Stránka 1 z 1

Okolí motoru a rez - někdo stejný problém?

Napsal: 02 pro 2013, 20:03
od MiraCZ
Zdravím, chtěl jsem se jenom zeptat, zda je normální a také zda má někdo stejný problém, že se OBJEVUJE PO PŮL ROCE REZ v okolí motoru u šroubů? VIZ FOTKA

https://dl.dropboxusercontent.com/u/143 ... _motor.jpg

Re: Okolí motoru a rez - někdo stejný problém?

Napsal: 02 pro 2013, 22:12
od mkr
Běžná věc i u dražších vozů :wink:
Pokud ti to vadí, tak všechny šrouby přetři "gumoasfaltem" - prostě je některý spojovací materiál občas méně poniklovaný než by měl být ](*,)

Re: Okolí motoru a rez - někdo stejný problém?

Napsal: 02 pro 2013, 23:43
od kentanjack
mkr píše:Běžná věc i u dražších vozů :wink:
Pokud ti to vadí, tak všechny šrouby přetři "gumoasfaltem" - prostě je některý spojovací materiál občas méně poniklovaný než by měl být ](*,)
V motoru bych toho moc nepřetíral, natož pak čímkoliv, co připomíná gumoasfalt. Leda něco teplotně odolnýho, jako např. hliníkovej sprej, otázka ale je, jak dlouho to tam vydrží.

Jinak se mi objevuje rez na podobných místech. Po zimě a soli to zřejmě bude ještě horší.

Re: Okolí motoru a rez - někdo stejný problém?

Napsal: 03 pro 2013, 03:31
od mechoun
MiraCZ píše:Zdravím, chtěl jsem se jenom zeptat, zda je normální a také zda má někdo stejný problém, že se OBJEVUJE PO PŮL ROCE REZ v okolí motoru u šroubů? VIZ FOTKA

https://dl.dropboxusercontent.com/u/143 ... _motor.jpg
Každá ocelolitina nebo litina po obrobení přece ihned rezne. VIZ FOTKA MiraCZ, nebo např. viz brzdové kotouče.

Re: Okolí motoru a rez - někdo stejný problém?

Napsal: 03 pro 2013, 09:49
od Meggie007
Vsimnul jsem si toho uz par mesicu po koupi. Proste je to materialem a vsichni vime, ze se dneska setri prakticky na vsem a vsude. Gumoasfalt bych tam fakt nedaval.

Muj oblibenec je Konkor101, nejenom napravy a vsechny panty a zamky s tim na jare a na podzim nastrikam, ale presne i tyhle rezave oblasti v motoru a mam klid. Tam kde na to primo necaka voda ( jako napravy, kde to 2x rocne obnovuji ) se vytvori krasny olejovy povlak a nic nerezne. Ted ma auto rok a 3/4 a najeto skoro 40.000km a vsechno je prakticky jak nove. Zadny rez. Vyhodou Konkoru je, ze je to neskodi elektroinstalaci, takze kdyz se clovek trochu netrefi tak se nic nestane ( pokud muzu doporucit, tak je to lepsi s koncovkou napriklad ze spreje z medenky, na kterou se da nasadit ta tenka cervena plastova trubicka a hned se s tim da trefit uplne presne tam kam clovek chce ).

Jenom na vyfuk bych to netrikal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Tam pouzivam zaruvzdornou barvu na kamna. Za sebe muzu rict, ze pravidelnou udrzbu delam pred zimou a po zime a je s tim peknych par hodin prace, ale auto stale vypada jako nove. Neni to sice zadna lestenka, ale peci ma kvalitni. Jeste jedna vec me napada - pres zimu cistim akorat okna a svetla, prvni vrstva soli to zakonzervuje a na jare to teprve poradne umeju. Otestovano na nekolika autech a je to mnohem ucinnejsi nez to pres zimu myt ( specialne pokud treba parkujete v garazi, teplem ta sul dela to k cemu je urcena :mrgreen: ).

Re: Okolí motoru a rez - někdo stejný problém?

Napsal: 03 pro 2013, 11:19
od Mexican
nan auto 6 rokov a hrdzavych srobov je dost.. problem bol ze po dvoch rokoch co som som auto kupil som potreboval povolit par srobov a ono to moc neslo - takze doporucujem preventivne striekat ako pise kolega vyssie niecim, co zabrani pripecenniu. Ja pouzivam medeny spray - treba zvazit co si clovek svojpomocou bude menit a osetrit to. V servise sa mozu trapit, tam mi to je fuk

na funkciu to samozrejme nema vplyv, je to skor kozmeticka vada

Re: Okolí motoru a rez - někdo stejný problém?

Napsal: 03 pro 2013, 14:38
od MiraCZ
Díky moc za rady a komentáře!

Je to stejně "ojeb", ale jak píšete - šetří se úplně na všem, ať je to auto nebo nějaká elektronika - nedávno jsem reklamoval telefon (vlajková loď HTC) fungoval celý měsíc a půl od koupě...

...mám asi holt na věci štěstí ](*,)