Uznání nebo neuznání reklamace
Napsal: 27 led 2014, 19:22
Množí se tady informace a různá rozhořčení, bohužel ve většině případů oprávněná, že tam nebo tam v tom servise odmítli uznat někomu reklamaci, popřípadě provést opravu, protože on je jediný, kterému to dělá a nebo je to dokonce vlastností daného vozidla. Ano, je to prasárna, ale tohle není z hlavy dealerů nebo přijímacích techniků.
Oni by to kolikrát ti chlapci i rádi udělali, ale jde o to, že jim náklady importér nemusí zaplatit!!!
Zkusme se na to taky podívat z pohledu servisu. Pokud budu majitel servisu, kde přijedou lidi na reklamaci a mechanik na tom bude pracovat několik hodin bez toho, aby mi to před tím schválilo příslušné nadřízené oddělení, tak věřte, že celá oprava jde jen a pouze na náklady servisu a to včetně materiálu, pokud se nějaký dodával. Obdobná situace může rovněž nastat, pokud se zjistí, že materiál, který byl měněn, měněn být nemusel, protože veškerý materiál, který byl v rámci reklamace demontován, jde zase zpět na posouzení. A mnohdy se opravdu nemusí jednat o malé částky.
Je jednoduché říct, že s majitelem nebo technikem vyběhnete na dvě doby. Zažil jsem situaci, kdy byla provedena záruční oprava skoro ihned, aby se vyšlo zákazníkovi vstříc a nemusel čekat na jiný termín a pak z Prahy přišlo, tůdle nůdle, dělali jste si to ve vlastní režii a je to jen a jen váš problém, protože my jsme vám to jako záruční opravu neschválili. A vetšina servisů, kde se ti snažili vyjít při reklamaci vstříc, skončila s prodejem a servisem a stali se většinou "pouze" značkovými nezávislými servisy a mají svůj klid. Lidé k nim jezdi na servis a garančky dále, akorát na reklamace musí jezdit do servisů, které umí říct jen to, co napsal p. Jedlička, který to ovšem taky nemá ze své hlavy.
Samozřejmě, občas servis umí přimhouřit oči a udělat něco na vlastní triko s rizikem, že to pak cvaknou ze svého, ale většinou tje ahle vstřícnost servisu nabídnuta lidem, kteří tam taky jezdí na garančky a všelikeré, byť i banální opravy a zároveň s sebou nemají tunu vlastního materiálu v kufru.
Zkusme se tedy zamyslet, kde je příčina problémů, ale jestli si myslíte, že v Praze na Siemensově ulici, tak jste opravdu na špatné adrese, původ všech těhle obstrukcí hledejte na Kaiserleipromenade 5 v Offenbachu.
Co se bude nebo nebude uznávat jako záruční oprava je jen a pouze v rukou kravaťáků z HME.
Každá mince má dvě strany a proto nemůžeme veškerý svůj hněv směřovat pouze vůči servisům.
Oni by to kolikrát ti chlapci i rádi udělali, ale jde o to, že jim náklady importér nemusí zaplatit!!!
Zkusme se na to taky podívat z pohledu servisu. Pokud budu majitel servisu, kde přijedou lidi na reklamaci a mechanik na tom bude pracovat několik hodin bez toho, aby mi to před tím schválilo příslušné nadřízené oddělení, tak věřte, že celá oprava jde jen a pouze na náklady servisu a to včetně materiálu, pokud se nějaký dodával. Obdobná situace může rovněž nastat, pokud se zjistí, že materiál, který byl měněn, měněn být nemusel, protože veškerý materiál, který byl v rámci reklamace demontován, jde zase zpět na posouzení. A mnohdy se opravdu nemusí jednat o malé částky.
Je jednoduché říct, že s majitelem nebo technikem vyběhnete na dvě doby. Zažil jsem situaci, kdy byla provedena záruční oprava skoro ihned, aby se vyšlo zákazníkovi vstříc a nemusel čekat na jiný termín a pak z Prahy přišlo, tůdle nůdle, dělali jste si to ve vlastní režii a je to jen a jen váš problém, protože my jsme vám to jako záruční opravu neschválili. A vetšina servisů, kde se ti snažili vyjít při reklamaci vstříc, skončila s prodejem a servisem a stali se většinou "pouze" značkovými nezávislými servisy a mají svůj klid. Lidé k nim jezdi na servis a garančky dále, akorát na reklamace musí jezdit do servisů, které umí říct jen to, co napsal p. Jedlička, který to ovšem taky nemá ze své hlavy.
Samozřejmě, občas servis umí přimhouřit oči a udělat něco na vlastní triko s rizikem, že to pak cvaknou ze svého, ale většinou tje ahle vstřícnost servisu nabídnuta lidem, kteří tam taky jezdí na garančky a všelikeré, byť i banální opravy a zároveň s sebou nemají tunu vlastního materiálu v kufru.
Zkusme se tedy zamyslet, kde je příčina problémů, ale jestli si myslíte, že v Praze na Siemensově ulici, tak jste opravdu na špatné adrese, původ všech těhle obstrukcí hledejte na Kaiserleipromenade 5 v Offenbachu.
Co se bude nebo nebude uznávat jako záruční oprava je jen a pouze v rukou kravaťáků z HME.
Každá mince má dvě strany a proto nemůžeme veškerý svůj hněv směřovat pouze vůči servisům.