Stránka 1 z 3

Plynový pedál

Napsal: 18 pro 2013, 20:36
od drastys
Zajímalo by mne k čemu je "druhá poloha" plynového pedálu . Tím mám na mysli to, když sešlapnete plynový pedal až na doraz, tak se da ten odpor dorazu překonat a pedal jde ještě dál. Ví někdo jestli to má nějaký význam?

Re: Plynový pedál

Napsal: 18 pro 2013, 21:16
od TripleTap
Jo, vypne to omezovac rychlosti, uz se to tady probíralo několikrát.

Re: Plynový pedál

Napsal: 18 pro 2013, 21:21
od drastys
jak vypne omezovač?

Téma s touto problematikou jsem nenašel, jen je to parkrát zmíněno v tématech v sekci Auta členu .... myslím, že si to zaslouží zvláštní vlákno...

Re: Plynový pedál

Napsal: 19 pro 2013, 06:22
od Andy182
z môjho pohľadu ide v prvej polohe o "eko" jazdu :D v druhej rozhodne nie

Re: Plynový pedál

Napsal: 19 pro 2013, 10:31
od FISHkaa
příkaz ŘJ motoru, vyždímat z něj vše bez ohledu na spotřebu (pwr off eco) + obchází omezovač rychlosti (díky bohu) 8)

Re: Plynový pedál

Napsal: 19 pro 2013, 12:35
od TripleTap
Tady se to rozebiralo...

Re: Plynový pedál

Napsal: 19 pro 2013, 22:15
od robil
"On" to nenapsal špatně, skutečně jsem myslel omezovač rychlosti (nikoliv tempomat a nikoliv omezovač maximálni rychlosti), tj. nastavím, ze to má jet max. třeba 90 km/h a ono to víc nejede (ne, stále nemluvím o tempomatu!), pokud ovsem prošlápnu plyn až na podlahu (skrz ten doraz), tak to proste zrychlovat začne, přestože byl omezovač zapnuty.
Já dodám že začne znít nepříjemný zvukový signál.Hodí se to do míst kde jsou stacionarní radary.

Re: Plynový pedál

Napsal: 20 pro 2013, 00:17
od TripleTap
Jeste je docela dobry (aspon mne se to libi), ze na rozdil od tempomatu, omezovac rychlosti zustava zapnuty behem razeni...

Re: Plynový pedál

Napsal: 20 pro 2013, 14:48
od bony
TripleTap píše:Jeste je docela dobry (aspon mne se to libi), ze na rozdil od tempomatu, omezovac rychlosti zustava zapnuty behem razeni...
U tempomatu je to celkem na místě, že se vypne...

Re: Plynový pedál

Napsal: 20 pro 2013, 14:51
od TripleTap
No jiste ze je! :-) Naopak u omezovace je dobry, ze se nevypne.

Plynový pedál

Napsal: 14 úno 2014, 22:24
od janulo
Pokial stlacim brzdu (zlahka, len aby zasvietili brzdove svetla) a plyn sucasne, motor prestane tahat aj ked je pridany plyn. Ked dam plyn az na podlahu cez click, ochrana prestane fungovat a auto taha aj ked je zosliapnuta brzda.

Len na margo dalsej funkcie clicku na plyne :-)

Inak obmedzovac konstrukcnej rychlosti na 197kmh mi click (asi je to aj dobre) nevypne, len ten tempomatovy obmedzovac sa da vypnut clickom...


Odoslané z iPad pomocou Tapatalk

Re: Plynový pedál

Napsal: 18 úno 2014, 11:43
od Dalin
drastys píše:Zajímalo by mne k čemu je "druhá poloha" plynového pedálu . Tím mám na mysli to, když sešlapnete plynový pedal až na doraz, tak se da ten odpor dorazu překonat a pedal jde ještě dál. Ví někdo jestli to má nějaký význam?
Je k ho... :mrgreen:

Re: Plynový pedál

Napsal: 13 čer 2014, 20:00
od jano_SNV
Tak ja mam auto už dva mesiace a dnes som ho zobral vyvenčiť na ostrejšiu jazdu a až dnes som si všimol ten plynový pedál a zostal som zaskočený, čo to je.

Takže pri jazde stlačíš plynový pedál na doraz a tak o kúsok ide ešte dotlačiť cca o taký 1 cm.
Takže v podstate prvá poloha na normálnu jazdu a tak už ostrejšiu /zrušenie obmedzovača/???

No pri došliapnutí to pri 1.4 nejaký veľký význam nemá podľa mňa....

Za nejaké vyjadrenie budem vďačný, nakoľko predtým som mal 15 rokov staré clio :)

Re: Plynový pedál

Napsal: 13 čer 2014, 20:56
od mnkk
Mimo toho čo bolo napísane vyššie (vypnutie obmedzovača rýchlosti), má prešlapnutie význam v tom, že vtedy sa snaží dať RJ 100% možného výkonu. Kým neprešlapneš pedál, tak využívaš menej. Kolko presne, to neviem. Názory sa líšia (80-90%).

Re: Plynový pedál

Napsal: 13 čer 2014, 21:06
od jano_SNV
Ďakujem za ďalšie info. Ja som sa najprv zľakol, keď mi plynový pedál prešiel do ďalšej polohy. Mal som pocil, že sa niečo po...... :)