Stránka 1 z 1

Odpojení palivové pumpy

Napsal: 21 zář 2006, 19:38
od Tomikp
Kdysi bylo odpojení palivové pumpy jedním z možných způsobů zabezpečení vozidla proti krádeži. Různé kódování se dá všelijak očůrat ale když už se podaří a zloděj odjede, dlouho mu to nevydrží. Leda by se začal rejt někde v motoru a hledat dráty kde co spojit, což pochybuju. Proto se ptám, myslíte že má smysl něco podobného si instalovat i do současných vozidel a případně máte s tím někdo zkušenost nebo s podobným podomácku vytvořeným zabezpečením?

Napsal: 21 zář 2006, 21:01
od vipe
Pokud máš v autě imobilizér tak ten tu funkci má odpojuje čerpadlo, zapalování a různé další věci. Pokud chceš řešit něco po domácku a odpojovat takové věci tak stačí zjistit od servismanů kam to zapojujou pokud montujou dodatečně alarm s imobilizérem. :lol:

P.S. Určitě každá překážka pro zloděje je dobrá hlavně ty podomácku vyrobené ty oni neznaj. Jenom aby ti potom to auto pokud ho nebudou moc ukrást nezapálily :evil: , ale to nikomu nepřeju. :wink:

Napsal: 22 zář 2006, 21:48
od ivan
Ježíši jenom to né :shock: hrabejte se v čem chcete,ale kabely od pumpy nechte napokoji,uděláte si zbytečný starosti!!! Pak to nekostří je to nespolehlivé a je to v čudu!!! :?

Napsal: 22 zář 2006, 21:53
od ivan
Ještě dodatek pokud máte imobilizér od výrobce auta ,tak imobilizér je součástí řídící jednotky,imobilizer vypne řídící jednotku a ta vypne ůplně vše!! A pokud od toho stratíte origo klíč tak máte smůlu,s autem ani neodjedete,můžete ho potom pouze tlačit svými vlastními silami!!! :lol: :lol: :lol: :wink:

Napsal: 01 říj 2006, 14:05
od kokroff
Dovolil bych si oponovat Ivanovi, imobilizacni jednotka je zvlast, neni zabudovana v ECU, alespon ja to tak mam v Lantre.NEvim jak v ostatnich autech nejsem automechanik taze jsem nemel moznost se prohrabat ve vice autech.Treba to uz delaji jinak ale ja mam jednotku zvlast na leve strane pod palubni deskou, mimo jine je do nej zapojena ctecka klice.
Ale jak rika Ivan - palivove cerpadlo -> RESPECT

Napsal: 01 říj 2006, 19:07
od vipe
No já chtěl jenom říct že auta které nemaj imobilizér z výroby a montujou se tam dodatečně tak tam přesně tohle dělaj, že přeruší ve svorkovnicích kabely vedoucí k palivovému čerpadlu, zapalování a nevím co ještě. Problém je v tom že to jsou sériová zařízení které mají k montáži doporučené schéma kterého se mechanici drží a čórkaři všechno tohle maj naučený a zmáknutý dřív než to zařízení je v prodeji. A co z toho plyne že když ti auto budou chtít ukrázt tak je nic nezastaví. :evil:
Tak že můj názor je stále stejný (je dobré mít v autě dodatečně montovaný nestandardní zabezpečení "tajný vypínač, atd" a to za předpokladu že dotyčný ví co dělá. :wink:

Napsal: 03 říj 2006, 17:08
od kokroff
Jasna vec, preruseni privodu k pumpe a podobnym vecem napr civkam je davno zname...Ovsem existuje tolik moznosti jak zamezit odjezdu s autem ze se to ani spocitat neda, staci nekde prerusit draty v urcitych okruzich a dat si tam spinac nebo jine reseni.Ale taky pozor na spolehlivost, asi by mne zrovna nepotesilo kdyby to nahodou selhalo a me se v 90km/h vypnul motor :shock: a tim i posilovac rizeni....
No to je na kazdem soudruhovi co si tam ubastli :wink:

Napsal: 14 říj 2006, 21:28
od ivan
kokroff píše:Dovolil bych si oponovat Ivanovi, imobilizacni jednotka je zvlast, neni zabudovana v ECU, alespon ja to tak mam v Lantre.NEvim jak v ostatnich autech nejsem automechanik taze jsem nemel moznost se prohrabat ve vice autech.Treba to uz delaji jinak ale ja mam jednotku zvlast na leve strane pod palubni deskou, mimo jine je do nej zapojena ctecka klice.
Ale jak rika Ivan - palivove cerpadlo -> RESPECT
Oponovat můžeš!!! :lol: :lol: Ale není nic Ti to platné,jsou imobilizery,které jsou zabudované přímo v Ecu jde o tzv.imobilizéry vnitřní a pak jsou vnější mimo Ecu,ale příklad za všechny Fiat a Alfa Romeo zrovna rádi používali systém Ecu a imobilizer v jedné jednotce dohromady!! :wink: P.s To záleží na výrobci aut a né na Mě !! :lol: :lol: :wink:

Napsal: 23 říj 2006, 12:25
od kokroff
Jasne Ivane, vsak o to tu jde, vymena nazoru ne? :wink: Ale souhlasim s tim ze to muze byt, u jinych aut. Je to urcite bezpecnejsi protoze kdyz je imobil samostatny, da se lehceji odpojit. Taky jsem nad tim uvazoval ale potom jsem nasel cteci civku na klic a vymyslel jsem lepsi zpusob. Mam totiz jako nekteri jen jeden klic a uz je na tom dost spatne ale zatim je to under construction...