Stránka 1 z 1

Problem se stratem po noci.

Napsal: 21 zář 2006, 05:20
od jenik
Ahoj, koupil jsem pred tydnem a pul Hyundai Elantra 1.6 16V G4ED DOHC rv. 2000 v super stavu, ma najeto 82000 a v provozu je od 7. mesice 2001. ale predevcirem po dennim pouzivani se pres noc objevil problem s nastartovanim. Jelikoz se zas az tak moc v autech nevyznam, potreboval bych trochu poradit, na co se zamerit. Starter toci, zda se, ze bez problemu ale motor ne a ne naskocit az tak na 5-7 pokus. Kdyz pak nakonec chytne je dalsi startovani bez problemu. Auto bylo pravidelne servisovano v Hyundai, dasli prohlidka + vymena oleje me ceka pri 90000. Mohlo by to byt baterii nebo je znam nejaky jiny problem?
Jelikoz se blizi zima, chtel bych to dat doporadku at se v bezva aute vozim bez problemu. Prosim, poradte. Dekuji.

Napsal: 21 zář 2006, 20:08
od fastek
Napadaji me svicky a baterka. Jestli jsi to jeste neudelal, zkus se na svicky podivat a na baterce zmerit napeti.

Napsal: 21 zář 2006, 20:47
od vipe
Pokud to točí (a tolikrát za sebou) tak baterka bude více než dobrá. Svíčky a kabely možná přívod benzínu padá nedrží tlak, nebo někde máš ranní rosu. :wink:

Napsal: 21 zář 2006, 22:36
od Tomáš Z.
Zkus dotahnout ty svicky, sundat a znovu nasadit ty kabely.
Taky zkus, nez zacnes startovat, nechat klicek chvilku v poloze, kdy se rozsviti kontrolky, at muze kdyztak cerpadlo natlacit benzin, pokud ti pres noc spadne...
Ale mozna to bude nejakym volnym cidlem, popr. konektorem na cidlu... anebo ta rosa! :wink:

Napsal: 22 zář 2006, 00:12
od jenik
Diky, zkusim a kdyztak se ozvu. Ovsem dnes se mi to stalo i odpoledne kdy auto asi 6 hodin stalo. Uvidime

Napsal: 22 zář 2006, 08:30
od ryba
covece, bud to je privod benzinu, nejaka klapka ten benos pusti zpatky a musi se dlouho natahovat (ale to je divny, pred startem by mela natlakovat), nebo to bude rozdelovac, mas-li ho tam jeste, muze byt praskle vicko, obrouseny palec a tak a dostava se tam vzdusna vlhkost, uz se to tu resilo.

Napsal: 22 zář 2006, 08:34
od soto
Mne to robilo cez leto, ked boli horucavy cez noc (asi sa ten benzin uplne cez noc vyparil). Ale po asi 2 tyzdnovom ignorovani to prestalo. Tak vydrz Prdko, vydrz :-)))
Tiez si skor myslim, ze to bude rozdelovaci kabel, alebo sviecky.

Napsal: 22 zář 2006, 23:54
od jenik
Ahoj, tak jsem zkousel svicky, ty jsou nove, pak kabely, dival jsem se na filtry, jsou tez nove a kamos mi meril tlak benzinoveho cerpadla. Vsechno je v poradku ale stale to zlobi. Zkusim jeste zajet na diagnostiku.

startovani

Napsal: 23 zář 2006, 16:55
od josefhouska
Cus. Mam stejny problem. Ale kdyz parkuju pres noc motorem dolu. :) tedy auto mam z kopce. Neni problem a auto nastartuje normalne na poprve. Menil jsem svicky, kabely, filtr zkousel jsem pojistky, vedeni. Porad stejny. Nejspis to bude tim cidlem. Nevim sam. Uz jsem to vzdal. :) Pokud tedy prijdes cim to. Zulibam Ti ruce. :D

Napsal: 25 zář 2006, 13:24
od jenik
V patek jsem byl na diagnostice, v poradku, zadnej problem. A sobotu jsem nabral benzin u shellky, predtim jem tam mel od OMV a od te doby to nedela. Je to zvlastni ale je to ted naprosto v poradku. Zkousel jse to Pepo i postavit, jak pises motorem dolu a startuje bezvadne. Mozna ten benzin neni tvuj problem ale zkus vzit nekde jinde, clovek nikdy nevi.

Napsal: 06 pro 2006, 12:06
od Tommas33
Měl jsem taky takový problém,vyněnil jsem svíčky,kabely,filtry a žadná změna projevovalo se to v určité teplotní fázi.Mechanik v Brně na to přišel.Špatný kontakt na snímači kliky.Rozpojily,vyčistily kontakt a vše bylo ok.Byl to accent 1.2 12v 97.

Napsal: 06 pro 2006, 12:12
od Tommas33
Jo a giagnostika taky nic nezjistila.Možná ten snímač bude špatnej měnil jsem ho na sonatě.Stojí 3800kč.Taky jsem se s tím natrápil.Stavěl jsem to z kopce,do kopce.

Napsal: 05 čer 2007, 16:08
od josefhouska
Nevim jeslti je uz pozde nebo ne.. ALe jak jsem ti psal mel jsem stejny problem co ty a nakonec jsem na to preci jen prisel.. Delalo to teplotni cidlo v motoru, ktere jde do ridici jednotky.. Jsou tam 2 cidla jedno jde na palubovku a druhe do ridici jednotky tak vymen to co jde do jednotky a mas po problemech.. cca kolem 400Kc