vypadají suše.
Tlaky ve válcích jsou docela s výchylkama(12, 11, 11, 10,5 barů),tak bych to asi viděl na ty kroužky...Když auto stojí pár dní tak potom po nastartování pár sekund dost kouří...jo, nevíte ještě někdo při kolika stupních už se dokážou ty kroužky zapíct???Díkas za radu

Napsal: 12 zář 2006, 08:35
od ryba
to mas stejnej problem jako ja. Jen mi to zere litr tak na 2500. Nicmene jsem to doted neresil. To auto jede jinak velmi dobre a ten litr 10w40 za 80 kc jednou za 2 mesice me nezabije. Technickou to projde tak co.

Ted mam ale domluvenyho mechose, guferka mam koupeny (340kc, 8ks) a jedu za 3 nedele tam. Potom vymenim olej a dam vedet jak to vypada.

Napsal: 12 zář 2006, 18:24
od Mirka Pekárková
Ahoj!
Jestli ti bere motor 1L oleje na 1000 km, tak ti doporucuji nechat vymenit jak gufera tak i pistni krouzky. Dej oboji, jinak vyhodis penize do kanalu za zbytecnou praci.
Hujer

Napsal: 12 zář 2006, 23:49
od black_sheep
presne co popisujes jsou gufera na ventilech! kdyz uz, tak doporucuju vymenit i tesneni pod palici, a viko ventilu, proste celej vrsek, pak to bude zase tak na sto tisic okay.. :wink:

Napsal: 13 zář 2006, 08:22
od miltic
jo taky bych to nejspis potreboval litr/tak na 3000km, kolik vyjde prosim material jak popisoval black-sheep pistni krouzky, gufera, tesneni..no proste zhruba vse co je potreba + zhruba na kolik muze vyjit prace nebo spis kolik hodin to tak cca zabere???? :)

Napsal: 13 zář 2006, 10:24
od black_sheep
na scoupe je to 500 za gufera, 1000 tesneni pod hlavu, kolem 500 tesneni pod viko ventilu, proste nic extra drahyho, sada tesneni na palici stoji asi 2500 v autokelly a je v ni uplne vsecko snad...

Napsal: 13 zář 2006, 16:17
od Jiří
No vidím,že lantry jsou na to nějaké náchylnější,protože oba dva se strycem máme najeto zhruba 130000km a musíme zhruba každý měsíc dolévat 0,5 litra.No,ale říkal mi jeden típek,že stačí si koupit přípravek na utěsnění motoru(stojí zhruba 500kč),který zároveň obnovuje i gufera a těsnění.Máte s těmito přípravky někdo zkušenosti?

Napsal: 13 zář 2006, 16:25
od Pajk
Tak ten přípravek by mě taky zajímal.Dolejvám sice tak 1l za 5000km,ale nejsem na to zvyklej.Měl jsem Fáčko a tam sem nenalil ani kapku.

Napsal: 13 zář 2006, 16:35
od Jiří
Taky jsem před tím měl fáčko a to mi při tom ,,žralo" oleje stějně jako lantra a k tomu favoš byl dvákrát starší a měl najeto 200000km!!!

Napsal: 13 zář 2006, 18:51
od Felotron
Otazka je, jestli mate u tech Lanter ty km poctivy...

Napsal: 13 zář 2006, 19:11
od Pajk
Tak co se týče mě,tak určitě.Kupoval jsem ji v Pcích a byla u ní servisní knížka.Takže,když jsem jako ostatní řešil rozvody,zašel jsem do KORECARu v Pcích a tam mě vyjeli z počítače všechno co se s autem kdy dělo.Rozvody byly......

Napsal: 13 zář 2006, 19:48
od Mates
Připravky tam nelej je to zbytečné. Já dolívám na 10000 km 1,5 litru. Podle techničáku má motor spotřebu oleje na 1000 km 0,3 litru. Tak násobte. Neřešíl bych to.

Napsal: 13 zář 2006, 21:20
od Jiří
No tak jestli je v techničáku napsaný,že to žere 0,3 litru na 1000km,tak to jsem v normě,akorát to slyším u auta prvně,že může být,tak vysoký úbytek oleje.No to by mě ještě zajímalo,kde se tak velké množství oleje ztrácí?

Napsal: 13 zář 2006, 21:38
od ivan
Jiří píše:No tak jestli je v techničáku napsaný,že to žere 0,3 litru na 1000km,tak to jsem v normě,akorát to slyším u auta prvně,že může být,tak vysoký úbytek oleje.No to by mě ještě zajímalo,kde se tak velké množství oleje ztrácí?
Něco se vypaří, něco se spálí ve válci,buď přes dříky ventilů s pomocí guférek na dříkách nebo prostě pomocí stíracích kroužků na pístech!!
A pokud to honíš do vysokých otáček tak ten ůbytek oleje rapidně stoupá!! :shock: Rasty má velkou zkušenost,že jo Rasty!! :o
Mimochodem na Moravě po sprintech na tamním letišťátku byla první hláška od Dráčka zkontrolujte si olej prosím,ať nedopadnem jako Rasty!!! :D :wink:

Napsal: 13 zář 2006, 22:10
od Mates
Ivane díky za rada s mím problémem se škubáním motoru. Dneska se to podařilo odstranit. Jen nechápu, že na první pohled na té vadné zánovní svíčce nebylo nic vidět. Hlavně že diagnostika byla v pořádku.