Stránka 1 z 1
ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 10 lis 2013, 11:06
od prof0021
Čau všem.
Před pár dny se mi podařilo škrknout spodkem auta o vyčnívající kámen. Po kontrole, co jsem způsobil, jsem si všiml, že na straně řidiče ze spodu auta je ohnutý plast. Vypadá, že to je originál ohnuté, ale nikdy před tím jsem si toho nevšiml. Takže se jenom pro jistotu chci zeptat, zda to tam máte taky. Viz. foto.
Díky.
Jarek
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 10 lis 2013, 11:30
od Meggie007
Ahoj,
jj to je standart. Maji to vsechny i30-ky druhe generace.
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 10 lis 2013, 21:48
od OGYN
i30 je hodně nízká,tam kde jsem se všemi auty běžně projížděl,dnes chytám
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 11 lis 2013, 19:24
od robil
OGYN píše:i30 je hodně nízká,tam kde jsem se všemi auty běžně projížděl,dnes chytám
Svatá pravda
ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 12 lis 2013, 21:26
od janulo
Tiež to mám takto ohnuté.
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 13 lis 2013, 16:08
od Meggie007
Ohnute je to na vsech na poslednich i30-kach a neni to jenom z ridicovy strany, ale pres cele auto ( teda aspon u dehtaka, benzin jsem nezkoumal, ale myslim, ze to bude stejne).
Jinak s to nizkou svetlou vyskou musim souhlasit. Specialne to predni "lizatko" me vytaci ( clovek nemuze ani normalne zaparkovat u obrubniku, aby nestrejchnul ) - uz jsem videl dost i30-ek, ktere mely rozstipany ten spodni cerny plastik na prednim narazniku). Mozna se 17-kama to je trochu lepsi, ale s 15/16 kolama co mam, se nemuzu priblizit ani k prumerne velkemu obrubniku ( s Elantrou co su mel predtim to bylo uplne jine kafe ).
Je to ale o zvyku, nesmi se na to hold zapomenout
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 14 lis 2013, 20:10
od kentanjack
Meggie007 píše:...Mozna se 17-kama to je trochu lepsi, ale s 15/16 kolama co mam, se nemuzu priblizit ani k prumerne velkemu obrubniku ( s Elantrou co su mel predtim to bylo uplne jine kafe ).
Je to ale o zvyku, nesmi se na to hold zapomenout
Pokud dobre pocitam, tak rozdil mezi 205/55 R16 a 225/45 R17 na vysku je celych 2,2 milimetru. Coz si myslim, ze temer nepoznas.
(obvod kola a tedy i jeho vyska, pri pouziti standardnich velikosti, byva stejna)
Mne tedy podvozek nizky vazne nepripada. Nevim, po jakych tankodromech jezdite, ale zatim jsem nepocitil zadny skrtnuti, a to nejezdim zrovna po peknych silnicich.
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 14 lis 2013, 20:29
od OGYN
V místě kde jsem běžně projížděl s Getzem, Octávkou , Fábií i Superbem s i30 chytám ramenem nápravy
o obrubník
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 08 pro 2013, 21:43
od stehnik
kentanjack píše:Meggie007 píše:...Mozna se 17-kama to je trochu lepsi, ale s 15/16 kolama co mam, se nemuzu priblizit ani k prumerne velkemu obrubniku ( s Elantrou co su mel predtim to bylo uplne jine kafe ).
Je to ale o zvyku, nesmi se na to hold zapomenout
Pokud dobre pocitam, tak rozdil mezi 205/55 R16 a 225/45 R17 na vysku je celych 2,2 milimetru. Coz si myslim, ze temer nepoznas.
(obvod kola a tedy i jeho vyska, pri pouziti standardnich velikosti, byva stejna)
Mne tedy podvozek nizky vazne nepripada. Nevim, po jakych tankodromech jezdite, ale zatim jsem nepocitil zadny skrtnuti, a to nejezdim zrovna po peknych silnicich.
Jj, na obvodu kola v tomhle případě nezáleží. Co se týče nízkého podvozku, tak s tím souhlasím a k obruvníkům se preventivně raději moc nepřibližuju nebo si vystoupím z auta a podívám se, jak ještě můžu, než abych si podrápal přední nárazník. U mého těžkého crdi mi přijde záď o dost výš, tak raději všude couvu:) s kamerou je to brnkačka.
Jinak proti světlé výšce nic nemám. Auto tak vypadá docela sportovně a lépe než nějaká nakopnutá koza. Předpokládám, že to bude mít i dobrý vliv na jízdní vlastnosti.
Zpět k tématu - ví někdo teda proč je tam takhle ohnutá plastová věc? Vypadá to na usměrnění vzduchu, ochrana nějaké součástky nebo signalizace štrejchnutí:) Docela by mě zajímalo proč to někdo takhle vymyslel
Když jsem si poprvé štrejchnul, podíval se pod auto, uviděl ten plast, měl jsem mžitky před očima, co že jsem to urval a co s tím budu na cestě dělat. Až později mi došlo, že to tak asi je z výroby
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 09 pro 2013, 08:22
od Meggie007
Významem si nejsem moc jistý, ale tipnul bych to na takové "udělátko" co by mělo asi trochu chránit zadní nápravu a výfuk před bordelem a nečistotami od předních kol kvůli prorezivění či poškození. Jiný význam mě moc nenapadá
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 09 pro 2013, 12:12
od mkr
Osobně si myslím, že se jedná o deflektor - snížení aerodynamického odporu vzduchu (samo o sobě toto lízátko asi moc neudělá, ale je to součást aerodynamického řešení).
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 09 pro 2013, 12:28
od mmv
něco někde pískalo nebo hučelo a tak ten vzduch odklonili mimo (třeba)
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 11 říj 2014, 23:40
od takin
Vie niekto ake oznacenie ma ten plast z prveho prispevku ?
DIK
Re: ohnutý plast na spodku auta na řidičově straně
Napsal: 02 pro 2014, 17:50
od Asimilator
moja blba skusenost s lizadkom v strede auta
siel som cez eletrickove kolajove precestie na druhu stranu H130cw mal som dofukane kolesa zimne na 2.3 + mierne nalozeny kufor s nákupom a jak som prechadzal pomaly cca 10-15km/h autom som zahol mierne dolava a odrazu som pocul mega rachot zo spodu medzi vodicom a spolujazcom a bol som uplne z toho mimo ako keby som presiel s 50km/h cez policajta potom sa kuknem pod podvozok auta a vidim jak som si paradne oskrel to lizatko dole az do farby cervenej neskorej dodam aj foto ..tym som chcel vam povedat ze radcej chodte dlhsiu trasu a nie cez kolajove precestie ...