Na blbé příspěvky(nepotřebné TCS) nereaguji,ale fungující TCS není primárně určeno k tomu,abys nehrabal při rozjezdu.Popis reakce TCS v zatáčce---tady někdo vůbec neví,jak se TCS chová..
Sníží výkon motoru při prokluzu kola,aby se pneu opět chytla a auto dále pokračuje směrem,kam chceš-vlastní zkušenosti-vyjeté koleje plné vody-začalo blikat TCS,motor na moment ubral výkon-můžeš šlapat na plyn jak chceš,motor dává jen tolik výkonu na kola,aby nedošlo k protáčení a neřízenému pohybu auta=TCS zasáhne v době,kdy ještě řidič ani netuší,že dochází k aquaplaningu.Zasáhne i na mokré silnici v zatáčce,aby se neutrhnul předek-vyzkoušeno a funguje spolehlivě a bezpečně.
Asi jsi mě správně nepochopil,když jsi psal,že dnes už je každému jedno,že
dával na předfacelifty lepší destičky,že už jsou vyměněné...,držák že si můžeš koupit,TCS nepotřebuješ.....Prostě jsem ti dal jen pár příkladů,jak
začal s facelifty ŘÁDNĚ
šetřit a očesávat auto,na kterém ze začátku nešetřil.Na předfacelift
montoval v té době nejdražší pneu v daném rozměru-Michelin Pilot Sport(tady musím napsat,že
použil to nejdražší obutí,ale výdrží a kvalitou,tahle Michelinka žádná špička nebyla)-po fejsu už používal jen laciné korejské pneu.AUDIO-v předfejsu máme z továrny všechny repra Infinity.Po fejsu-no name China
....
začal na
šetřit hlava nehlava :?Takže tvé řeči o kvalitnějších,pozdějších kusech je totální hovadina a opak reality:!: :lol:Podívej se na mé příspěvky za celá ta léta-jezdím po celé Evropě s
,bez jediné poruchy,opravy.....a auto je stále v TOP stavu. Ze setkání na autodromu ve Vysokém Mýtě,odjížděl Tringi po pár kolech s tekoucím olejem z motoru-poslední model r.v.2008,rovnou do servisu.Tak si znovu přečti svoji první větu,ve svém prvním příspěvku a neber moji odpověď jako rýpání,ale jako odpověď s argumenty,na tvou radu k nákupu
.
Vzhled je,věc individuální(tobě se líbí to,mě zase ono,jinému se třeba
nemusí líbit vůbec-ať si každý jezdí v tom,co se mu líbí-tak je to OK).Mě se líbí,že TIBURON=žralok,vypadal až do druhého faceliftu opravdu jako žralok(žraločí tlama,oči,boční výdechy...byly opravdu tvarované podle zjevu
a ne jako pozděli-žába s velkým plastovým zadkem.Pravda,už u prvního fejsu zjednodušili a zlevnili přední světla(přišla o vypouklé žraločí oči-tvarovaná skla před každou parabolou,nahradil
rovným sklem),ubrali žraločí "žábry",u dalšího fejsu zmizely úplně
a nahradila je žabí dírka. :DPíšeš také o předním nárazníku.Tak se podívej na zadek 2007 s "tunerskými"
pidi světly,která můžou za to,že v
vytáhly plast nárazníku k těm malým světlům a vypadá to jako zadek tučné černošky se zastrčenými koly
.Tady je výstižné rčení-dali vzhledu na prdel
.
Ještě k držáku nápojů před spolujezdcem-umístění je vybrané geniálně.Plechovka pití je přímo před výdechem klimatizace a i v mega vedru Španělska nebo Itálie,je při puštěné klimatizaci,pití za chvíli(a celou cestu) ledové
.
BiG Foot-člověče,hlavně to nehroť,nemíním tady psát noční elaboráty
.A co se facebooku týká
tam se nechystám(i když s ním pracuji,k vyhledávání).Mám rád své soukromí
.A nemíním se někde zpovídat,dávat fotky aut,baráků....I tady na klubu,najdeš ode mne jen pár fotek(a to ještě z důvodu ukázky viditelného zabezpečení-kolobotka nebo střešního nosiče na
...).Jinak jsem technickým fandou a uživatelem,řekněme té high audio,video a PC techniky + programů,takže v uživatelském přístupu problém není.
Odkud jsi?Můžeme auta porovnat jak provedením,tak na dráze-ať ti můžu ukázat realitu a zadek
, kvalitnějšího a rychlejšího továrního(nejsem tuner)
v praxi
.Tomu jsem se nikdy nebránil a s jinými
už mnohokrát "porovnával".
Realita je lepší,než teoretické plácání na facebooku. 8-[Stejně bych tam měl jen jeden příspěvek-jezdím,jezdím,jezdím,jsem spokojený,v ničem se nevrtám,nic nemusím opravovat,vše funguje,nic nevrže,neloupe se,nerezatí--konec.
Závěrem musím napsat,že když se člověk podívá do rubrik současných i20,i30,i40...,na desítky stran problémů,poruch...."nových"aut,tak lze napsat,že všechny
,jsou proti "i"totálně spolehlivá a kvalitní auta
a musíme řešit takovéhle blbiny o faceliftech,aby jsme si měli o čem psát v sekci
.