Stránka 1 z 1
Škrtící klapka?
Napsal: 28 říj 2013, 12:12
od Birkof
Ahoj,
opět se mi rozsvítila kontrolka check.
Tentokrát s chybovým kódem na diagnostice : P2113 throttle pedal position sensor "b" minimum stop performance.
Měla by se snad jednat o nějaký vadný senzor na škrtící klapce? Jak tento problém vyřešit? Auto jede do 3tis. otáček, dál mě už nepustí a reakce na plyn je do těch 3 tis. o něco horší.
Díky za odpověď.
Re: Škrtící klapka?
Napsal: 26 led 2014, 00:40
od nickoo
spravne vlakno? v podpise mas getz.
Re: Škrtící klapka?
Napsal: 26 led 2014, 20:36
od Birkof
Opraveno, omlouvám se.
Mám teď Kiu Magentis, sestřičku Sonaty.
Re: Škrtící klapka?
Napsal: 26 led 2014, 21:13
od MICHAL77
Potenciometr polohy škrtící klapky - pročistit kontakty.
Váha vzduchu - očistit kontakty či zkusit proprat tech. benzínem.
Nebo obojí vyměnit a pak nechat máznout chyby.
Re: Škrtící klapka?
Napsal: 04 kvě 2014, 01:34
od BADDDD
ahoj
mam dotaz pred tremi roky me menili motor z sonaty rv 96 do kastle rv 98. ten puvodni se zadrel a dodnes mam problemy se studenym startem, typek co se na to koukal mi rekl ze je to skrtici klapkou ze tahle tam nepasuje at sezenu puvodni. jsou rozdily klapek techto motoru? poradte mi prosim.
Re: Škrtící klapka?
Napsal: 23 čer 2014, 16:28
od Birkof
Ahoj, tak po filtru tu mám další problém.
Trochu jsem si pohrával s Chipboxem, který jsem měl namontovaný už od koupě, nevím, zda ho tam dával originál kia servis. Každopádně já ho chvíli po koupi odpojil a jezdil úplně normálně, před týdnem jsem laboroval a zkoušel ho znova zapojit. Auto hulilo, ujel jsem asi 20m, houpali se otáčky, tak jsem to zase rychle odpojil.
Ale od té doby mám problémy se škrtící klapkou, konkrétně chyboví kód P2112 škrtící klapka uzavřena.Zkoušel jsem reset řj, odpojit baterku atd. ale nepomohlo.
Auto mi jezdí v nouzovém režimu a netáhne přes 3tis. otáček...ale ne trvale, občas je cítit, jak sebou auto škubne a najednou jede zase jak z praku, pak podřadím, nebo za někým přibrzdím, a opět ztratím výkon.
Pak je tu problém, že když jedu stálou rychlostí,kolem 55km na čtyřku a pak chci akcelerovat, tak auto nemá téměř žádnou reakci na plyn, jak kdybych jel bez turba, stačí na chvíli vyřadit, jet pár metrů na neutrál a auto zase zabere jak má.
Už nevím co vše s tím může být a jak to levně vyřešit.
Díky za případné odborné rady.
Re: Škrtící klapka?
Napsal: 24 čer 2014, 19:38
od ivan
Klapka samotna je nezničitelna ,spiš potenciometr je v haji bud seřidit nebo vyměnit
Pokud diagnostika piše , v poloze B nerozepina
V potenciometru je i spinač volnoběhu
Je jen v poloze A a to je volnoběžny režim
Ecu vidi jen volnoběh ,ne zatěž
Re: Škrtící klapka?
Napsal: 24 čer 2014, 20:10
od Birkof
Tak to si rád počkám na nějaký podrobný návod jak na to. Budu rád, když napíšeš něco podrobně.
Píše Throttle Actuator Control System - Stuck Closed 9
Re: Škrtící klapka?
Napsal: 24 čer 2014, 20:21
od ivan
Birkof píše:Tak to si rád počkám na nějaký podrobný návod jak na to. Budu rád, když napíšeš něco podrobně.
Píše Throttle Actuator Control System - Stuck Closed 9
Hledej na Mitsibushi forum
Taky jsem hledal
Bohužel uz taky nevim jak to tam bylo
Birkofe,ale mě by jsi měl znat
Re: Škrtící klapka?
Napsal: 24 čer 2014, 21:09
od ivan
Re: Škrtící klapka?
Napsal: 24 čer 2014, 21:16
od ivan
Re: Škrtící klapka?
Napsal: 26 čer 2014, 22:48
od Birkof
Je to D4EA 2,0 CRDI 103 kw.
Přemýšlím, odkud by jsme se mohli znát.
No je také zajímavé, že občas se to probere a pustí mě to z nouzáku, po pár kilometrech to zase padne. Občas se mi zdá, že se to probere, když jedu do prudkého kopce
Také když je venku kolem 10°c, tak to chvíli jede parádně, ale jen pár kiláků.