Stránka 1 z 2
tak jsou tam
Napsal: 15 zář 2006, 16:32
od zdenek76
Včera jsem je stříkl do barvy auta a dnes namontoval. Byla to docela prcačka, protože se musí rozebrat dveře, komplet starý zrcátko a část palubky, ale nakonec to šlo vcelku rychle - první zrcátko něco přes půl hodiny a druhý už bylo kolem dvaceti minut.
Re: tak jsou tam
Napsal: 15 zář 2006, 17:17
od neon
zdenek76 píše:Včera jsem je stříkl do barvy auta a dnes namontoval. Byla to docela prcačka, protože se musí rozebrat dveře, komplet starý zrcátko a část palubky, ale nakonec to šlo vcelku rychle - první zrcátko něco přes půl hodiny a druhý už bylo kolem dvaceti minut.
To máš originál na Santu z USA ??
Napsal: 15 zář 2006, 18:44
od Hardcam
Hezky, ale mohls ty fotky pridat do toho puvodniho tematu...
Napsal: 15 zář 2006, 19:02
od Vita
Pekne pekne .... Fakt ....
Zrcátka na santu
Napsal: 15 zář 2006, 21:19
od Franc
Zdravím,ty zrcátka vypadají pěkně,mám taky Santu 2.0 CRDi,kde se dají sehnat? Kolik stojí? díky za odpověď
Napsal: 15 zář 2006, 22:06
od zdenek76
tady
http://www.teamfalconracing.com/en/prod ... 27440.html 122 USD za obě + cca 30-40 pošta, fakturu ti sami vystaví na nižší částku, takže to přijde bez cla a dph
Zrcátka na Santu
Napsal: 16 zář 2006, 00:04
od Franc
Dík za odpověď a adresu
Napsal: 16 zář 2006, 12:29
od vipe
Santíkovi sluší.
Krásná práce
Napsal: 17 zář 2006, 12:24
od Ozawa
Zdenku - moc hezký....
Závidím Ti tu zručnost. Co plánuješ jako další vylepšení? A neříkej, že nic
, páč bych Ti to nevěřil....
Napsal: 17 zář 2006, 18:53
od zdenek76
No, já už teď asi nic, ale kdybych měl 2.7V6 tak asi šetřím na kompresor
Ale ještě uvažuju tady o tom zadní spoileru, ale nevím jestli jo nebo ne, je to origo Hyundai Mobis takže by to mohl být kvalitní ABS plast a ne laminát, jen nevím, jestli se to k tomu autu hodí. Mně se jako docela líbí, víc než ten druhej typ, což je jen taková decentní stříška. No ještě se rozhodnu a třeba do té doby bude někdo něco chtít, tak bysme se šábli na poštovným.
Jo a pak vlastně ještě takovou gumovou (?) vanu do kufru, to dělá snad taky H, tak si zjistím, kolik za ni u nás chtějí (pokud ji teda mají)
Napsal: 18 zář 2006, 07:29
od lesanek1949
Nemůžeš to s tím kompresorem trochu rozvést?
kompresor
Napsal: 18 zář 2006, 07:56
od Ozawa
Myslíš ten od Alpine? Já jsem teď na 145 kw a bohatě stačí. Táhlo to přes 200, ale to už jsem měl strach. Navíc oni sice ručí, ale zajímalo by mne jak by to bylo s vymáháním nároku za oceán a s jejich zárukou - znáš to, spousta malých písmenek dole v textu
Hóódně by mne zajímalo, co to udělá se Santíkem při výkonu přes 200 kW. Nezdá se mi, že bez výraznější úpravy podvozku - tlumičů atd. by to bylo dvakrát bezpečné. Snad jen pro machrování na rovince v přímém směru. O namáhání ostatních součástí ani nemluvě. No třeba někde vyštracháme něčí zkušenosti.
Jinak ten spoiler - mnó - řekl bych, že je to až moc...ale je to jen můj osobní názor.
A kdybys něco mermomocí kupoval, tak bych se eventuálně hlásil do balíčku s tou stabilizační rozpěrou, co Tvému Santíkovi tak sluší
.
Hezký den.
Napsal: 18 zář 2006, 07:59
od zdenek76
Firma Alpine a pak taky třeba Z-Engineering dělají kompresorový kit na Santu 2.7V6. Jsou co vím tři verze:
1. jen kompresor, potom máš cca 210HP
2. kompresor + chladič, 225HP
3. kompresor + chladič + řemenice, 270HP
Napsal: 18 zář 2006, 08:12
od lesanek1949
A na kolik tu legraci tipuješ?
Napsal: 18 zář 2006, 08:48
od zdenek76
Ozawa: jo jo přesně ten Alpine, 145kW je nádhera, to fakt bohatě stačí, ono to sice určitě nějakou výkonovou rezervu má, ale jak píšeš, na těch 270 koní by to chtělo pořešit brzdy a podvozek. Jinak můžeš napsat, kdo ti dělal úpravu řídící jednotky?
lesanek1949: ten základ je kolem 2.200 USD, takže fakt jedině že by člověk přehazoval peníze vidlema