Stránka 1 z 1

EGR VENTIL

Napsal: 10 bře 2014, 17:25
od vanga1
Ahojte,

po demontáži EGR ventilu som zistil, že je zo spodnej časti zadymený. Zadymenie je viditeľné aj na krycom plechu okolo neho. Myslíte že to môže mať vplyv na zhášanie motora v záťaži počas jazdy? Demontoval som ho, aby som sa presvedčil, že nie je zanesený, ale vyzerá pekne, len to zadymenie ma pomýlilo. Čo vy na to? Ešte ste sa stým nestretli?

Obrázek
Obrázek

Re: EGR VENTIL

Napsal: 10 bře 2014, 18:44
od Karamusa
udělej si z plechu mezikus 1-2mm. a dej to mezi ventyl a těleso EGR. a zkus to projet.

Re: EGR VENTIL

Napsal: 11 bře 2014, 13:03
od vanga1
Prečo by som ho mal zaslepovať?

Nestačí len vytiahnuť od neho hadičku, aby ho neotváralo?

Re: EGR VENTIL

Napsal: 11 bře 2014, 13:57
od sagen
Lebo kedysi davno, pred EURO3 platilo, ze do motora ma ist cisty vzduch a preto bol v sani len vzduchovy filter, potrubie, obcas turbo a uz len valec. Spaliny su korozivne, obsahuju sadze a to, co volas zadymenie, moze znefuncnit piestne kruzky. Pre istotu a z lasky k motoru.

Re: EGR VENTIL

Napsal: 11 bře 2014, 17:21
od vanga1
OK a neodzrkadlí sa to na emisiách, keď pôjdem na kontrolu?

Re: EGR VENTIL

Napsal: 11 bře 2014, 17:49
od Karamusa
I když mě tedka tak napadá že ta zaslepka neřeší tu netěsnost v okruhu..jedině kdyby se dal ještě jeden mezikus před sáním.. Odpojením podtlaku teoreticky by jsi ho odpojil taky ale prakticky tlak plynů ho stejnak lehce pootevře

Re: EGR VENTIL

Napsal: 17 bře 2014, 14:04
od vitak
Vango1 - já jsem hadičku kousek od přívodní trubky rozříznul a mezi obě hadičky vložil váleček, takže podtlak nemůže EGR otevřít, ale kdykoliv mohu ten kousek hadičky s válečkem vyjmout a napoji vše tak jak bylo v originálu. Ale dělám to jen když jdu na STK, auto se možná déle zahřívá, ale má nižší spotřebu a lépe táhne - takže jak píše kolega, nač si zasírat sání výfukovými plyny?

Re: EGR VENTIL

Napsal: 19 bře 2014, 14:36
od C5stepan
vitak píše:Vango1 - já jsem hadičku kousek od přívodní trubky rozříznul a mezi obě hadičky vložil váleček, takže podtlak nemůže EGR otevřít, ale kdykoliv mohu ten kousek hadičky s válečkem vyjmout a napoji vše tak jak bylo v originálu. Ale dělám to jen když jdu na STK, auto se možná déle zahřívá, ale má nižší spotřebu a lépe táhne - takže jak píše kolega, nač si zasírat sání výfukovými plyny?
A co na to říká počítač?